Wszystkich chętnych chcących wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego / Event Managera
zapraszamy na kolejne nasze najlepsze w Polsce szkolenie w terminie
1-2 lipca 2017 (weekend) – Warszawa 4* Hotel Mercure Warszawa Grand (pozostało 1 wolne miejsce) – zapisz się na szkolenie
Przypominamy, że przy pełnej 16 osobowej grupie, drugiego dnia szkolenia,
spośród uczestników szkolenia wylosujemy osobę,
która otrzyma od nas w prezencie nowego iPada Mini!
Zapisz się już teraz, a weźmiesz udział
w losowaniu nowego iPada!
2 dni intensywnego szkolenia! Aż 20 godzin wykładów i ćwiczeń!
Teraz tylko 1990 PLN!!!
Przy zapisie 2 osób jednocześnie otrzymacie, aż 400 PLN rabatu łącznie.
Serdecznie zapraszamy 🙂
Program szkolenia
Ćwiczenia i materiały szkoleniowe
Terminy szkoleń i cennik
Referencje i opinie o naszych szkoleniach
Galerie z naszych szkoleń
>Porównanie polskich programów szkoleniowych<
Kolejne szkolenie (maj 2017) – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Ponownie mieliśmy okazję przeprowadzić je we wspaniałym 4* hotelu
Mercure Warszawa Grand w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia za wytężony, ale również mile spędzony czas!!!
Bardzo miło było nam również gościć najmłodszą naszą uczestniczkę szkolenia 8 miesięczną Zuźkę. Oczywiście nie była sama. Podczas zajęć opiekował się nią tato, natomiast mama Dominika w przerwach przynosiła ją do nas do sali i Zuźka z niestającym uśmiechem na buźce towarzyszyła nam oraz integrowała się z grupą, co było miłym doświadczeniem. Tato małej Zuźki dzielnie się spisał i wspaniale wspierał Dominikę w jej dążeniu do wymarzonego celu.
Dziękujemy za miłą i profesjonalną obsługę naszego szkolenia przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa, życzymy Wam samych sukcesów i pozdrawiamy Was serdecznie 🙂
*****
Było to najlepsze szkolenie na którym byłam!
Już po pierwszej godzinie wiedziałam, że były to dobrze zainwestowane pieniądze!
Mimo intensywnego planu szkolenia nie czułam zmęczenia!
Okazało się, że rzeczy, które wydawały się owiane tajemnicą
wcale nie są takie trudne i niedostępne.
Cieszę się, że miałam możliwość poznania Was,
bo widać i czuć Wasze doświadczenie i ogrom wiedzy jaki posiadacie
oraz chętnie i w klarowny sposób przekazaliście ją nam!
Mam nadzieję, że będziemy w kontakcie.
Żanna Zarzycka
*****
Jesteście bardzo charyzmatycznymi osobami,
co bezpośrednio wpływa na odbiór informacji i niesamowicie inspiruje.
Świetna energia sprawia, że mam ochotę działać od zaraz
i wiem jak to zrobić sensownie.
Good Job!
Wielkie dzięki!
Kasia Potasznik – Manager – Pałac Bagatela
*****
Świetne szkolenie, tak ciekawie prowadzone,
że czas leci tak, że nie wiadomo kiedy minęło.
Bardzo fajnie podeszliście do kursantów,
zwłaszcza w mojej sytuacji z maluchem – duża wyrozumiałość!
DZIĘKUJĘ!
Jesteście super otwartymi i szczerymi ludźmi.
A wiedza przez Was przekazywana jest BEZCENNA!
Myślę, że pozwoli mi to otworzyć firmę i osiągnąć sukces w branży.
Bardzo dziękuję za wyrozumiałość i wspaniałe szkolenie!
Dominika Radzimińska
*****
Bardzo sceptycznie podchodziłam do tego typu szkoleń
i do ostatniej chwili zastanawiałam się czy wziąć w nim udział,
ale po tych dwóch dniach z czystym sumieniem mogę powiedzieć,
że była to jedna z najlepszych decyzji w moim życiu.
Przede wszystkim wiedza została przekazana w sposób jasny,
klarowny, a przede wszystkim ciekawy.
Ogromnym atutem jest przytaczanie przez prowadzących
przykładów sytuacji, z którymi sami zetknęli się w swojej karierze Wedding Plannerów.
Napewno będę polecała szkolenie w DecorAmor Academy.
Paulina Czyżewska
*****
Szkolenie zostało poprowadzone na bardzo wysokim poziomie.
Profesjonalizm widać było na każdym kroku
– od wyboru miejsca szkolenia poprzez jakość przekazywanych informacji,
po ilość materiałów szkoleniowych, które dostałam na własność.
Jestem bardzo zadowolona i pozytywnie nastawiona
na wystartowanie w branży wedding plannerskiej.
Marta Niesiobędzka
*****
Szkolenie przeprowadzone w miłej, ale przede wszystkim profesjonalnej formie!
Zostałam wzbogacona ogromną wiedzą i pozytywną energią do działania.
Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej wiedzy i chęci do tego żeby się tą wiedzą dzielić.
Szukałam motoru, który mnie nakręci do tego żeby stworzyć swój biznes i znalazłam go u Was! 🙂
Magda Mendak
*****
Szkolenie zaskakujące i mądre.
Wartościowa wiedza dająca dużo informacji, ale też układająca temat w logiczną i spójną całość.
Wasza pewność siebie działa energetyzująco i zachęca do działania.
ja wiedziałam, że chcę, a teraz wiem jak i to jest piękne!
Dziękuję!
Marta Miszczuk
*****
Szkolenie bardzo profesjonalne.
Widać, że macie doświadczenie i fajnie, że chcecie dzielić się nim z innymi
i nie boicie się mówić o swoich błędach.
Budujecie rzetelny obraz jak wygląda zawód Wedding Plannera
zarówno w plusach jak i minusach.
Agata Baciąga – Różycka
*****
Szkolenie bardzo ciekawie prowadzone, merytoryczne oraz w miłej atmosferze.
Rozwiało moje wątpliwości na temat prowadzenia biznesu – zachęta i praktyczne porady na WIELKI PLUS.
Forma prowadzenia szkolenie bardzo przystępna i atrakcyjna.
Gratulacje i do zobaczenia!
Asia Matryba
*****
Szkolenie w pełni profesjonalne.
Otrzymałam bardzo dużo informacji teoretycznych i praktycznych,
które w pełni wykorzystam, stanowi dla mnie bazę do dalszego działania.
Szkolenie zostało poprowadzone w sposób jakiego oczekiwałam, w pełni efektywnie.
Miła, przyjazna atmosfera spotkania stanowi duży jego atut.
Kurkul Sylwia – Manager – Pałac Pacółtowo
*****
Szkolenie zorganizowane i poprowadzone na wysokim poziomie.
Kompleksowa wiedza na temat pracy w zawodzie Konsultanta Ślubnego.
Katarzyna Siekacz
*****
Uważam, że szkolenie zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie,
w sposób jasny i zrozumiały.
Tematy poruszane na szkoleniu wykraczały poza granice moich oczekiwań!.
Myślę, że na bazie informacji uzyskanych na szkoleniu
będę umiała stworzyć własną firmę i sukcesywnie ją rozwijać!
Dziękuję!
Justyna Zięba
*****
Jeśli czytacie naszego bloga, to pewnie wiecie, że maj był dla nas miesiącem wyjątkowo pracowitym, gdyż właśnie w tym miesiącu uruchomiliśmy programy szkoleniowe dla Par Młodych, które same organizują swoje wesela (więcej info możecie na ten temat znaleźć tutaj).
Dlatego też dzisiaj zamieszczamy również fotorelację ze szkolenia Konsultant Ślubny / Event Manager,
które odbyło się w kwietniu 2017 🙂
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa, życzymy Wam samych sukcesów i pozdrawiamy Was serdecznie 🙂
*****
Nikt nigdy w ciągu 20 godzin nie przekazał mi tak dużej ilości wiedzy 🙂
A wszystko w przyjemnej, swobodnej i smacznej atmosferze 🙂
To był jeden z najcięższych, ale wierzę, że najbardziej owocnych weekendów w moim życiu 🙂
Dziękuję!
Dagmara Margula – Klym – Manager – Kryształowa Restauracja
*****
Nic dodać, nic ująć!
Profesjonalne szkolenie!
Wszystko idealnie zgrane, wiedza przekazana w klarowny i obrazowy sposób
poparta wieloma przykładami z życia.
SUPER!
Marta Lipińska
*****
Witam,
Ocena podsumowująca wszystkie Wasze zapytania,
dotyczące zarówno miejsca, czas, wiedzy, tematu, sposobu przeprowadzenia kursu, jak i ogólna ocena kursu wszystko na 5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5 :).
Myślę, że kurs przeprowadzony przez Waszą firmę był dla mnie niezwykle pożyteczny i użyteczny.
Kurs ten dostarczył mi ogrom wiedzy, którą będę mogła wykorzystać
na polu zarówno jako konsultant i animatora w jednym.
Zdobyta wiedza pozwoliła mi na uporządkowanie i usystematyzowanie kierunku
w jaki moją firma powinna podążać.
Kurs super szczególnie dla takich zielonych jak ja :).
Jeszcze raz gorąco dziękuje <3
Pozdrawiam
Tamara Gralak
*****
Świetnie przekazana wiedza, która wydaje się być bezcenna do założenia
własnej działalności.
Zagadnienia przekazane jasno, konkretnie, bez niepotrzebnej ściemy 🙂
Szczerze polecam!
Karolina Kalinka
*****
Szkolenie treściwe i konkretne, przekazujące w krótkim czasie
pigułkę wiedzy potrzebnej do startu w biznesie Konsultanta Ślubnego i nie tylko.
Wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju.
Jarosław Mazur
*****
Do kogo kierowane są nasze szkolenia?
- Do osób, które chcę zostać indywidualnymi Konsultantami Ślubnymi
- Do osób, które planują otwarcie Agencji Ślubnej
- Do właścicieli nowo powstałych Agencji Ślubnych
- Do właścicieli oraz menedżerów hoteli oraz lokali weselnych, chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie organizacji przyjęć weselnych oraz w obszarach skutecznego nowoczesnego marketingu i sprzedaży w branży ślubnej
- Do wszystkich tych, którzy chcą i lubią poszerzać swoją wiedzę oraz zamierzają zmienić swoje życie oraz swój zawód
Dlaczego warto wybrać właśnie nasze szkolenie?
- Jako jedyna Agencja Ślubna w Polsce oferujemy Wam program szkoleniowy, którego jeszcze do tej pory nie było. Know how bez konieczności zakupu franczyzy. Przekażemy Wam wiedzę zarówno z tematów związanych bezpośrednio z organizacją przyjęć weselnych jak i wiedzę czysto biznesową, pozwalającą Wam skutecznie pozyskiwać Klientów oraz zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku
- Funkcjonujemy już od 2008 roku, zatem świetnie poznaliśmy branżę ślubną w Polsce oraz zachowanie i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez Klientów
- W województwie zachodniopomorskim jesteśmy niekwestionowanym liderem
- Zorganizowaliśmy ponad 200 wesel i obsłużyliśmy ponad 400 zadowolonych Klientów, a nasza marka jest rozpoznawalna w całej Polsce
- Nasze eksperckie publikacje wielokrotnie zostały doceniane przez polskie portale branżowe i wiele z nich zaprasza nas do współpracy
- Posiadamy ogromne doświadczenie w organizacji różnego rodzaju ślubów. Najwięcej zorganizowaliśmy ślubów międzynarodowych oraz wesel wielowyznaniowych i wielokulturowych. Na swoim koncie mamy śluby i wesela plenerowe, humanistyczne oraz tradycyjne
- Zorganizowaliśmy również śluby i wesela dla osób znanych, między innymi dla polityków i dziennikarzy. Możemy również pochwalić się organizacją wesel dla osób z pierwszych stron gazet. Zorganizowaliśmy śluby i wesela zarówno z małymi budżetami 20tyś. jak i śluby wysokobudżetowe. Największy do tej pory budżet to 500tyś
- Stworzyliśmy swój autorski program szkoleniowy i przeszkoliliśmy już ponad 200 Wedding Plannerów, Managerów i Właścicieli obiektów weselnych
Co nas wyróżnia?
- Nasz największy atut to dwóch doświadczonych trenerów mających ogromne doświadczenie w branży ślubnej oraz w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jako jedyni w Polsce postanowiliśmy dać kursantom od siebie coś lepszego, niż inne firmy szkolące Wedding Palnnerów i Event Managerów z branży. W ten sposób został stworzony nowy autorski program szkoleniowy. Oprócz rewolucyjnego programu dajemy również nową jakość szkoleń dla osób chcących zaistnieć w naszej branży, bez nudy, bez ściemy i obiecywania złotych gór. Tylko czyste fakty, kreatywny rodzaj wykładów, a wszystko oparte o nasze wieloletnie doświadczenie, umiejętności sprzedaży i PR-u oraz nowoczesnego marketingu.
- Małgorzata Pieczyńska – Wedding Planner, właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor, która ma za sobą ogromne doświadczenie i szeroką wiedzę w branży ślubnej oraz biznesowej. Założycielka i pomysłodawczyni Agencji Ślubnej DecorAmor, której marka jest rozpoznawalna w całej Polsce. Pomysłodawczyni i autorka najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów i Event Managerów w Polsce. Autorka wielu znakomitych publikacji o tematyce ślubnej, opartych wyłącznie na własnym doświadczeniu. Specjalista od kreatywnego myślenia, ekonomista z wykształcenia, „psycholog” naszej firmy. Zwolennik i praktyk rozwoju osobistego. Rewelacyjny mówca oraz motywator – to już opinia naszych kursantów 🙂 Kobieta niezależna!
Małgosia poprowadzi panele związane z zawodem Wedding Plannera, funkcjonowaniem Agencji Ślubnej, organizacją wesel, panele dotyczące pracy z Klientem i podwykonawcami oraz część programu w tematach związanych ze sprzedażą.
- Robert Pieczyński – Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor. 10 lat doświadczenia zawodowego na szczeblu menedżerskim w międzynarodowej korporacji. Absolwent elitarnych studiów zarządzania – Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School. Ekspert z dziedziny marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Profesjonalny fotograf, który ściśle współpracuje z naszą Agencją i zrealizował z nią wiele ślubów i wesel. Pomysłodawca i autor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów, Event Managerów oraz Fotografów Ślubnych (szkolenia Biznes) w Polsce. Robert poprowadzi natomiast panele biznesowe. Dokładnie opowie Wam czym są Social Media i jak wykorzystywać je do skutecznego i rentownego pozyskiwania Klientów. W czasie ćwiczeń zaprezentuje Wam jak efektywnie korzystać z narzędzi informatycznych niezbędnych do sprawnej pracy Konsultanta Ślubnego. W czasie swoich prezentacji opowie i zaprezentuje Wam czym jest CRM, Business Intelligence, marketing automation, lejek sprzedażowy, konwersja sprzedażowa, lead nurturing, realtime marketing oraz dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności. Opowie Wam jak w chwili obecnej w branży ślubnej wygląda zakupowa podróż Klienta, jak i gdzie zapadają decyzje zakupowe. Cała ta wiedza jest Wam niezbędna do tego aby skutecznie pozyskiwać wartościowych Klientów oraz sprawnie rozwijać swój biznes.
- Przykłady i case study z życia naszej Agencji, czyli nasze realizacje, doświadczenia oraz relacje i foto relacje, abyście mogli sami zobaczyć, ocenić, zapamiętać i utrwalić przekazaną Wam wiedzę
- Materiały szkoleniowe:
- Skoroszyt z omawianymi tematami szkolenia
- Prezentacje przeprowadzane na szkoleniu (płyta DVD)
- Kwestionariusz niezbędny do rozmowy z Klientem
- Ankieta dla Pary Młodej
- Tabele niezbędne do przygotowania budżetu uroczystości
- Tabele niezbędne do kontroli rentowności projektu
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Klientami
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z podwykonawcami
- i wiele wiele innych…
- Zajęcia Praktyczne, na których nauczycie się:
- Jak prowadzić rozmowy z Klientami
- Jak negocjować warunki handlowe
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Jak planować budżet uroczystości oraz jak go kontrolować
- Jak budować swoją ofertę
- W czasie naszych ćwiczeń również pokażemy Wam jak posługiwać się narzędziami informatycznymi pozwalającymi skutecznie pozyskiwać Klientów, zarządzać relacjami z Klientami, podwykonawcami oraz procesami w Waszej firmie
- W czasie trwania tych ćwiczeń pokażemy Wam w jaki sposób i jakimi narzędziami my pracujemy. Pokażemy Wam również jak skutecznie pracować w grupie oraz przedstawimy Wam system CRM, Business Intelligence oraz system marketing automation, którymi my się posługujemy
- Indywidualne konsultacje na których:
- Odpowiemy na wszystkie istone dla Was pytania
- Skonsultujemy każdego uczestnika
- Miła i wyluzowana atmosfera, która pozwoli Wam:
- Łatwiej przyswoić przekazaną przez nas wiedzę
- Poczuć, że nauka nie musi być nudna i dać Wam poczucie przyjemnie i owocnie spędzonego czasu, który zapoczątkuje w Was zmianę i chęć do działania 🙂
- A ponad to lubimy co jakiś czas naszym kursantom wręczać fajne prezenty takie jak iPad 😉