Wszystkich chętnych chcących wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego / Event Managera
zapraszamy na kolejne nasze szkolenie 27-28 lutego 2016 (weekend).
27-28 lutego Warszawa
Hotel Mercure Warszawa Centrum ****
2 dni intensywnego szkolenia! 20 godzin!
Teraz tylko 1990 PLN!!!
Pozostały 2 ostatnie wolne miejsca!
Serdecznie zapraszamy 🙂
Program szkolenia
Ćwiczenia i materiały szkoleniowe
Terminy szkoleń i cennik
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Pozostałe referencje i opinie o naszych szkoleniach
Galerie z naszych szkoleń
Do kogo kierowane są nasze szkolenia?
- Do osób, które chcę zostać indywidualnymi Konsultantami Ślubnymi
- Do osób, które planują otwarcie Agencji Ślubnej
- Do właścicieli nowo powstałych Agencji Ślubnych
- Do właścicieli oraz menedżerów hoteli oraz lokali weselnych, chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie organizacji przyjęć weselnych oraz w obszarach skutecznego nowoczesnego marketingu i sprzedaży w branży ślubnej
- Do wszystkich tych, którzy chcą i lubią poszerzać swoją wiedzę oraz zamierzają zmienić swoje życie oraz swój zawód
Dlaczego warto wybrać właśnie nasze szkolenie?
- Jako jedyna Agencja Ślubna w Polsce oferujemy Wam program szkoleniowy, którego jeszcze do tej pory nie było. Know how bez konieczności zakupu franczyzy. Przekażemy Wam wiedzę zarówno z tematów związanych bezpośrednio z organizacją przyjęć weselnych jak i wiedzę czysto biznesową, pozwalającą Wam skutecznie pozyskiwać Klientów oraz zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku
O NAS
- Funkcjonujemy już od 2008 roku, zatem świetnie poznaliśmy branżę ślubną w Polsce oraz zachowanie i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez Klientów
- W województwie zachodniopomorskim jesteśmy niekwestionowanym liderem
- Zorganizowaliśmy już niemalże 200 wesel i obsłużyliśmy ponad 350 zadowolonych Klientów, a nasza marka jest rozpoznawalna w całej Polsce
- Nasze eksperckie publikacje wielokrotnie zostały doceniane przez polskie portale branżowe i wiele z nich zaprasza nas do współpracy
- Posiadamy ogromne doświadczenie w organizacji różnego rodzaju ślubów. Najwięcej zorganizowaliśmy ślubów międzynarodowych oraz wesel wielowyznaniowych i wielokulturowych. Na swoim koncie mamy śluby i wesela plenerowe, humanistyczne oraz tradycyjne
- Zorganizowaliśmy również śluby i wesela dla osób znanych, między innymi dla polityków i dziennikarzy. Możemy również pochwalić się organizacją wesel dla osób z pierwszych stron gazet. Zorganizowaliśmy śluby i wesela zarówno z małymi budżetami 20tyś. jak i śluby wysokobudżetowe. Największy do tej pory budżet to 500tyś
- Stworzyliśmy swój autorski program szkoleniowy i przeszkoliliśmy już ponad 100 Wedding Plannerów, Managerów i Właścicieli obiektów weselnych
Co nas wyróżnia?
- Nasz największy atut to dwóch doświadczonych trenerów mających ogromne doświadczenie w branży ślubnej oraz w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jako jedyni w Polsce postanowiliśmy dać kursantom od siebie coś lepszego, niż inne firmy szkolące Wedding Palnnerów i Event Managerów z branży. W ten sposób został stworzony nowy autorski program szkoleniowy. Oprócz rewolucyjnego programu dajemy również nową jakość szkoleń dla osób chcących zaistnieć w naszej branży, bez nudy, bez ściemy i obiecywania złotych gór. Tylko czyste fakty, kreatywny rodzaj wykładów, a wszystko oparte o nasze wieloletnie doświadczenie, umiejętności sprzedaży i PR-u oraz nowoczesnego marketingu.
- Małgorzata Pieczyńska – Wedding Planner, właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor, która ma za sobą ogromne doświadczenie i szeroką wiedzę w branży ślubnej oraz biznesowej. Jest doświadczonym florystą, odbyła szereg szkoleń i warsztatów u prestiżowych europejskich autorytetów branży weddingowej. Pomysłodawczyni i autorka najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Palnnerów i Event Managerów w Polsce. Autorka wielu znakomitych publikacji o tematyce ślubnej, opartych wyłącznie na własnym doświadczeniu. Z zamiłowania psycholożka, z wykształcenia ekonomistka. Te dwa elementy oraz szczypta innych cech charakteru zaowocowały stworzeniem Agencji Ślubnej DecorAmor, której marka jest rozpoznawalna w całej Polsce.
Małgosia poprowadzi panele związane z zawodem Wedding Plannera, funkcjonowaniem Agencji Ślubnej, organizacją wesel, panele dotyczące pracy z Klientem i podwykonawcami oraz część programu w tematach związanych ze sprzedażą.
- Robert Pieczyński – Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor. 10 lat doświadczenia zawodowego na szczeblu menedżerskim w międzynarodowej korporacji. Absolwent elitarnych studiów zarządzania – Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School. Ekspert z dziedziny marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Profesjonalny fotograf, który ściśle współpracuje z naszą Agencją i zrealizował z nią wiele ślubów i wesel. Pomysłodawca i autor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Palnnerów, Event Managerów oraz Fotografów Ślubnych (szkolenia Biznes) w Polsce. Robert poprowadzi natomiast panele biznesowe. Dokładnie opowie Wam czym są Social Media i jak wykorzystywać je do skutecznego i rentownego pozyskiwania Klientów. W czasie ćwiczeń zaprezentuje Wam jak efektywnie korzystać z narzędzi informatycznych niezbędnych do sprawnej pracy Konsultanta Ślubnego. W czasie swoich prezentacji opowie i zaprezentuje Wam czym jest CRM, Business Intelligence, marketing automation, lejek sprzedażowy, konwersja sprzedażowa, lead nurturing, realtime marketing oraz dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności. Opowie Wam jak w chwili obecnej w branży ślubnej wygląda zakupowa podróż Klienta, jak i gdzie zapadają decyzje zakupowe. Cała ta wiedza jest Wam niezbędna do tego aby skutecznie pozyskiwać wartościowych Klientów oraz sprawnie rozwijać swój biznes.
- Przykłady i case study z życia naszej Agencji, czyli nasze realizacje, doświadczenia oraz relacje i foto relacje, abyście mogli sami zobaczyć, ocenić, zapamiętać i utrwalić przekazaną Wam wiedzę
- Materiały szkoleniowe:
- Skoroszyt z omawianymi tematami szkolenia
- Prezentacje przeprowadzane na szkoleniu (płyta DVD)
- Kwestionariusz niezbędny do rozmowy z Klientem
- Ankieta dla Pary Młodej
- Tabele niezbędne do przygotowania budżetu uroczystości
- Tabele niezbędne do kontroli rentowności projektu
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Klientami
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z podwykonawcami
- i wiele wiele innych…
- Zajęcia Praktyczne, na których nauczycie się:
- Jak prowadzić rozmowy z Klientami
- Jak negocjować warunki handlowe
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Jak planować budżet uroczystości oraz jak go kontrolować
- Jak budować swoją ofertę
- W czasie naszych ćwiczeń również pokażemy Wam jak posługiwać się narzędziami informatycznymi pozwalającymi skutecznie pozyskiwać Klientów, zarządzać relacjami z Klientami, podwykonawcami oraz procesami w Waszej firmie
- W czasie trwania tych ćwiczeń pokażemy Wam w jaki sposób i jakimi narzędziami my pracujemy. Pokażemy Wam również jak skutecznie pracować w grupie oraz przedstawimy Wam system CRM, Business Intelligence oraz system marketing automation, którymi my się posługujemy
- Indywidualne konsultacje na których:
- Odpowiemy na wszystkie istone dla Was pytania
- Skonsultujemy każdego uczestnika
- Miła i wyluzowana atmosfera, która pozwoli Wam:
- Łatwiej przyswoić przekazaną przez nas wiedzę
- Poczuć, że nauka nie musi być nudna i dać Wam poczucie przyjemnie i owocnie spędzonego czasu, który zapoczątkuje w Was zmianę i chęć do działania 🙂
- A ponad to lubimy co jakiś czas naszym kursantom wręczać fajne prezenty takie jak iPad 😉
FORMULARZ ZAPISU NA SZKOLENIE JEST TUTAJ
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy w Katowicach.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę hotelowi Novotel Katowice Centrum **** w Katowicach!
Więcej na temat naszych szkoleń możecie poczytać tutaj.
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej kilka opinii nadesłanych od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
Byłam juz na kilku szkoleniach w swoim życiu i musze przyznać, ze Wasze było najlepsze.
Było bardzo intensywnie – mnóstwo cennych informacji, wskazówek,
nie uchylaliście się od odpowiedzi na zadane pytanie.
Po moich doświadczeniach ze szkoleniem w innej agencji ślubnej mogę z czystym sumieniem powiedzieć,
że poprzednio wyrzuciłam pieniądze, a te zostawione u Was to bardzo dobra inwestycja.
Dostałam wiele materiałów, które na szkoleniu w innej agencji były dla kursantów tajemnicą.
Zaskoczyliście mnie bardzo pozytywnie – oby więcej takich firm i ludzi w branży ślubnej (i nie tylko).
Dziękuje i czekam na Wasze kolejne projekty:)
Patrycja Stryjczak
*****
Bardzo profesjonalne szkolenie. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam wziąć w nim udział.
Dowiedziałam się wielu ciekawych i przydatnych rzeczy, które napewno będą chciała wykorzystać.
Jak wahałam się czy ten zawód jest dla mnie, to po tym szkoleniu jestem zdeterminowana by działać w tym kierunku.
Dodatkowo będę wiedziała na co zwrócić uwagę przy organizacji własnego wesela 🙂
Pozdrawiam,
Ania Kamieniarz
*****
Szkolenie daje ogromny zastrzyk wiedzy na temat organizacji wesel.
Bardzo motywujące.
Bardzo dobrze przygotowani prowadzący.
Monika Chojnacka – Piekarek
*****
Na chwilę obecną myślę, iż 5 lat studiów (w tym przedmioty takie jak ekonomia, marketing, zarządzanie) nie dały mi tyle pozytywnego kopa do działania
jak Wasze szkolenie.
Dziękuję
Ewa Kowalik
*****
Wiedza przekazana podczas szkolenia jest dobrą inwestycją w rozwój siebie oraz nauką
jak zwiększyć dochody w kolejnych przedsięwzięciach.
Dziękuję za spotkanie i otwartość z Waszej strony
Justyna Kocur – właściciel obiektu Hotel Laguna – Gliwice
*****
Szkolenie w 100% spełniło moje oczekiwania.
Uzyskałam wszelkie informacje, które były przedstawione w planie szkolenia.
Sposób prowadzenia oraz przekazywania wiedzy bardzo profesjonalny.
Dziękuję Wam za wspaniałe szkolenie i dobrze zagospodarowany czas.
Po szkoleniu wiem, że warto walczyć o marzenia.
Mam nadzieję, że to nie jest nasze ostatnie spotkanie 🙂
Karolina Pancewicz
*****
Interesujące tematy przekazane w przystępny sposób.
Mili prowadzący. Część wiedzy była dla mnie zupełnie nowa.
Sposób sprzedaży super!
Duże zaangażowanie, fajny kontakt z kursantami. Ciekawe przykłady z własnej praktyki.
Z pozdrowieniami
Beata Strząbała
*****
Szkolenie prowadzone w łatwy i przystępny sposób dla osób, które wcześniej nie miały stycznością z zawodem.
Praktyczne porady i przykłady z życia wzięte pokazały czy zawód jest odpowiedni dla danej osoby.
Aneta Zbozień
*****
Świetne szkolenie, dzięki któremu dowiedziałem się, że można założyć swój biznes nie wydając na początku fortuny.
Niesamowita atmosfera, jasno i klarownie wytłumaczone zasady funkcjonowania biznesu ślubnego.
Dzięki Wam uwierzyłem w swoje siły i umiejętności, teraz zabieram się do działania.
Michał Wesołowski
*****
Jesteście wiarygodni, kompetentni, umiecie przekazać wiedzę.
Jestem bardzo, bardzo zadowolona – nie mogłam trafić lepiej.
To ja dziękuję 🙂
Patrycja
*****
Szkolenie bardzo mi się podobało.
Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, o których wcześniej nawet nie wiedziałam.
Polecam wszystkim zainteresowanym.
Klaudia Bylewska
*****
Szkolenie było bardzo ciekawe. Informacje są przydatne i zachęcają do rozkręcenia własnej działalności.
Atmosfera na szkoleniu bardzo pozytywna, a wiedza i doświadczenie prowadzących robi wrażenie i wzbudza podziw.
Uczestnicząc w tym szkoleniu zrobiłam pierwszy krok do spełnienia marzeń.
Michasia Mielimonka
*****
Na szkoleniu dowiedziałam się wielu interesujących rzeczy.
Otworzyliście mi oczy na prowadzenie takiej działalności z sukcesem.
Byłam pełna obaw, ale po Waszym szkoleniu jestem pełna determinacji.
Dziękuję,
Anna Adamowicz
*****
Swobodna i miła atmosfera.
prowadzący przesympatyczni. Wprowadziliście luźną atmosferę, ale nie ujmując profesjonalizmowi szkolenia.
Bardzo dziękuję. Trzymajcie kciuki za powodzenie naszego biznesu.
Wszystko w moich rękach, ale daliście mi power do działania.
Magda Rogala