Wszystkich chętnych chcących wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego / Event Managera
zapraszamy na kolejne nasze szkolenie 2-3 kwietnia 2016 (weekend).
2-3 kwietnia – Warszawa
Hotel Mercure Warszawa Grand ****
2 dni intensywnego szkolenia! 20 godzin!
Teraz tylko 1990 PLN!!!
Pozostały już tylko 2 ostatnie wolne miejsca!
Serdecznie zapraszamy 🙂
Program szkolenia
Ćwiczenia i materiały szkoleniowe
Terminy szkoleń i cennik
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Pozostałe referencje i opinie o naszych szkoleniach
Galerie z naszych szkoleń
Do kogo kierowane są nasze szkolenia?
- Do osób, które chcę zostać indywidualnymi Konsultantami Ślubnymi
- Do osób, które planują otwarcie Agencji Ślubnej
- Do właścicieli nowo powstałych Agencji Ślubnych
- Do właścicieli oraz menedżerów hoteli oraz lokali weselnych, chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie organizacji przyjęć weselnych oraz w obszarach skutecznego nowoczesnego marketingu i sprzedaży w branży ślubnej
- Do wszystkich tych, którzy chcą i lubią poszerzać swoją wiedzę oraz zamierzają zmienić swoje życie oraz swój zawód
Dlaczego warto wybrać właśnie nasze szkolenie?
- Jako jedyna Agencja Ślubna w Polsce oferujemy Wam program szkoleniowy, którego jeszcze do tej pory nie było. Know how bez konieczności zakupu franczyzy. Przekażemy Wam wiedzę zarówno z tematów związanych bezpośrednio z organizacją przyjęć weselnych jak i wiedzę czysto biznesową, pozwalającą Wam skutecznie pozyskiwać Klientów oraz zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku
O NAS
- Funkcjonujemy już od 2008 roku, zatem świetnie poznaliśmy branżę ślubną w Polsce oraz zachowanie i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez Klientów
- W województwie zachodniopomorskim jesteśmy niekwestionowanym liderem
- Zorganizowaliśmy już niemalże 200 wesel i obsłużyliśmy ponad 350 zadowolonych Klientów, a nasza marka jest rozpoznawalna w całej Polsce
- Nasze eksperckie publikacje wielokrotnie zostały doceniane przez polskie portale branżowe i wiele z nich zaprasza nas do współpracy
- Posiadamy ogromne doświadczenie w organizacji różnego rodzaju ślubów. Najwięcej zorganizowaliśmy ślubów międzynarodowych oraz wesel wielowyznaniowych i wielokulturowych. Na swoim koncie mamy śluby i wesela plenerowe, humanistyczne oraz tradycyjne
- Zorganizowaliśmy również śluby i wesela dla osób znanych, między innymi dla polityków i dziennikarzy. Możemy również pochwalić się organizacją wesel dla osób z pierwszych stron gazet. Zorganizowaliśmy śluby i wesela zarówno z małymi budżetami 20tyś. jak i śluby wysokobudżetowe. Największy do tej pory budżet to 500tyś
- Stworzyliśmy swój autorski program szkoleniowy i przeszkoliliśmy już ponad 100 Wedding Plannerów, Managerów i Właścicieli obiektów weselnych
Co nas wyróżnia?
- Nasz największy atut to dwóch doświadczonych trenerów mających ogromne doświadczenie w branży ślubnej oraz w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jako jedyni w Polsce postanowiliśmy dać kursantom od siebie coś lepszego, niż inne firmy szkolące Wedding Palnnerów i Event Managerów z branży. W ten sposób został stworzony nowy autorski program szkoleniowy. Oprócz rewolucyjnego programu dajemy również nową jakość szkoleń dla osób chcących zaistnieć w naszej branży, bez nudy, bez ściemy i obiecywania złotych gór. Tylko czyste fakty, kreatywny rodzaj wykładów, a wszystko oparte o nasze wieloletnie doświadczenie, umiejętności sprzedaży i PR-u oraz nowoczesnego marketingu.
- Małgorzata Pieczyńska – Wedding Planner, właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor, która ma za sobą ogromne doświadczenie i szeroką wiedzę w branży ślubnej oraz biznesowej. Jest doświadczonym florystą, odbyła szereg szkoleń i warsztatów u prestiżowych europejskich autorytetów branży weddingowej. Pomysłodawczyni i autorka najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Palnnerów i Event Managerów w Polsce. Autorka wielu znakomitych publikacji o tematyce ślubnej, opartych wyłącznie na własnym doświadczeniu. Z zamiłowania psycholożka, z wykształcenia ekonomistka. Te dwa elementy oraz szczypta innych cech charakteru zaowocowały stworzeniem Agencji Ślubnej DecorAmor, której marka jest rozpoznawalna w całej Polsce.
Małgosia poprowadzi panele związane z zawodem Wedding Plannera, funkcjonowaniem Agencji Ślubnej, organizacją wesel, panele dotyczące pracy z Klientem i podwykonawcami oraz część programu w tematach związanych ze sprzedażą.
- Robert Pieczyński – Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor. 10 lat doświadczenia zawodowego na szczeblu menedżerskim w międzynarodowej korporacji. Absolwent elitarnych studiów zarządzania – Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School. Ekspert z dziedziny marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Profesjonalny fotograf, który ściśle współpracuje z naszą Agencją i zrealizował z nią wiele ślubów i wesel. Pomysłodawca i autor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Palnnerów, Event Managerów oraz Fotografów Ślubnych (szkolenia Biznes) w Polsce. Robert poprowadzi natomiast panele biznesowe. Dokładnie opowie Wam czym są Social Media i jak wykorzystywać je do skutecznego i rentownego pozyskiwania Klientów. W czasie ćwiczeń zaprezentuje Wam jak efektywnie korzystać z narzędzi informatycznych niezbędnych do sprawnej pracy Konsultanta Ślubnego. W czasie swoich prezentacji opowie i zaprezentuje Wam czym jest CRM, Business Intelligence, marketing automation, lejek sprzedażowy, konwersja sprzedażowa, lead nurturing, realtime marketing oraz dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności. Opowie Wam jak w chwili obecnej w branży ślubnej wygląda zakupowa podróż Klienta, jak i gdzie zapadają decyzje zakupowe. Cała ta wiedza jest Wam niezbędna do tego aby skutecznie pozyskiwać wartościowych Klientów oraz sprawnie rozwijać swój biznes.
- Przykłady i case study z życia naszej Agencji, czyli nasze realizacje, doświadczenia oraz relacje i foto relacje, abyście mogli sami zobaczyć, ocenić, zapamiętać i utrwalić przekazaną Wam wiedzę
- Materiały szkoleniowe:
- Skoroszyt z omawianymi tematami szkolenia
- Prezentacje przeprowadzane na szkoleniu (płyta DVD)
- Kwestionariusz niezbędny do rozmowy z Klientem
- Ankieta dla Pary Młodej
- Tabele niezbędne do przygotowania budżetu uroczystości
- Tabele niezbędne do kontroli rentowności projektu
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Klientami
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z podwykonawcami
- i wiele wiele innych…
- Zajęcia Praktyczne, na których nauczycie się:
- Jak prowadzić rozmowy z Klientami
- Jak negocjować warunki handlowe
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Jak planować budżet uroczystości oraz jak go kontrolować
- Jak budować swoją ofertę
- W czasie naszych ćwiczeń również pokażemy Wam jak posługiwać się narzędziami informatycznymi pozwalającymi skutecznie pozyskiwać Klientów, zarządzać relacjami z Klientami, podwykonawcami oraz procesami w Waszej firmie
- W czasie trwania tych ćwiczeń pokażemy Wam w jaki sposób i jakimi narzędziami my pracujemy. Pokażemy Wam również jak skutecznie pracować w grupie oraz przedstawimy Wam system CRM, Business Intelligence oraz system marketing automation, którymi my się posługujemy
- Indywidualne konsultacje na których:
- Odpowiemy na wszystkie istone dla Was pytania
- Skonsultujemy każdego uczestnika
- Miła i wyluzowana atmosfera, która pozwoli Wam:
- Łatwiej przyswoić przekazaną przez nas wiedzę
- Poczuć, że nauka nie musi być nudna i dać Wam poczucie przyjemnie i owocnie spędzonego czasu, który zapoczątkuje w Was zmianę i chęć do działania 🙂
- A ponad to lubimy co jakiś czas naszym kursantom wręczać fajne prezenty takie jak iPad 😉
FORMULARZ ZAPISU NA SZKOLENIE JEST TUTAJ
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Cieszymy się bardzo, z tego iż ostatnia nasze grupa szkoleniowa liczyła aż 19 osób i podzielona była po równo na osoby które chcą zacząć wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego oraz na właścicieli / managerów obiektów weselnych.
Dzięki temu w czasie szkolenia mogliśmy spojrzeć i przeanalizować proces organizacji wesela z dwóch perspektyw – Konsultanta Ślubnego oraz Menedżera obiektu weselnego. Było to bardzo inspirujące doświadczenia dla naszych uczestników szkolenia.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu hotelowi Mercure Warszawa Centrum **** w Warszawie!
Więcej na temat naszych szkoleń możecie poczytać tutaj.
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie ottzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
Szkolenie przeprowadzone z wielką pasją. Bardzo ciekawe.
Dwa dni minęły błyskawicznie.
Byłam na kilkudziesięciu szkoleniach różnego typu,
ale na żadnym z nich nikt nie skupił mojej uwagi na tak długi czas (szkolenie od godz. 9:00 do 20:00).
Ogrom informacji, które są przydatne i pomocne nie tylko przy prowadzeniu własnej działalności.
Jestem naprawdę pod wrażeniem.
Dziękuję.
Katarzyna Gawłowska – Prezes Zarządu – ANDARE SP. Z O.O. (Kraków)
*****
Najlepsze szkolenie na jakim byłam w swojej karierze a przeszłam ich dziesiątki.
Mimo wielu lat doświadczenia w sprzedaży, dowiedziałam się ciekawych i wartościowych
chwytów marketingowych o których nie miałam pojęcia.
Gosia i Robert to świetny, uzupełniający się duet,
który w jasny i przystępny sposób sprzedał całą swoją wiedzę.
Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, z poczuciem humoru
i w bardzo interesującym klimacie (moim klimacie :).
Nawet na moment nie czułam się znudzona!
To było moje drugie szkolenie na Konsultanta Ślubnego i nawet nie można tego porównać!
Tamto to było nieporozumienie i pieniądze wyrzucone w błoto!
Po Waszym szkoleniu czuję satysfakcję i „power” by ruszyć z kopyta ze swoim interesem.
Dziękuję!
Jesteście THE BEST!
P.S. Jeszcze pewnie o mnie usłyszycie 🙂
Joanna Białoszewska
*****
Długo zastanawiałam się nad wzięciem udziału w tym szkoleniu,
ale teraz wiem, że naprawdę było warto!
Mnóstwo przydatnej wiedzy przekazanej w bardzo przystępny i ciekawy sposób.
Gosia i Robert są bardzo otwarci i chętni do dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Świetne zorganizowane szkolenie w bardzo miłej atmosferze 🙂
Serdecznie dziękuję za wspólnie spędzony czas!
Serdecznie polecam!
Dorota Murat
*****
Wspaniała inwestycja!
Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w szkoleniu!
Czuję, że mój start w ogóle w życie zawodowe, dzięki temu szkoleniu będzie dużo bardziej efektywny.
Jestem bardzo zmotywowana dzięki Waszemu przykładowi i mam nadzieję,
że jako Wasz kursant odniosę sukces.
Otworzyliście mi oczy na wiele tematów.
Bardzo dziękuję!
Asia Orłowska
*****
Pełen profesjonalizm!
Szkolenie przekazało mi ogrom informacji, dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy.
Atmosfera jest bardzo przyjazna i miła. Państwa podejście jest profesjonalne i pozytywne.
Odpowiadacie z chęcią na pytania co jest super.
Dziękuję za miło spędzony czas i przekazane informacje oraz podzielenie się ogromem wiedzy 🙂
Magda Usow
*****
Długo zastanawiałam się nad udziałem w Waszym szkoleniu.
Była to doskonała decyzja!.
Szkolenie i sposób jego prowadzenia, a także wszystkie poruszane na nim tematy były bardzo ciekawe.
Szkolenie daje szanse na sprawny start w branży ślubnej dla początkującego Konsultanta Ślubnego.
Jesteście świetni jako ludzie i super profesjonalni jako szkoleniowcy i profesjonaliści.
Dzięki ! 🙂
Katarzyna Bombar
*****
Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie w bardzo milej atmosferze.
Bardzo się cieszę, że wybrałam Was kurs.
Uważam, że był to strzał w „10”.
Dziękuję za przekazanie mi wielu cennych informacji, które ułatwią mi start w branży ślubnej.
Joanna Drużkowska
*****
Uważam, że szkolenie to spełniło moje oczekiwania.
Czuję się niesamowicie zmotywowana i pełna nadziei,
że to co sobie wymyśliłam, czyli praca Konsultanta Ślubnego jest dla mnie i ma sens.
Przekazaliście mi potrzebne materiały, wiedzę i wiem, że to wykorzystam 🙂
Dziękuję, bo dzięki Wam dostałam wiatr w żagle 🙂
Małgorzata Tomaszewska
*****
Szkolenie było super! Dużo rzetelnych informacji. Kopalnia wiedzy.
Wielkie dzięki!
Ania Wuttke – Wieczorek
*****
Najbardziej użyteczne szkolenie biznesowe na jakim byłam!
Marta Pasternacka
*****
Szkolenie bardzo przydatne, naprowadzające młode osoby, które zaczynają na właściwe tory.
Na Waszym doświadczeniu uczymy się jakich błędów nie popełniać
i to jest bardzo fajne, to nie są puste rozmowy.
Szkolenie było genialne.
Kasia Rućkowska
*****
Szkolenie profesjonalne!
Bardzo szczerze i otwarcie przekazana wiedza.
Udostępniono nam informacje, które wydaje się, że inne firmy zachowałyby tylko dla siebie!
Chętnie skorzystam z kolejnych szkoleń,
które poszerzyłyby jeszcze wiedzę na temat marketingu i sprzedaży!
Beata Chilińska – właściciel Centrum Konferencyjno Weselne AMORE (Płock)
*****
Szkolenie prowadzone w sposób dynamiczny. Przyjazna atmosfera.
Danuta Jenek – LUBINPEX Sp.z o.o. (Lubin)
*****
Szkolenie nie zniechęciło mnie do dalszego rozkręcenia biznesu w tej branży.
Cieszę się, że nie zdecydowałam się na ofertę konkurencyjnego szkolenia przez internet (szkolenie innej firmy).
Ważne informacje zostały przekazane w jasny i zrozumiały sposób.
Kwestie biznesowe będę musiała jeszcze przerobić 🙂
Dominika Markiewicz
*****
Super Szkolenie! Czekam na następne!
Ewelina Struska – właściciel Dom Weselny Wenecja (Markuszów)
*****
Szkolenie było bardzo interesujące.
Zdobyłam na nim bardzo cenne informacje 🙂
Więcej takich szkoleń! Było super!
Klaudia Tarczoń – MIMAKS SP.z.o.o Spółka komandytowa (Dziekanów Nowy)
*****
Szkolenie wyczerpujące wszelkie pytania, prowadzący profesjonalni i nie uchylający się od odpowiedzi.
Dobry start w karierę Wedding Plannera.
Barbara Tomczak
*****
Szkolenie ciekawe i interesujące dla ludzi zajmujących się tematyką ślubną
lub ludzi, którzy chcą zacząć swą przygodę z tym tematem.
Z mojego punktu widzenia, będąc kierownikiem obiektu
najbardziej interesujący był drugi dzień szkolenia – czyli sprzedaż.
Bogusław Błaszków – LUBINPEX Sp.z o.o. (Lubin)
*****
Tematy były bardzo ciekawe, dużo przykładów z własnej działalności.
Wiedza była przekazana bardzo dobrze. Jasno, na temat,
z bardzo rozbudowanymi przykładami.
Wiedza bardzo ciekawa i pomocna dla nowicjusza, ale także dla osób z doświadczeniem.
Było dużo elementów, w szczególności biznesowych bardzo przydatnych
i pomocnych. Także drugi dzień szkolenia był dla mnie najcenniejszy.
Ogólnie, bardzo pozytywne szkolenie.
Pozdrawiam!
Aldona Sienkiewicz – LUBINPEX Sp.z o.o. (Lubin)