
Wszystkich chętnych chcących wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego / Event Managera
zapraszamy na kolejne nasze najlepsze w Polsce szkolenia w terminach
27-28 maja 2017 (weekend) – Warszawa 4* Hotel Mercure Warszawa Grand (pozostały 2 wolne miejsca) – zapisz się na szkolenie
1-2 lipca 2017 (weekend) – Warszawa (wolne miejsca) – zapisz się na szkolenie
Przypominam, że przy pełnej 16 osobowej grupie, drugiego dnia szkolenia,
spośród uczestników szkolenia wylosujemy osobę,
która otrzyma od nas w prezencie nowego iPada Mini!
Zapisz się już teraz, a weźmiesz udział
w losowaniu nowego iPada!
2 dni intensywnego szkolenia! 20 godzin!
Teraz tylko 1990 PLN!!!
Przy zapisie 2 osób jednocześnie otrzymacie, aż 400 PLN rabatu łącznie.
Serdecznie zapraszamy 🙂
Program szkolenia
Ćwiczenia i materiały szkoleniowe
Terminy szkoleń i cennik
Referencje i opinie o naszych szkoleniach
Galerie z naszych szkoleń
>Porównanie polskich programów szkoleniowych<
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Ponownie mieliśmy okazję przeprowadzić je we wspaniałym 4* hotelu
Mercure Warszawa Grand w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia za wytężony, ale również mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą i profesjonalną obsługę naszego szkolenia przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
Tak jak niedawno obiecaliśmy na naszym blogu zapowiadając nowości w naszej DecorAmor Academy, jeśli na naszym szkoleniu Konsultant Ślubny / Event Manager zbierze się grupa minimum 15 uczestników, drugiego dnia szkolenia spośród wszystkich uczestników wylosujemy 1 osobę, która otrzyma od nas nowego iPada 🙂 I tak też się stało 🙂
Jesteśmy jedyną firmą w Polsce szkolącą Wedding Plannerów, która uczestnikom swoich szkoleń przekazuje niezmiernie istotną i cenną wiedzę biznesową pozwalającą Wam skutecznie i rentownie prowadzić biznes oraz dodatkowo uczestnikom swoich szkoleń zupełnie za darmo rozdaje iPady!
Na naszym szkoleniu Konsultant Ślubny / Event Manager, które odbyło się 18-19 marca w Warszawie, nowego iPada ufundowanego przez naszą DecorAmor Academy wylosowała Joasia Szałkowska 🙂
Joasiu, jeszcze raz serdecznie Ci gratulujemy 🙂
Film z losowania można obejrzeć poniżej 🙂
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa, życzymy Wam samych sukcesów i pozdrawiamy Was serdecznie 🙂
*****
Jesteście faktycznie najlepszą firmą szkoleniową z zakresu pracy Wedding Plannera.
Bardzo bogaty i wartościowy program przekazany przez praktyków z najwyższej półki a nie teoretyków.
Bardzo dziękuję za wspólnie spędzony czas.
Dzięki Wam będę pracować mądrze a nie ciężko 😉
Mirella Goska
*****
Świetnie zorganizowane szkolenie!
Cudowni prowadzący!
Informacje przekazane w sposób jasny i zrozumiały.
Niesamowite, że w tak krótkim czasie można uzyskać tyle ważnych informacji!
Agnieszka Karczewska
*****
Szkolenie ogromnie otwiera oczy na mnóstwo kwestii.
Wydaje mi się, że wystartowanie ze swoim biznesem nie jest straszne jak mi się wydaje.
Bije od Was dużo pozytywnej energii i zarażacie nią wszystkich!
KARMA WRACA! i tego Wam życzę!
Wielkie dzięki!
Ola Potocka – Jędrek 🙂
*****
Szkolenie ostało przeprowadzone rzetelnie, profesjonalnie, bez żadnego tabu.
Prowadzący Gosia i Robert mają ogromną wiedzę i spore doświadczenie.
Jestem bardzo zadowolona, że uczestniczyłam w Waszym szkoleniu.
Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że wiedza kluczowa, która została nam przekazana
będzie wykorzystywana z łatwością, gdyż zostałam dobrze przeszkolona.
Daliście mi mega motywację do działania!
Agnieszka Orlicz
*****
Świetne szkolenia, które pokazuje jak duży potencjał ma zawód Konsultanta Ślubnego.
Rewelacyjnie przekazana wiedza oparta na własnym doświadczeniu, w świetnej atmosferze i przyjemnym otoczeniu
Małgorzata Radzikowska
*****
Szkolenie bardzo ciekawe i zaskakujące!
Zorganizowane fantastycznie!
Wiedza którą na pewno wykorzystam.
Szkolenie pozwoliło mi uwierzyć, że jesteśmy w stanie stworzyć super profesjonalną agencję ślubną/
Dziękujemy!
Iwona Krawiec
*****
Dziękuję za bardzo ciekawy kurs.
Super forma nauki.
Duża pigułka wiedzy.
Karolina Muzyka – Dubiel
*****
Szkolenie na pewno w pełni spełniło moje oczekiwania.
tematy, których byłam ciekawa były wyczerpujące i ciekawe.
Czas spędzony mile i efektownie.
Klaudia Krzyworączka
*****
Pierwszego dnia ważny wstęp o co chodzi w zawodzie Wedding Plannera.
Drugiego dnia wiedza biznesowa i całe „know how” bardzo pomocna!
Nie musicie udowadniać, że jesteście najlepsi. Ludzie sami do tego dojdą! 🙂
Dominika Gruz
*****
Świetni prowadzący!
Jestem bardzo zadowolona z wyboru szkolenia.
SUPER! 🙂
Nina Chmielewska
*****
Sprawnie i zrozumiale przekazana wiedza.
Mimo tego, że jestem śpiochem, nie chciało mi się spać :)))
Dzięki za super szkolenie!
Artur Ceregra
*****
Pozytywne zaskoczenie wiedzy merytorycznej.
Godne polecenia!
Szkolenie warte swoich pieniędzy!
Wiem co mam robić.
Dziękuję
Monika Budzyńska
*****
Szkolenie okazało się bardzo pouczające i ciekawe.
Bardzo miła atmosfera.
Zdecydowanie polecam!
Magdalena Pudło
*****
Szkolenie bardzo przydatne, zwłaszcza pod kątem rozpoczęcia własnego biznesu.
Super przykłady, bez suchych teoretycznych faktów.
Fajna atmosfera i podejście do uczestników
Agnieszka Oraczewska
*****
Bardzo profesjonalne szkolenie.
Poruszane tematy przydadzą się nie tylko podczas organizacji wesel,
ale również podczas prowadzenia swojej działalności.
Sposób prowadzenia szkolenia powodował to,
że nie odczułam „wysiedzonych godzin” 🙂
DZIĘKUJĘ!
Ola Ceregra
*****
Szkolenie było bardzo ciekawe.
Dowiedziałam się wielu rzeczy,
które z pewnością przydadzą się jeśli zdecyduję się rozpocząć własną działalność.
Wiedza przekazana została w bardzo interesujący sposób.
A cho chyba najważniejsze, teraz jestem bardzo zmotywowana do działania!
To ja dziękuję za niesamowite szkolenie 🙂
Joanna Szałkowska
*****
Do kogo kierowane są nasze szkolenia?
- Do osób, które chcę zostać indywidualnymi Konsultantami Ślubnymi
- Do osób, które planują otwarcie Agencji Ślubnej
- Do właścicieli nowo powstałych Agencji Ślubnych
- Do właścicieli oraz menedżerów hoteli oraz lokali weselnych, chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie organizacji przyjęć weselnych oraz w obszarach skutecznego nowoczesnego marketingu i sprzedaży w branży ślubnej
- Do wszystkich tych, którzy chcą i lubią poszerzać swoją wiedzę oraz zamierzają zmienić swoje życie oraz swój zawód
Dlaczego warto wybrać właśnie nasze szkolenie?
- Jako jedyna Agencja Ślubna w Polsce oferujemy Wam program szkoleniowy, którego jeszcze do tej pory nie było. Know how bez konieczności zakupu franczyzy. Przekażemy Wam wiedzę zarówno z tematów związanych bezpośrednio z organizacją przyjęć weselnych jak i wiedzę czysto biznesową, pozwalającą Wam skutecznie pozyskiwać Klientów oraz zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku
- Funkcjonujemy już od 2008 roku, zatem świetnie poznaliśmy branżę ślubną w Polsce oraz zachowanie i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez Klientów
- W województwie zachodniopomorskim jesteśmy niekwestionowanym liderem
- Zorganizowaliśmy ponad 200 wesel i obsłużyliśmy ponad 400 zadowolonych Klientów, a nasza marka jest rozpoznawalna w całej Polsce
- Nasze eksperckie publikacje wielokrotnie zostały doceniane przez polskie portale branżowe i wiele z nich zaprasza nas do współpracy
- Posiadamy ogromne doświadczenie w organizacji różnego rodzaju ślubów. Najwięcej zorganizowaliśmy ślubów międzynarodowych oraz wesel wielowyznaniowych i wielokulturowych. Na swoim koncie mamy śluby i wesela plenerowe, humanistyczne oraz tradycyjne
- Zorganizowaliśmy również śluby i wesela dla osób znanych, między innymi dla polityków i dziennikarzy. Możemy również pochwalić się organizacją wesel dla osób z pierwszych stron gazet. Zorganizowaliśmy śluby i wesela zarówno z małymi budżetami 20tyś. jak i śluby wysokobudżetowe. Największy do tej pory budżet to 500tyś
- Stworzyliśmy swój autorski program szkoleniowy i przeszkoliliśmy już ponad 200 Wedding Plannerów, Managerów i Właścicieli obiektów weselnych
Co nas wyróżnia?
- Nasz największy atut to dwóch doświadczonych trenerów mających ogromne doświadczenie w branży ślubnej oraz w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jako jedyni w Polsce postanowiliśmy dać kursantom od siebie coś lepszego, niż inne firmy szkolące Wedding Palnnerów i Event Managerów z branży. W ten sposób został stworzony nowy autorski program szkoleniowy. Oprócz rewolucyjnego programu dajemy również nową jakość szkoleń dla osób chcących zaistnieć w naszej branży, bez nudy, bez ściemy i obiecywania złotych gór. Tylko czyste fakty, kreatywny rodzaj wykładów, a wszystko oparte o nasze wieloletnie doświadczenie, umiejętności sprzedaży i PR-u oraz nowoczesnego marketingu.
- Małgorzata Pieczyńska – Wedding Planner, właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor, która ma za sobą ogromne doświadczenie i szeroką wiedzę w branży ślubnej oraz biznesowej. Założycielka i pomysłodawczyni Agencji Ślubnej DecorAmor, której marka jest rozpoznawalna w całej Polsce. Pomysłodawczyni i autorka najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów i Event Managerów w Polsce. Autorka wielu znakomitych publikacji o tematyce ślubnej, opartych wyłącznie na własnym doświadczeniu. Specjalista od kreatywnego myślenia, ekonomista z wykształcenia, „psycholog” naszej firmy. Zwolennik i praktyk rozwoju osobistego. Rewelacyjny mówca oraz motywator – to już opinia naszych kursantów 🙂 Kobieta niezależna!
Małgosia poprowadzi panele związane z zawodem Wedding Plannera, funkcjonowaniem Agencji Ślubnej, organizacją wesel, panele dotyczące pracy z Klientem i podwykonawcami oraz część programu w tematach związanych ze sprzedażą.
- Robert Pieczyński – Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor. 10 lat doświadczenia zawodowego na szczeblu menedżerskim w międzynarodowej korporacji. Absolwent elitarnych studiów zarządzania – Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School. Ekspert z dziedziny marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Profesjonalny fotograf, który ściśle współpracuje z naszą Agencją i zrealizował z nią wiele ślubów i wesel. Pomysłodawca i autor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów, Event Managerów oraz Fotografów Ślubnych (szkolenia Biznes) w Polsce. Robert poprowadzi natomiast panele biznesowe. Dokładnie opowie Wam czym są Social Media i jak wykorzystywać je do skutecznego i rentownego pozyskiwania Klientów. W czasie ćwiczeń zaprezentuje Wam jak efektywnie korzystać z narzędzi informatycznych niezbędnych do sprawnej pracy Konsultanta Ślubnego. W czasie swoich prezentacji opowie i zaprezentuje Wam czym jest CRM, Business Intelligence, marketing automation, lejek sprzedażowy, konwersja sprzedażowa, lead nurturing, realtime marketing oraz dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności. Opowie Wam jak w chwili obecnej w branży ślubnej wygląda zakupowa podróż Klienta, jak i gdzie zapadają decyzje zakupowe. Cała ta wiedza jest Wam niezbędna do tego aby skutecznie pozyskiwać wartościowych Klientów oraz sprawnie rozwijać swój biznes.
- Przykłady i case study z życia naszej Agencji, czyli nasze realizacje, doświadczenia oraz relacje i foto relacje, abyście mogli sami zobaczyć, ocenić, zapamiętać i utrwalić przekazaną Wam wiedzę
- Materiały szkoleniowe:
- Skoroszyt z omawianymi tematami szkolenia
- Prezentacje przeprowadzane na szkoleniu (płyta DVD)
- Kwestionariusz niezbędny do rozmowy z Klientem
- Ankieta dla Pary Młodej
- Tabele niezbędne do przygotowania budżetu uroczystości
- Tabele niezbędne do kontroli rentowności projektu
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Klientami
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z podwykonawcami
- i wiele wiele innych…
- Zajęcia Praktyczne, na których nauczycie się:
- Jak prowadzić rozmowy z Klientami
- Jak negocjować warunki handlowe
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Jak planować budżet uroczystości oraz jak go kontrolować
- Jak budować swoją ofertę
- W czasie naszych ćwiczeń również pokażemy Wam jak posługiwać się narzędziami informatycznymi pozwalającymi skutecznie pozyskiwać Klientów, zarządzać relacjami z Klientami, podwykonawcami oraz procesami w Waszej firmie
- W czasie trwania tych ćwiczeń pokażemy Wam w jaki sposób i jakimi narzędziami my pracujemy. Pokażemy Wam również jak skutecznie pracować w grupie oraz przedstawimy Wam system CRM, Business Intelligence oraz system marketing automation, którymi my się posługujemy
- Indywidualne konsultacje na których:
- Odpowiemy na wszystkie istone dla Was pytania
- Skonsultujemy każdego uczestnika
- Miła i wyluzowana atmosfera, która pozwoli Wam:
- Łatwiej przyswoić przekazaną przez nas wiedzę
- Poczuć, że nauka nie musi być nudna i dać Wam poczucie przyjemnie i owocnie spędzonego czasu, który zapoczątkuje w Was zmianę i chęć do działania 🙂
- A ponad to lubimy co jakiś czas naszym kursantom wręczać fajne prezenty takie jak iPad 😉