Wszystkich chętnych chcących wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego / Event Managera
zapraszamy na kolejne nasze szkolenie w terminie
HOTEL MERCURE WARSZAWA GRAND ****
18-19 lutego 2017 (weekend) – Warszawa – pozostały 2 miejsca
18-19 marca 2017 (weekend) – Warszawa – pozostało 5 miejsc
Zapisz się już teraz a weźmiesz udział
w losowaniu nowego iPada!
2 dni intensywnego szkolenia! 20 godzin!
Teraz tylko 1990 PLN!!!
Przy zapisie 2 osób jednocześnie, otrzymacie aż 400 PLN rabatu łącznie.
Serdecznie zapraszamy 🙂
Program szkolenia
Ćwiczenia i materiały szkoleniowe
Terminy szkoleń i cennik
Referencje i opinie o naszych szkoleniach
Galerie z naszych szkoleń
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestniczkom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
Na kolejne szkolenie Konsultant Ślubny / Event Manager
18-19 lutego – Warszawa
możecie zapisać się tutaj.
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa i pozdrawiamy Was serdecznie 🙂
*****
To szkolenie to najlepsza decyzja w moim życiu zawodowym!
Najlepiej zainwestowanie pieniądze.
Satysfakcja z wzwzięcia udziału w Waszym szkoleniu jest nieoceniona 🙂
Wspaniała atmosfera!
Jesteście wspaniałymi ludźmi i szkoleniowcami!
Było fantastycznie!
Dziękuję Wam 🙂
Marta Frankowska – Kałdońska
*****
Było to najlepsze miejsce gdzie zdobyłam wiedzę do tej pory!
Upewniłam się, że jest to praca, którą chcę wykonywać.
Szkolenie bardzo wartościowe, poprowadzone w świetnej atmosferze.
Wszystkie materiały dostępne dla nas – super!
Czuję się w pełni zadowolona!
Maria Kłoczowska
*****
Szkolenie przeprowadzone w miłej i luźnej atmosferze.
Ogromna wiedza teoretyczna poparta doświadczeniem, praktycznymi przykładami.
I co bardzo istotne – przekazana w przystępny i zrozumiały sposób.
Tematyka szkolenia przydatna nie tylko w kwestii weselnej, ale również do każdego innego biznesu.
Pełen profesjonalizm!
Dziękuję!
Natalia Ochenkowska
*****
Świetni prowadzący! Energia, uśmiech oraz super atmosfera.
ogromna ilośc wiedzy merytorycznej, która napewno doprowadzi mnie do sukcesu 🙂
Dziękuję Wam za fajnie spędzony weekend.
Alicja Laskowska
*****
Bardzo ciekawe, bogate merytorycznie szkolenie.
Ogromna piguła wiedzy i pozytywnej energii.
Motywacja do działania po tym szkoleniu jest MEGA!
Zaskoczona jestem taką formą szkolenia, ponieważ krok po kroku wiem co mam robić, jak sprzedawać.
Pełen kompleks wiedzy.
Bardzo dziękuję!
Beata Wiśniewska – Patla
*****
Szkolenie DecorAmor to bardzo duża dawka informacji.
O ile wiedza na temat organizacji ślubu i wesela
jest możliwa do zdobycia na przykład na stronach i blogach,
o tyle wiedza biznesowa jest dla mnie czymś nowym,
interesującym i bez wątpienia niezbędnym by wkroczyć w świat Wedding Plannerowania.
Forma przekazania informacji, atmosfera i otrzymane materiały – dla mnie duży +
Dominika Baraniak
*****
Bardzo profesjonalne szkolenie!
Po pierwszych paru minutach znikają jakiekolwiek bariery,
niepewność, atmosfera robi się lekka i bardzo przyjemna.
Z każdą kolejną godziną człowiek wie, że jest we właściwym miejscu z właściwymi ludźmi
i że poznaje ściśle tajne porady dotyczące tego co naprawdę chce robić w życiu!
Dziękuję i pozdrawiam!
Ewelina Borowa
*****
Doceniam informacje biznesowe, gdyż jako osoba dopiero co rozpoczynająca studia,
nie miałam żadnego pojęcia o biznesie.
Szkolenie dodatkowo zainspirowało mnie i tylko upewniło w tym,
że organizacja eventów to mój cel zawodowy.
I napewno zrobię wszystko w tym kierunku, żeby go zrealizować.
W ogóle nie odczułam tych 20 godzin szkolenia,
gdyż wszystko zostało przeprowadzone bardzo sprawnie,
zwięźle, profesjonalnie i na temat!
Dziękuję!
Jagoda Wiśniewska
*****
Szkolenie było bardzo ciekawe i merytoryczne.
Naprawdę dowiedziała się wiele ciekawych rzeczy o których nie miałam pojęcia.
Zamierzam na 100% wdrożyć to w życie.
jestem bardzo zadowolona z tego, że wybrałam właśnie Wasze szkolenie!
Iza Szpek
*****
Szkolenie bardzo merytoryczne, przygotowujące do pracy na rynku,
co uważam za główny PLUS szkolenia.
Mnie osobiście jeszcze bardziej zmotywowało do działania i podjęcia decyzji,
że warto spróbować swoich sił jako Konsultant Ślubny.
Dziękuję za motywację!
Magdalena Kuptz
*****
Szkolenie jest bardzo interesujące.
Pomimo tego, że każdego dnia trwa prawie 11 godzin, to tematy poruszane na nim
są na tyle ciekawe, że czas upływaj w mgnieniu oka.
Bardzo pozytywni i doświadczeni prowadzący z pasją opowiadający o wszystkim!
Tomasz Widłak
*****
Świetne szkolenie przeprowadzone przez osoby, które wiedzą o czym mówią.
Wielkie dzięki za inspirację, pomysł i przekazania ogromnej wiedzy
szczególnie tej marketingowo sprzedażowej.
Anna Baryła – Witek
*****
Szkolenie było bardzo efektywne i pomocne w przypadku rozwoju własnej działalności – Agencji Ślubnej.
Praktyka została przekazana w sposób przejrzysty i prosty.
Jestem bardzo zadowolona!!!
Dziękuję za 2 dni super szkolenia i przekazanie wiedzy!
Mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnym szkoleniu biznesowym!
Iwona Romanowicz
*****
Szkolenie było bardzo profesjonalnie przygotowane
pod względem tematycznym, informacyjnom oraz praktycznym.
Bardzo pomoże mi to w rozwoju biznesu – agencji ślubnej,
a zdobyta na szkoleniu wiedza zostanie praktycznie przeze mnie wykorzystana.
jestem bardzo zadowolony ze szkolenia!
Bardzo serdecznie dziękuję!
Mam nadzieję, że w przyszłości będzie zadowolenie z nas jako profesjonalnej agencji ślubnej!.
Paweł Romanowicz
*****
Bardzo dziękuję za przekazanie mi cennych i przydatnych informacji.
Szkolenie było przeprowadzone w ciekawy sposób i w miłej atmosferze.
Małgosia i Robert, jesteście super 🙂
Cezary Tempiński
*****
Do kogo kierowane są nasze szkolenia?
- Do osób, które chcę zostać indywidualnymi Konsultantami Ślubnymi
- Do osób, które planują otwarcie Agencji Ślubnej
- Do właścicieli nowo powstałych Agencji Ślubnych
- Do właścicieli oraz menedżerów hoteli oraz lokali weselnych, chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie organizacji przyjęć weselnych oraz w obszarach skutecznego nowoczesnego marketingu i sprzedaży w branży ślubnej
- Do wszystkich tych, którzy chcą i lubią poszerzać swoją wiedzę oraz zamierzają zmienić swoje życie oraz swój zawód
Dlaczego warto wybrać właśnie nasze szkolenie?
- Jako jedyna Agencja Ślubna w Polsce oferujemy Wam program szkoleniowy, którego jeszcze do tej pory nie było. Know how bez konieczności zakupu franczyzy. Przekażemy Wam wiedzę zarówno z tematów związanych bezpośrednio z organizacją przyjęć weselnych jak i wiedzę czysto biznesową, pozwalającą Wam skutecznie pozyskiwać Klientów oraz zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku
- Funkcjonujemy już od 2008 roku, zatem świetnie poznaliśmy branżę ślubną w Polsce oraz zachowanie i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez Klientów
- W województwie zachodniopomorskim jesteśmy niekwestionowanym liderem
- Zorganizowaliśmy ponad 200 wesel i obsłużyliśmy ponad 400 zadowolonych Klientów, a nasza marka jest rozpoznawalna w całej Polsce
- Nasze eksperckie publikacje wielokrotnie zostały doceniane przez polskie portale branżowe i wiele z nich zaprasza nas do współpracy
- Posiadamy ogromne doświadczenie w organizacji różnego rodzaju ślubów. Najwięcej zorganizowaliśmy ślubów międzynarodowych oraz wesel wielowyznaniowych i wielokulturowych. Na swoim koncie mamy śluby i wesela plenerowe, humanistyczne oraz tradycyjne
- Zorganizowaliśmy również śluby i wesela dla osób znanych, między innymi dla polityków i dziennikarzy. Możemy również pochwalić się organizacją wesel dla osób z pierwszych stron gazet. Zorganizowaliśmy śluby i wesela zarówno z małymi budżetami 20tyś. jak i śluby wysokobudżetowe. Największy do tej pory budżet to 500tyś
- Stworzyliśmy swój autorski program szkoleniowy i przeszkoliliśmy już ponad 200 Wedding Plannerów, Managerów i Właścicieli obiektów weselnych
Co nas wyróżnia?
- Nasz największy atut to dwóch doświadczonych trenerów mających ogromne doświadczenie w branży ślubnej oraz w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jako jedyni w Polsce postanowiliśmy dać kursantom od siebie coś lepszego, niż inne firmy szkolące Wedding Palnnerów i Event Managerów z branży. W ten sposób został stworzony nowy autorski program szkoleniowy. Oprócz rewolucyjnego programu dajemy również nową jakość szkoleń dla osób chcących zaistnieć w naszej branży, bez nudy, bez ściemy i obiecywania złotych gór. Tylko czyste fakty, kreatywny rodzaj wykładów, a wszystko oparte o nasze wieloletnie doświadczenie, umiejętności sprzedaży i PR-u oraz nowoczesnego marketingu.
- Małgorzata Pieczyńska – Wedding Planner, właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor, która ma za sobą ogromne doświadczenie i szeroką wiedzę w branży ślubnej oraz biznesowej. Jest doświadczonym florystą, odbyła szereg szkoleń i warsztatów u prestiżowych europejskich autorytetów branży weddingowej. Pomysłodawczyni i autorka najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów i Event Managerów w Polsce. Autorka wielu znakomitych publikacji o tematyce ślubnej, opartych wyłącznie na własnym doświadczeniu. Z zamiłowania psycholożka, z wykształcenia ekonomistka. Te dwa elementy oraz szczypta innych cech charakteru zaowocowały stworzeniem Agencji Ślubnej DecorAmor, której marka jest rozpoznawalna w całej Polsce.
Małgosia poprowadzi panele związane z zawodem Wedding Plannera, funkcjonowaniem Agencji Ślubnej, organizacją wesel, panele dotyczące pracy z Klientem i podwykonawcami oraz część programu w tematach związanych ze sprzedażą.
- Robert Pieczyński – Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor. 10 lat doświadczenia zawodowego na szczeblu menedżerskim w międzynarodowej korporacji. Absolwent elitarnych studiów zarządzania – Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School. Ekspert z dziedziny marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Profesjonalny fotograf, który ściśle współpracuje z naszą Agencją i zrealizował z nią wiele ślubów i wesel. Pomysłodawca i autor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów, Event Managerów oraz Fotografów Ślubnych (szkolenia Biznes) w Polsce. Robert poprowadzi natomiast panele biznesowe. Dokładnie opowie Wam czym są Social Media i jak wykorzystywać je do skutecznego i rentownego pozyskiwania Klientów. W czasie ćwiczeń zaprezentuje Wam jak efektywnie korzystać z narzędzi informatycznych niezbędnych do sprawnej pracy Konsultanta Ślubnego. W czasie swoich prezentacji opowie i zaprezentuje Wam czym jest CRM, Business Intelligence, marketing automation, lejek sprzedażowy, konwersja sprzedażowa, lead nurturing, realtime marketing oraz dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności. Opowie Wam jak w chwili obecnej w branży ślubnej wygląda zakupowa podróż Klienta, jak i gdzie zapadają decyzje zakupowe. Cała ta wiedza jest Wam niezbędna do tego aby skutecznie pozyskiwać wartościowych Klientów oraz sprawnie rozwijać swój biznes.
- Przykłady i case study z życia naszej Agencji, czyli nasze realizacje, doświadczenia oraz relacje i foto relacje, abyście mogli sami zobaczyć, ocenić, zapamiętać i utrwalić przekazaną Wam wiedzę
- Materiały szkoleniowe:
- Skoroszyt z omawianymi tematami szkolenia
- Prezentacje przeprowadzane na szkoleniu (płyta DVD)
- Kwestionariusz niezbędny do rozmowy z Klientem
- Ankieta dla Pary Młodej
- Tabele niezbędne do przygotowania budżetu uroczystości
- Tabele niezbędne do kontroli rentowności projektu
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Klientami
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z podwykonawcami
- i wiele wiele innych…
- Zajęcia Praktyczne, na których nauczycie się:
- Jak prowadzić rozmowy z Klientami
- Jak negocjować warunki handlowe
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Jak planować budżet uroczystości oraz jak go kontrolować
- Jak budować swoją ofertę
- W czasie naszych ćwiczeń również pokażemy Wam jak posługiwać się narzędziami informatycznymi pozwalającymi skutecznie pozyskiwać Klientów, zarządzać relacjami z Klientami, podwykonawcami oraz procesami w Waszej firmie
- W czasie trwania tych ćwiczeń pokażemy Wam w jaki sposób i jakimi narzędziami my pracujemy. Pokażemy Wam również jak skutecznie pracować w grupie oraz przedstawimy Wam system CRM, Business Intelligence oraz system marketing automation, którymi my się posługujemy
- Indywidualne konsultacje na których:
- Odpowiemy na wszystkie istone dla Was pytania
- Skonsultujemy każdego uczestnika
- Miła i wyluzowana atmosfera, która pozwoli Wam:
- Łatwiej przyswoić przekazaną przez nas wiedzę
- Poczuć, że nauka nie musi być nudna i dać Wam poczucie przyjemnie i owocnie spędzonego czasu, który zapoczątkuje w Was zmianę i chęć do działania 🙂
- A ponad to lubimy co jakiś czas naszym kursantom wręczać fajne prezenty takie jak iPad 😉