Wszystkich chętnych chcących wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego / Event Managera
zapraszamy na kolejne nasze najlepsze w Polsce szkolenia w terminach
5-6 sierpnia 2017 (weekend) – Warszawa (3 OSTATNIE WOLNE MIEJSCA) – zapisz się na szkolenie
4* Hotel Mercure Warszawa Grand
16-17 września 2017 (weekend) – Warszawa – zapisz się na szkolenie
Przypominamy, że przy pełnej 16 osobowej grupie, drugiego dnia szkolenia,
spośród uczestników szkolenia wylosujemy osobę,
która otrzyma od nas w prezencie nowego iPada Mini!
Zapisz się już teraz, a weźmiesz udział
w losowaniu nowego iPada!
2 dni intensywnego szkolenia! Aż 20 godzin wykładów i ćwiczeń!
Teraz tylko 1990 PLN!!!
Przy zapisie 2 osób jednocześnie otrzymacie, aż 400 PLN rabatu łącznie.
Serdecznie zapraszamy 🙂
Program szkolenia
Ćwiczenia i materiały szkoleniowe
Terminy szkoleń i cennik
Referencje i opinie o naszych szkoleniach
Galerie z naszych szkoleń
Chcesz wiedzieć dlaczego nasze szkolenia Konsultant Ślubny
są najlepszymi szkoleniami w Polsce?
Dlaczego po szkoleniach konkurencyjnych absolwentki nadal szukają pracy
i swojego miejsca w życiu, a po naszych szkoleniach
prowadzą z sukcesami swoje agencje ślubne?
>Czytaj porównanie polskich
programów szkoleniowych<
Kolejne szkolenie (1-2 lipca 2017) – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Ponownie mieliśmy okazję przeprowadzić je we wspaniałym
4* hotelu Mercure Warszawa Grand w Warszawie.
Kolejna grupa wspaniałych kobiet, świetna energia i chęć nauki. To jest to co lubimy najbardziej.
Jeszcze raz dziękujemy Wam za to, że wybrałyście nasze szkolenie.
Kibicujemy Wam całym sercem!
I czekamy na Wasze sukcesy!
Poniżej krótka fotorelacja z tego szkolenia.
Dziękujemy za miłą i profesjonalną obsługę naszego szkolenia przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
A poniżej referencje i opinie jakie otrzymaliśmy od Uczestniczek naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa, życzymy Wam samych sukcesów i pozdrawiamy Was serdecznie 🙂
*****
Pierwsze szkolenie jakie przeżyłam będąc tak podekscytowana
i zaciekawiona tym co dzieje się dookoła.
Energia, którą dajecie jest niesamowita i naprawdę dodaje skrzydeł.
Wiedza przekazana na szkoleniu to coś co wywarło niesamowite emocje,
których zupełnie się nie spodziewałam!
DZIĘKUJĘ 🙂 <3
Marta Rogalska
*****
Najlepsze szkolenie, na którym byłam do tej pory! 🙂
Masa informacji bardzo przydatnych, które można wykorzystać.
Dużo biznesowych i sprzedażowych wiadomości i wiedzy, których nigdzie nie dostaniesz!
Przydatne porady i rozwiązania, omówienie błędów, których warto unikać.
Gotowy przepis na biznes w pigułce!
Polecam!
Fantastyczny Team!
Marta Sawczuk
*****
Niesamowite szkolenie warte każdych pieniędzy 🙂
Wszystkie informacje przekazywane na szkoleniu wynikają
z dużego doświadczenia prowadzących.
Nigdzie nie dowiedziałabym się tak cennych i szczerych informacji i rad
zaczynając nie tylko w branży ślubnej, ale zakładając własny biznes.
Bardzo dziękuję za najlepsze szkolenie na jakim byłam 🙂
i mam nadzieję, że do zobaczenia 🙂
Sylwia Jasionowska
*****
Doskonale zaprojektowane i przeprowadzone szkolenie,
sympatyczna atmosfera, humor, ale jednocześnie pełen profesjonalizm.
Pokazaliście swoje ogromne i cenne doświadczenie.
Dużym plusem jest część biznesowa szkolenia,
ponieważ tej wiedzy nie zdobyłabym tak łatwo
i z pewnością zapewni mi to lepszy i łatwiejszy start.
Dziękuję za te intensywne, miłe i niezwykle cenne dwa dni!
Paulina Kamińska <3
*****
Uwielbiam Was za szczerość, bezpośredniość i odwagę!
Mnóstwo wiedzy, ale jeszcze większa chęć działania.
Chyba to czas by przestać się bać i zacząć działać.
Taki jest plan 🙂
Dobrze będzie wiedzieć i czuć, że jesteście.
Kasia Siemieniuk
*****
Szkolenie bardzo dobrze zorganizowane.
Tematyka bardzo urozmaicona, bogata. Zakres wiedzy ogromny.
Świetnie przygotowani oboje prowadzący.
Dużo praktycznych podpowiedzi z zakresu prowadzenia biznesu.
Szczerze polecę to szkolenie innym.
Bardzo dziękuję za ogromną dawkę wiedzy i wspaniały czas spędzony na szkoleniu.
Agata Kolasińska
*****
Najlepsze szkolenie na jakim byłam.
Udział w szkoleniu pomógł mi zdecydować i utwierdził mnie w tym,
że chcę wykonywać zawód Wedding Plannera.
Nauczyłam się dużo nowych rzeczy, wiedza została przekazana
w bardzo zrozumiały i jasny sposób.
Dużo konkretnych informacji w krótkim czasie! 🙂
Karolina Wędrzyk
*****
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie.
Ogromna wiedza. W dwa dni – czas zupełnie wystarczający.
Pozytywna energia, profesjonalizm – na prawdę było warto.
Szkoda, że weekend tak szybko minął 🙂
Dziękuję
Agata Małczak <3
*****
Szkolenie przeprowadzone w fantastycznej atmosferze.
Szkoleniowcy profesjonalni a zarazem przesympatyczni.
Dziękuję za mega wiedzę w pigułce.
I szczerze życzę, aby Wasza praca przyniosła zadowolenie i satysfakcję.
Agata Kluczberg
*****
Wybierając Wasze szkolenie przyznam,
że siedziała we mnie obawa o to, że szkolenie nie nauczy mnie niczego.
Jestem zadowolona z poruszanych tematów
gdyż dotyczyły one wielu rodzajów biznesu.
Atmosfera bardzo luźna.
Jesteście osobami, które cieszą się z sukcesów swoich konsultantów, pełny podziw!
Dziękuję za mądre rady.
Życzę Wam również dalszych powodzeń!
PS. Dużo dzieciaczków! 🙂
Paulina Skałecka <3
*****
Szkolenie było niezwykle wartościowe.
Tematyka mnie zaskoczyła, mimo intensywnego planu szkolenia.
W drugim dniu szkolenia zaczęłam poważnie myśleć nad zmianą,
a raczej nad porzuceniem mało fascynującej finansowo pracy,
która daje mi bezpieczeństwo zatrudnienia i jest zgodna z moim wykształceniem.
Długo myślałam nad tym, żeby coś zmienić, zacząć robić to co lubię,
czyli ORGANIZOWAĆ EVENTY.
Wy daliście mi wielkiego kopa, by podjąć wyzwanie! 🙂
Sabina Gal
Pozdrawia Śląsk 🙂
Katowice
*****
Na szkolenie jechałam starając się nie mieć oczekiwań i nie nastawiając się na nic.
Założenie, że nie będę rozczarowana, a mogę być miło zaskoczona wydawało się rozsądne.
Cóż… jestem mega pozytywnie zaskoczona!
Mam poczucie, że wiedza, którą zdobyłam jest wystarczająca żeby ruszać w świat 🙂
Do końca roku wyślę swoje portfolio i rekomendacje.
Do zobaczenia 🙂
Patrycja Mazurek
*****
Szkolenie zgodne z programem.
Utrwalenie wiedzy na temat organizacji przyjęcia weselnego oraz
zapoznanie z technikami sprzedaży i pozyskiwania klientów.
Nie był to zmarnowany czas czy pieniądze, wręcz odwrotnie.
Dzięki za intensywną naukę.
Anna Labuda
*****
Jeśli czytasz naszego bloga, to zapewne wiesz, że jako jedyna w Polsce firma szkoląca Wedding Plannerów, oferujemy swoim Absolwentom program i wsparcie poszkoleniowe polegające na dostępie do cyklicznie organizowanych przez nas webinarów „CoffeeTime” (więcej o CoffeeTime możesz poczytać tutaj).
13 lipca 2017 o godz 20:00 odbędzie się już 3 webinar CoffeeTime #03. CoffeeTime #03 w całości poświęcony będzie na omówienie 5 najczęściej popełnianych błędów przez Wedding Plannerów, które bezpośrednio mają wpływ na osiągany niski wynik sprzedaży usług organizacji i koordynacji wesel.
Jeśli więc jesteś Absolwentem DecorAmor Academy i jeśli jesteś zainteresowana/y uczestniczeniem w naszym webinarze CoffeeTime #03, to zapraszamy Cię do rejestracji.
Zarejestruj się na CoffeeTime #03.
Do kogo kierowane są nasze szkolenia Konsultant Ślubny / Event Manager?
- Do osób, które chcę zostać indywidualnymi Konsultantami Ślubnymi
- Do osób, które planują otwarcie Agencji Ślubnej
- Do właścicieli nowo powstałych Agencji Ślubnych
- Do właścicieli oraz menedżerów hoteli oraz lokali weselnych, chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie organizacji przyjęć weselnych oraz w obszarach skutecznego nowoczesnego marketingu i sprzedaży w branży ślubnej
- Do wszystkich tych, którzy chcą i lubią poszerzać swoją wiedzę oraz zamierzają zmienić swoje życie oraz swój zawód
Dlaczego warto wybrać właśnie nasze szkolenie?
- Jako jedyna Agencja Ślubna w Polsce oferujemy Wam program szkoleniowy, którego jeszcze do tej pory nie było. Know how bez konieczności zakupu franczyzy. Przekażemy Wam wiedzę zarówno z tematów związanych bezpośrednio z organizacją przyjęć weselnych jak i wiedzę czysto biznesową, pozwalającą Wam skutecznie pozyskiwać Klientów oraz zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku
- Funkcjonujemy już od 2008 roku, zatem świetnie poznaliśmy branżę ślubną w Polsce oraz zachowanie i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez Klientów
- W województwie zachodniopomorskim jesteśmy niekwestionowanym liderem
- Zorganizowaliśmy ponad 200 wesel i obsłużyliśmy ponad 400 zadowolonych Klientów, a nasza marka jest rozpoznawalna w całej Polsce
- Nasze eksperckie publikacje wielokrotnie zostały doceniane przez polskie portale branżowe i wiele z nich zaprasza nas do współpracy
- Posiadamy ogromne doświadczenie w organizacji różnego rodzaju ślubów. Najwięcej zorganizowaliśmy ślubów międzynarodowych oraz wesel wielowyznaniowych i wielokulturowych. Na swoim koncie mamy śluby i wesela plenerowe, humanistyczne oraz tradycyjne
- Zorganizowaliśmy również śluby i wesela dla osób znanych, między innymi dla polityków i dziennikarzy. Możemy również pochwalić się organizacją wesel dla osób z pierwszych stron gazet. Zorganizowaliśmy śluby i wesela zarówno z małymi budżetami 20tyś. jak i śluby wysokobudżetowe. Największy do tej pory budżet to 500tyś
- Stworzyliśmy swój autorski program szkoleniowy i przeszkoliliśmy już ponad 200 Wedding Plannerów, Managerów i Właścicieli obiektów weselnych
Co nas wyróżnia?
- Nasz największy atut to dwóch doświadczonych trenerów mających ogromne doświadczenie w branży ślubnej oraz w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jako jedyni w Polsce postanowiliśmy dać kursantom od siebie coś lepszego, niż inne firmy szkolące Wedding Palnnerów i Event Managerów z branży. W ten sposób został stworzony nowy autorski program szkoleniowy. Oprócz rewolucyjnego programu dajemy również nową jakość szkoleń dla osób chcących zaistnieć w naszej branży, bez nudy, bez ściemy i obiecywania złotych gór. Tylko czyste fakty, kreatywny rodzaj wykładów, a wszystko oparte o nasze wieloletnie doświadczenie, umiejętności sprzedaży i PR-u oraz nowoczesnego marketingu.
- Małgorzata Pieczyńska – Wedding Planner, właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor, która ma za sobą ogromne doświadczenie i szeroką wiedzę w branży ślubnej oraz biznesowej. Założycielka i pomysłodawczyni Agencji Ślubnej DecorAmor, której marka jest rozpoznawalna w całej Polsce. Pomysłodawczyni i autorka najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów i Event Managerów w Polsce. Autorka wielu znakomitych publikacji o tematyce ślubnej, opartych wyłącznie na własnym doświadczeniu. Specjalista od kreatywnego myślenia, ekonomista z wykształcenia, „psycholog” naszej firmy. Zwolennik i praktyk rozwoju osobistego. Rewelacyjny mówca oraz motywator – to już opinia naszych kursantów 🙂 Kobieta niezależna!
Małgosia poprowadzi panele związane z zawodem Wedding Plannera, funkcjonowaniem Agencji Ślubnej, organizacją wesel, panele dotyczące pracy z Klientem i podwykonawcami oraz część programu w tematach związanych ze sprzedażą.
- Robert Pieczyński – Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor. 10 lat doświadczenia zawodowego na szczeblu menedżerskim w międzynarodowej korporacji. Absolwent elitarnych studiów zarządzania – Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School. Ekspert z dziedziny marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Profesjonalny fotograf, który ściśle współpracuje z naszą Agencją i zrealizował z nią wiele ślubów i wesel. Pomysłodawca i autor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów, Event Managerów oraz Fotografów Ślubnych (szkolenia Biznes) w Polsce. Robert poprowadzi natomiast panele biznesowe. Dokładnie opowie Wam czym są Social Media i jak wykorzystywać je do skutecznego i rentownego pozyskiwania Klientów. W czasie ćwiczeń zaprezentuje Wam jak efektywnie korzystać z narzędzi informatycznych niezbędnych do sprawnej pracy Konsultanta Ślubnego. W czasie swoich prezentacji opowie i zaprezentuje Wam czym jest CRM, Business Intelligence, marketing automation, lejek sprzedażowy, konwersja sprzedażowa, lead nurturing, realtime marketing oraz dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności. Opowie Wam jak w chwili obecnej w branży ślubnej wygląda zakupowa podróż Klienta, jak i gdzie zapadają decyzje zakupowe. Cała ta wiedza jest Wam niezbędna do tego aby skutecznie pozyskiwać wartościowych Klientów oraz sprawnie rozwijać swój biznes.
- Przykłady i case study z życia naszej Agencji, czyli nasze realizacje, doświadczenia oraz relacje i foto relacje, abyście mogli sami zobaczyć, ocenić, zapamiętać i utrwalić przekazaną Wam wiedzę
- Materiały szkoleniowe:
- Skoroszyt z omawianymi tematami szkolenia
- Prezentacje przeprowadzane na szkoleniu (płyta DVD)
- Kwestionariusz niezbędny do rozmowy z Klientem
- Ankieta dla Pary Młodej
- Tabele niezbędne do przygotowania budżetu uroczystości
- Tabele niezbędne do kontroli rentowności projektu
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Klientami
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z podwykonawcami
- i wiele wiele innych…
- Zajęcia Praktyczne, na których nauczycie się:
- Jak prowadzić rozmowy z Klientami
- Jak negocjować warunki handlowe
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Jak planować budżet uroczystości oraz jak go kontrolować
- Jak budować swoją ofertę
- W czasie naszych ćwiczeń również pokażemy Wam jak posługiwać się narzędziami informatycznymi pozwalającymi skutecznie pozyskiwać Klientów, zarządzać relacjami z Klientami, podwykonawcami oraz procesami w Waszej firmie
- W czasie trwania tych ćwiczeń pokażemy Wam w jaki sposób i jakimi narzędziami my pracujemy. Pokażemy Wam również jak skutecznie pracować w grupie oraz przedstawimy Wam system CRM, Business Intelligence oraz system marketing automation, którymi my się posługujemy
- Indywidualne konsultacje na których:
- Odpowiemy na wszystkie istone dla Was pytania
- Skonsultujemy każdego uczestnika
- Miła i wyluzowana atmosfera, która pozwoli Wam:
- Łatwiej przyswoić przekazaną przez nas wiedzę
- Poczuć, że nauka nie musi być nudna i dać Wam poczucie przyjemnie i owocnie spędzonego czasu, który zapoczątkuje w Was zmianę i chęć do działania 🙂
- A ponad to lubimy co jakiś czas naszym kursantom wręczać fajne prezenty takie jak iPad 😉