********** WARSZAWA **********
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Ponownie mieliśmy okazję przeprowadzić je we wspaniałym 4* hotelu
Mercure Warszawa Grand w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia za wytężony, ale również mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą i profesjonalną obsługę naszego szkolenia przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
Tak jak niedawno obiecaliśmy na naszym blogu zapowiadając nowości w naszej DecorAmor Academy, jeśli na naszym szkoleniu Konsultant Ślubny / Event Manager zbierze się grupa minimum 15 uczestników, drugiego dnia szkolenia spośród wszystkich uczestników wylosujemy 1 osobę, która otrzyma od nas nowego iPada 🙂 I tak też się stało 🙂
Jesteśmy jedyną firmą w Polsce szkolącą Wedding Plannerów, która uczestnikom swoich szkoleń przekazuje niezmiernie istotną i cenną wiedzę biznesową pozwalającą Wam skutecznie i rentownie prowadzić biznes oraz dodatkowo uczestnikom swoich szkoleń zupełnie za darmo rozdaje iPady!
Na naszym szkoleniu Konsultant Ślubny / Event Manager, które odbyło się 18-19 marca w Warszawie, nowego iPada ufundowanego przez naszą DecorAmor Academy wylosowała Joasia Szałkowska 🙂
Joasiu, jeszcze raz serdecznie Ci gratulujemy 🙂
Film z losowania można obejrzeć poniżej 🙂
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa, życzymy Wam samych sukcesów i pozdrawiamy Was serdecznie 🙂
*****
Jesteście faktycznie najlepszą firmą szkoleniową z zakresu pracy Wedding Plannera.
Bardzo bogaty i wartościowy program przekazany przez praktyków z najwyższej półki a nie teoretyków.
Bardzo dziękuję za wspólnie spędzony czas.
Dzięki Wam będę pracować mądrze a nie ciężko 😉
Mirella Goska
*****
Świetnie zorganizowane szkolenie!
Cudowni prowadzący!
Informacje przekazane w sposób jasny i zrozumiały.
Niesamowite, że w tak krótkim czasie można uzyskać tyle ważnych informacji!
Agnieszka Karczewska
*****
Szkolenie ogromnie otwiera oczy na mnóstwo kwestii.
Wydaje mi się, że wystartowanie ze swoim biznesem nie jest straszne jak mi się wydaje.
Bije od Was dużo pozytywnej energii i zarażacie nią wszystkich!
KARMA WRACA! i tego Wam życzę!
Wielkie dzięki!
Ola Potocka – Jędrek 🙂
*****
Szkolenie ostało przeprowadzone rzetelnie, profesjonalnie, bez żadnego tabu.
Prowadzący Gosia i Robert mają ogromną wiedzę i spore doświadczenie.
Jestem bardzo zadowolona, że uczestniczyłam w Waszym szkoleniu.
Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że wiedza kluczowa, która została nam przekazana
będzie wykorzystywana z łatwością, gdyż zostałam dobrze przeszkolona.
Daliście mi mega motywację do działania!
Agnieszka Orlicz
*****
Świetne szkolenia, które pokazuje jak duży potencjał ma zawód Konsultanta Ślubnego.
Rewelacyjnie przekazana wiedza oparta na własnym doświadczeniu, w świetnej atmosferze i przyjemnym otoczeniu
Małgorzata Radzikowska
*****
Szkolenie bardzo ciekawe i zaskakujące!
Zorganizowane fantastycznie!
Wiedza którą na pewno wykorzystam.
Szkolenie pozwoliło mi uwierzyć, że jesteśmy w stanie stworzyć super profesjonalną agencję ślubną/
Dziękujemy!
Iwona Krawiec
*****
Dziękuję za bardzo ciekawy kurs.
Super forma nauki.
Duża pigułka wiedzy.
Karolina Muzyka – Dubiel
*****
Szkolenie na pewno w pełni spełniło moje oczekiwania.
tematy, których byłam ciekawa były wyczerpujące i ciekawe.
Czas spędzony mile i efektownie.
Klaudia Krzyworączka
*****
Pierwszego dnia ważny wstęp o co chodzi w zawodzie Wedding Plannera.
Drugiego dnia wiedza biznesowa i całe „know how” bardzo pomocna!
Nie musicie udowadniać, że jesteście najlepsi. Ludzie sami do tego dojdą! 🙂
Dominika Gruz
*****
Świetni prowadzący!
Jestem bardzo zadowolona z wyboru szkolenia.
SUPER! 🙂
Nina Chmielewska
*****
Sprawnie i zrozumiale przekazana wiedza.
Mimo tego, że jestem śpiochem, nie chciało mi się spać :)))
Dzięki za super szkolenie!
Artur Ceregra
*****
Pozytywne zaskoczenie wiedzy merytorycznej.
Godne polecenia!
Szkolenie warte swoich pieniędzy!
Wiem co mam robić.
Dziękuję
Monika Budzyńska
*****
Szkolenie okazało się bardzo pouczające i ciekawe.
Bardzo miła atmosfera.
Zdecydowanie polecam!
Magdalena Pudło
*****
Szkolenie bardzo przydatne, zwłaszcza pod kątem rozpoczęcia własnego biznesu.
Super przykłady, bez suchych teoretycznych faktów.
Fajna atmosfera i podejście do uczestników
Agnieszka Oraczewska
*****
Bardzo profesjonalne szkolenie.
Poruszane tematy przydadzą się nie tylko podczas organizacji wesel,
ale również podczas prowadzenia swojej działalności.
Sposób prowadzenia szkolenia powodował to,
że nie odczułam „wysiedzonych godzin” 🙂
DZIĘKUJĘ!
Ola Ceregra
*****
Szkolenie było bardzo ciekawe.
Dowiedziałam się wielu rzeczy,
które z pewnością przydadzą się jeśli zdecyduję się rozpocząć własną działalność.
Wiedza przekazana została w bardzo interesujący sposób.
A cho chyba najważniejsze, teraz jestem bardzo zmotywowana do działania!
To ja dziękuję za niesamowite szkolenie 🙂
Joanna Szałkowska
*****
********** WARSZAWA **********
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Ponownie mieliśmy okazję przeprowadzić je we wspaniałym 4* hotelu
Mercure Warszawa Grand w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestniczkom szkolenia za wytężony, ale również mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą i profesjonalną obsługę naszego szkolenia przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa, życzymy Wam samych sukcesów i pozdrawiamy Was serdecznie 🙂
*****
Uważam, że nie ma agencji na rynku, która przekazuje wiedzę w tak przejrzysty sposób.
Konkretnie, na temat, przedstawiono wszystkie czynniki związane z pracą
Wedding Plannera, Event Managera i przedsiębiorcy..
Lepiej nie mogłem trafić!
A Małgosia i Robert spokojnie mogliby wykładać na uniwersytecie 🙂
Mateusz Szpryngiel
*****
Praktyczne do granic możliwości, wiedza do wykorzystania na każdym polu biznesowym.
Szkolenie bardzo intensywne, zrozumiałe i przejrzyste.
To był dobrze wykorzystany czas i dobrze wydane pieniądze.
Joanna Garbaciak
*****
Szkolenie uzupełniło moją wiedzę biznesową, która była jedynym powodem braku decyzji o działaniu w branży.
JAK TO ROBIĆ?
Super atmosfera, super szkoleniowcy, cudowny pomysł na przekazywanie wiedzy biznesowej.
DLA MNIE BOMBA!
Wiedzę tą mogę odnieść do każdej branży i biznesu, który chciałabym prowadzić.
SZKOLENIE OTWIERA OCZY I DODAJE SKRZYDEŁ!
Dziękuję :*
Bianka Kapturkiewicz
*****
Szkolenie przeprowadzono fachowo, rzetelnie i bardzo profesjonalnie.
Wiedza przekazana na szkoleniu oparta jest na doświadczeniu prowadzących.
Brak tematów tabu.
Informacje i czas, który została dla nas poświęcony wart jest znacznie więcej niż koszt samego szkolenia!
Ta wiedza napewno się przyda! 🙂
Katarzyna Mulawa
*****
Jeśli chodzi o merytoryka szkolenia to jestem zadowolona i usatysfakcjonowana.
Gosia jest dla mnie inspiracją jako konsultant ślubny.
Przekazana wiedza otworzyła mi oczy na zawód wedding plannera i prowadzenie własnego biznesu.
Czuję, że jestem odpowiednio przygotowana, aby wejść na ten segment rynku lub otworzyć własny biznes.
Katarzyna Kaczmarek
*****
Wiedza jaka przekazujecie jest niesamowicie przydatna.
Dodatkowo potraficie zachęcić i zmotywować słuchaczy do działania
i realizowania swoich marzeń, za co jestem Wam bardzo wdzięczna!
Magdalena Bidzińska
*****
Bardzo mi się podobało na szkoleniu.
Jestem przekonana, że zdobytą wiedzę wykorzystam.
Wiele rzeczy mi się wyjaśniło, bardzo wielu nie byłam świadoma.
To były bardzo dobrze, żeby nie powiedzieć, najlepiej wydane pieniądze na edukację.
Patrycja Krawczyk
********** WARSZAWA **********
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestniczkom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa i pozdrawiamy Was serdecznie 🙂
*****
To szkolenie to najlepsza decyzja w moim życiu zawodowym!
Najlepiej zainwestowanie pieniądze.
Satysfakcja z wzwzięcia udziału w Waszym szkoleniu jest nieoceniona 🙂
Wspaniała atmosfera!
Jesteście wspaniałymi ludźmi i szkoleniowcami!
Było fantastycznie!
Dziękuję Wam 🙂
Marta Frankowska – Kałdońska
*****
Było to najlepsze miejsce gdzie zdobyłam wiedzę do tej pory!
Upewniłam się, że jest to praca, którą chcę wykonywać.
Szkolenie bardzo wartościowe, poprowadzone w świetnej atmosferze.
Wszystkie materiały dostępne dla nas – super!
Czuję się w pełni zadowolona!
Maria Kłoczowska
*****
Szkolenie przeprowadzone w miłej i luźnej atmosferze.
Ogromna wiedza teoretyczna poparta doświadczeniem, praktycznymi przykładami.
I co bardzo istotne – przekazana w przystępny i zrozumiały sposób.
Tematyka szkolenia przydatna nie tylko w kwestii weselnej, ale również do każdego innego biznesu.
Pełen profesjonalizm!
Dziękuję!
Natalia Ochenkowska
*****
Świetni prowadzący! Energia, uśmiech oraz super atmosfera.
ogromna ilośc wiedzy merytorycznej, która napewno doprowadzi mnie do sukcesu 🙂
Dziękuję Wam za fajnie spędzony weekend.
Alicja Laskowska
*****
Bardzo ciekawe, bogate merytorycznie szkolenie.
Ogromna piguła wiedzy i pozytywnej energii.
Motywacja do działania po tym szkoleniu jest MEGA!
Zaskoczona jestem taką formą szkolenia, ponieważ krok po kroku wiem co mam robić, jak sprzedawać.
Pełen kompleks wiedzy.
Bardzo dziękuję!
Beata Wiśniewska – Patla
*****
Szkolenie DecorAmor to bardzo duża dawka informacji.
O ile wiedza na temat organizacji ślubu i wesela
jest możliwa do zdobycia na przykład na stronach i blogach,
o tyle wiedza biznesowa jest dla mnie czymś nowym,
interesującym i bez wątpienia niezbędnym by wkroczyć w świat Wedding Plannerowania.
Forma przekazania informacji, atmosfera i otrzymane materiały – dla mnie duży +
Dominika Baraniak
*****
Bardzo profesjonalne szkolenie!
Po pierwszych paru minutach znikają jakiekolwiek bariery,
niepewność, atmosfera robi się lekka i bardzo przyjemna.
Z każdą kolejną godziną człowiek wie, że jest we właściwym miejscu z właściwymi ludźmi
i że poznaje ściśle tajne porady dotyczące tego co naprawdę chce robić w życiu!
Dziękuję i pozdrawiam!
Ewelina Borowa
*****
Doceniam informacje biznesowe, gdyż jako osoba dopiero co rozpoczynająca studia,
nie miałam żadnego pojęcia o biznesie.
Szkolenie dodatkowo zainspirowało mnie i tylko upewniło w tym,
że organizacja eventów to mój cel zawodowy.
I napewno zrobię wszystko w tym kierunku, żeby go zrealizować.
W ogóle nie odczułam tych 20 godzin szkolenia,
gdyż wszystko zostało przeprowadzone bardzo sprawnie,
zwięźle, profesjonalnie i na temat!
Dziękuję!
Jagoda Wiśniewska
*****
Szkolenie było bardzo ciekawe i merytoryczne.
Naprawdę dowiedziała się wiele ciekawych rzeczy o których nie miałam pojęcia.
Zamierzam na 100% wdrożyć to w życie.
jestem bardzo zadowolona z tego, że wybrałam właśnie Wasze szkolenie!
Iza Szpek
*****
Szkolenie bardzo merytoryczne, przygotowujące do pracy na rynku,
co uważam za główny PLUS szkolenia.
Mnie osobiście jeszcze bardziej zmotywowało do działania i podjęcia decyzji,
że warto spróbować swoich sił jako Konsultant Ślubny.
Dziękuję za motywację!
Magdalena Kuptz
*****
Szkolenie jest bardzo interesujące.
Pomimo tego, że każdego dnia trwa prawie 11 godzin, to tematy poruszane na nim
są na tyle ciekawe, że czas upływaj w mgnieniu oka.
Bardzo pozytywni i doświadczeni prowadzący z pasją opowiadający o wszystkim!
Tomasz Widłak
*****
Świetne szkolenie przeprowadzone przez osoby, które wiedzą o czym mówią.
Wielkie dzięki za inspirację, pomysł i przekazania ogromnej wiedzy
szczególnie tej marketingowo sprzedażowej.
Anna Baryła – Witek
*****
Szkolenie było bardzo efektywne i pomocne w przypadku rozwoju własnej działalności – Agencji Ślubnej.
Praktyka została przekazana w sposób przejrzysty i prosty.
Jestem bardzo zadowolona!!!
Dziękuję za 2 dni super szkolenia i przekazanie wiedzy!
Mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnym szkoleniu biznesowym!
Iwona Romanowicz
*****
Szkolenie było bardzo profesjonalnie przygotowane
pod względem tematycznym, informacyjnom oraz praktycznym.
Bardzo pomoże mi to w rozwoju biznesu – agencji ślubnej,
a zdobyta na szkoleniu wiedza zostanie praktycznie przeze mnie wykorzystana.
jestem bardzo zadowolony ze szkolenia!
Bardzo serdecznie dziękuję!
Mam nadzieję, że w przyszłości będzie zadowolenie z nas jako profesjonalnej agencji ślubnej!.
Paweł Romanowicz
*****
Bardzo dziękuję za przekazanie mi cennych i przydatnych informacji.
Szkolenie było przeprowadzone w ciekawy sposób i w miłej atmosferze.
Małgosia i Robert, jesteście super 🙂
Cezary Tempiński
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestniczkom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa i pozdrawiamy Was serdecznie 🙂
*****
Idealne! Dokładne takie szkolenie, jakiego oczekiwałam!
Zwięźle, ale szczegółowo. Profesjonalnie, ale zrozumiale i w super atmosferze.
Oparte na doświadczeniu i wiedzy jaką sama pragnę posiadać!
Dziękuję!!! Za motywację i szczerość!!!!
Bezcenne 🙂
Justyna Zagozda
*****
Jedno z najlepszych szkoleń w jakich miałam przyjemność uczestniczyć!
Wiedza jaką tu otrzymałam całkowicie pokrywa się z planem szkolenia.
Mam nadzieję, że nie zmarnuję zdobytych tu informacji.
Anna Witusińska
*****
Świetni kontaktowi ludzie.
Drugi dzień szkolenia (wiedza biznesowa) – mistrzowski!
Szkolenie prowadzone w sposób przejrzysty, zrozumiały, bez „spiny” 🙂
Mnóstwo przydatnej wiedzy.
Gdybym wybierała jeszcze raz kurs na Wedding Plannera, wybrałabym to samo szkolenie!
Karolina Witek
*****
Szkolenie świetnie poprowadzone.
Drugi dzień (biznes) to było dokładnie to, czego chciałam się u Was dowiedzieć!
Wiedza, którą podaliście nam na tacy, to klucz do sukcesu i bardzo Wam za to dziękuję!
8 lat pracy muzycznej przestało już mi wystarczać. Dzięki Wam pójdę dalej!
Dorota Sitek
*****
Nic dodać, nic ująć, jesteście super! 😉
Szkolenie, które rozwiało najbardziej nurtujące mnie pytania.
Mega motywacja do działania! 🙂
Agnieszka Rusielewicz
*****
Szkolenie bardzo wiele mi dało.
Mogłam na nim poznać strategię wprowadzenia firmy na rynek
oraz dowiedziałam się wiele unikatowych informacji na temat prowadzenia własnego biznesu!.
Wszystko oczywiście w miłej i przyjaznej atmosferze.
Dziękuję!
Joanna Skwarko
*****
Szkolenie poprowadzone zostało w miłej atmosferze.
Pełne interesujących i inspirujących zagadnień.
Poruszając bardzo istotne kwestie, pozwalacie od razu przystąpić do działania.
Będę szczerze polecać Wasze szkolenie!
Dziękuję 🙂
Dominika Gołda
*****
Przydatne informacje.
Konkretne i rzetelne przekazywanie swojej nabytej przez lata wiedzy i umiejętności.
Zdobyta wiedza pozwoli mi na skrócenie etapu budowania marki
poprzez unikanie niepotrzebnych błędów.
Dziękuję 🙂
Martyna Wertel
*****
Wszystkie informacje przekazane na szkoleniu są jasne i klarowne.
Dowiedziałem się wiele i napewno będę zdobytą wiedzę wykorzystywał
do swoich dalszych celów zakładając własną agencję.
Prowadzące szkolenie osoby są bardzo optymistyczne z dobrym nastawieniem dla nas 🙂
Dzięki 🙂
Konrad Bochyński
*****
Bardzo ciekawe szkolenie – przydatne nie tylko w branży ślubnej.
Ujęte w pigułce najważniejsze informacje, które po prostu trzeba przestawić na „swój rynek”.
Bardzo dobre podwaliny do zakładania własnego biznesu.
Ewelina Dąbrowska
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestniczkom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestniczek naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy Was dziewczyny serdecznie 🙂
*****
Małgorzata i Robert świetnie poprowadzili szkolenie.
Jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy, którą przekazują innym.
Pomimo, iż pracuję w tej branży ponad 12 lat, czuję się dużo mądrzejsza po udziale w szkoleniu.
Wszystkim będę polecała usługi DecorAmor.
Już dawno nie byłam na tak ciekawym oraz profesjonalnie poprowadzonym szkoleniu.
Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać.
Agata Jasińska – manager obiektu Stalowa52 – Warszawa
*****
Super szkolenie!
Jestem bardzo zadowolona i szczęśliwa, że podjęłam decyzję
o uczestnictwie w szkoleniu DecorAmor Academy.
Rewelacyjna atmosfera, kompleksowa wiedza i profesjonalne podejście.
Dostałam wielkiego motywacyjnego kopa – i za to dziękuję!
Anna Żarczyńska
*****
Jestem pozytywnie zaskoczona sposobem oraz jakością przekazanej wiedzy.
Brawo prowadzący!
Weronika Dyrda – Sołtys
*****
Sprawny przebieg szkolenia, luźna atmosfera oraz ciekawe tematy,
które zostały poruszane wpłynęły na ogólną ocenę szkolenia na 5! (nawet z plusem)
Wasza wiedza i doświadczenie, ale także osobowości
i sposób prowadzenia szkolenia sprawiły,
że ze szkolenia wyszłam w 100% zadowolona i trochę smutna, że to już koniec.
Fajnie, że Was spotkałam 🙂
Aleksandra Bugaj
*****
Szkolenie na najwyższym poziomie.
Mimo długiego czasu, dużej intensywności,
wiedza jest przekazywana w sposób rzeczowy, łatwy do zapamiętania.
Treści w sposób nieoceniony rozjaśniły mi wizję
oraz doprecyzowały mój plan działania
związany z założoną niedawno działalnością gospodarczą.
Jednym słowem – REWELACJA!
Dziękuję
Anna Kalińska
*****
Wiedza zdobyta podczas dwóch intensywnych dni w 100% jest i będzie bardzo przydatna.
Szkolenie poprowadzone w bardzo klarowny sposób, który w dobry sposób postaram się wykorzystać.
Przedstawiony materiał na szkoleniu był bardzo obszerny i szczerze będę polecać udział w Waszym szkoleniu.
Ania Sasuła – Jasek
*****
Dziękuję za wiedzę i inspirację.
Joanna Sliter vel Szreter
*****
Jestem naprawdę mile zaskoczona całym szkoleniem.
Każda informacja, którą tu otrzymałam zostanie najprawdopodobniej wdrożona w mojej firmie.
Dzięki szkoleniu uwierzyłam, że mój biznes naprawdę może odnieść sukces,
a nie tak jak mówili mi inni, że nie mam szans.
Poznałam narzędzia, sposoby, które na pewno znajdą zastosowanie w mojej firmie.
Jesteście moim mentorem! Było super!
Natalia Tomasiewicz
*****
Szkolenie zdecydowanie pokazało wiele do tej pory niekoniecznie jasnych dla mnie
aspektów dot. pracy Konsultanta Ślubnego.
Czuję się zmotywowana do dalszego działania 🙂
Ogromne podziękowania za profesjonalne i SZCZERE podejście do nas (do Klienta)
Monika Klęczek
*****
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami.
Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie i mieliśmy przyjemność gościć na swoim szkoleniu
22 przyszłe Konsultantki Ślubne.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestniczkom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestniczek naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy Was dziewczyny serdecznie 🙂
*****
Jeszcze NIGDY nie byłam na tak PRAKTYCZNYM szkoleniu.
Mam głowę pełną pomysłów i ogromną wiarę w sukces.
Nie mogę się doczekać, kiedy przetestuję zdobytą wiedzę w realu.
To była czysta frajda 🙂
Aleksandra Gospodarek
*****
Szkolenie super!
Przemiła atmosfera i konkretna tematyka. Idealnie wpasowana w moje zainteresowania.
Uzyskałam potrzebna mi wiedzę do rozwijania swoich pasji i przyszłej firmy.
Mowa końcowa, motywacyjna REWELACJA!
Fajnie spotkać ludzi, którzy odnieśli sukces swoją ciężką pracą
i zarażają swoją pasją i wiedzą innych ludzi. Dziękuję.
Marta Antoniewicz
*****
Cudowne szkolenie, ogrom informacji, wspaniała atmosfera.
Czego chcieć więcej? Może przydałaby się dodatkowa godzinka na dodatkowe pytania.
Natomiast całe szkolenie dało mi ogrom motywacji i pomysłów,
teraz tylko realizacja.
Dziękuję za tak kompleksowo przygotowane szkolenie.
W razie pytań napewno się odezwiemy.
Pozdrawiam!
Magdalena Jasek – Król
*****
Już sama świadomość ukończenia Waszego szkolenia daje ogromna satysfakcję 🙂
Pełno nowych perspektyw i głowa pełna pomysłów.
Serdecznie Wam dziękuję za przekazaną wiedzę i chęć dzielenia się nią.
Super pomysły, super z Was para 🙂
Aleksanda Czerepska
*****
Szkolenie praktyczne, nie tylko sama teoria.
Daliście mi wiarę w siebie i narzędzia na start.
To było najbardziej wszechstronne szkolenie w moim życiu.
Daliście mi większego kopa do działania niż wszystkie książki i filmiki motywacyjne razem wzięte.
Dzięki konkretnym przykładom z życia sprawiliście,
że byłam w stanie zobaczyć siebie w tej pracy oczyma wyobraźni.
Żałuję że tak długo zwlekałam i cały czas jestem napełniania Wasza energią.
Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam:)
Natalia Dopierała
*****
Dziękuję!
Szkolenie pełne cennych informacji, prowadzone w ciekawy sposób,
pełen pasji w miłej atmosferze i bardzo profesjonalnie.
Wychodzę z głową pełną praktycznych porad
i pełną motywacji do podjęcia działania i pójścia tą drogą.
Hania Wójcik
*****
Szkolenie bardzo intensywne, ale przepełnione ogromem niezmiernie przydatnej wiedzy.
Po takim szkoleniu, jak Wasze ma się gotowe narzędzia do otworzenia własnej działalności.
Zdecydowanie czas i pieniądze zainwestowane w 100 % prawidłowo.
Marta Żandarska
*****
Fascynująco przekazana wiedza niezbędna,
by przekształcić marzenia w drodze do osiągnięcia celu.
Dziękuję 🙂
Ewa Fyda
*****
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia.
Było ono bardzo motywujące, dowiedziałam się dużo bardzo cennych informacji,
których nie dowiedziałbym się na innych szkoleniach.
Dziękuję!
Monika Rytel Andrianik
*****
Bardzo dostępnie i ciekawie przekazana wiedza.
Pomocne rady oraz miła atmosfera.
Szkolenie na wysokim poziomie i bardzo wartościowe.
Warto było tu być!
Dziękuję 🙂
Agnieszka Jażdżewska
*****
Szkolenie bardzo przydatne. Dużo ciekawych i ważnych informacji.
W realu zweryfikuję 🙂
Fajnie jest to, że się dzielicie swoją biznesową wiedzą,
doradzacie i służycie pomocną dłonią.
Karma wraca 🙂 Przyjazna atmosfera.
Anna Jastrzębska – Pawłowska
*****
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie.
Poruszane zagadnienia przekazane obszernie.
Prowadzący z wielką pasją, którą starali się nam przekazać.
Anna Panowska
*****
Szkolenie odbyło się w sympatycznej atmosferze.
Nareszcie trafiłam na szkolenie, gdzie dowiedziałam się jak prowadzić swój biznes 🙂
Dziękuję 🙂
Ewelina Kutarba
*****
Szkolenie odbyło się na bardzo wysokim poziomie.
Dzięki Wam zdobyłam szeroki zakres wiedzy,
który zainspirował mnie do tego, aby zacząć działać 🙂
Dziękuję Wam za to! 🙂
Małgorzata Brzezińska
*****
Bardzo sympatyczni prowadzący 🙂
Dziękuję za wiele przydatnych informacji i czas spędzony w miłej atmosferze
– będę stopniowo wdrażać Wasze rady w moim obiekcie.
Paulina Stala – Mansor Hotel
*****
Praktyczna wiedza przekazana w przystępny i odpowiedni sposób.
Wiedza merytoryczna oraz świetny sposób prowadzenia szkolenia.
Katarzyna Baraniak
*****
Profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, konkretne przykłady z życia prowadzenia działaności.
Bardzo przyjazna atmosfera.
Beata Kubiciel
*****
Bardzo sympatyczna atmosfera.
Ciekawe przykłady i bardzo praktyczna wiedza.
Kinga Stanowska
*****
Szkolenie intensywne, ale bardzo wartościowe
dla osoby chcącej zacząć pracę jako konsultant ślubny.
Ogrom wiedzy praktycznej popartej ciekawymi anegdotami z życia.
Justyna Swat
*****
Szkolenie odbyło się profesjonalnie, prowadzący odpowiadali na wszystkie pytania,
doradzali, pomagali w podjęciu lepszej decyzji.
Przekazali mi komplet potrzebnych informacji, a nawet dużo więcej.
Bardzo dziękuję Wam za zdobytą wiedzę.
Ewelina Michniewicz
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA CENTRUM **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
*****
Szkolenie było bardzo ciekawe, tematy interesujące, przemili prowadzący 🙂
Bardzo dziękuję za te 20 godzin spędzonego razem i za przekazaną wiedzę,
która napewno się przyda.
Życzę Wam dalszych sukcesów!
Powodzenia!
Ela Bargieł
*****
Bardzo profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, z nawet „nadmierną wiedzą”.
Z całą pewnością przekazana wiedza będzie wykorzystana przeze mnie
w najbliższej przyszłości.
Dziękuję!
Emilia Pasieka
*****
Niezmiernie wartościowe, motywujące szkolenie
dające dużo do myślenia!
Aleksandra Robaszek
*****
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia.
Otrzymałam dużą dawkę bardzo praktycznej wiedzy, dzięki której
otworzę swój biznes.
Miła atmosfera, pomocni i dobrze przygotowani prowadzący!
Małgosia Wróbel
*****
Szkolenie organizowane przez Was uzupełniło moją wiedzę w kwestii gastronomicznej i organizacyjnej.
Zdobyłam bardzo ważną dla mnie wiedzę biznesową, którą zamierzam wykorzystać.
Najważniejsze, że tak żywo było prowadzone to szkolenie, nie koncentrowałam się na zegarku,
wręcz przeciwnie, mogłabym Was słuchać całymi dniami!
Dziękuję za przekazanie wiedzy i doświadczenia, Waszych prób i błędów.
Jestem bardzo wdzięczna!
Joanna Rybarska
***** WROCŁAW *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy we Wrocławiu.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu 5 gwiazdkowemu
hotelowi PLATINUM PALACE ***** we Wrocławiu!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
*****
Genialny, unikatowy program.
Doskonale przekazana wiedza niezbędna do
pełnienia usług jako Konsultant Ślubny i Event Manager.
Wiedza biznesowa i marketingowa uzyskana na szkoleniu
przy odpowiednim nakładzie pracy i zaangażowania z mojej strony
jest wystarczająca do stworzenia agencji ślubnej i utrzymania się na rynku.
Bardzo dziękuję za wszystko!
Monika Matejek
*****
Pełen profesjonalizm, wiedza świetnie przekazana.
Jestem zachwycona szkoleniem.
To była czysta przyjemność móc uczestniczyć w Waszym szkoleniu.
Klaudia Łucka
*****
Jeden z najlepszych kursów na jakim byłam 🙂
Genialni prowadzący, Świetni ludzie.
BYŁO WARTO!
Dziękuję.
Katarzyna Zasuwa
*****
Jestem bardzo zadowolona, wręcz zachwycona dwoma dniami,
które spędziłam na Waszym szkoleniu.
Praktyczna wiedza, doświadczenie, porady, wskazówki…
Mogłabym wymieniać w nieskończoność.
Dzięki Wam w 100% wiem co chcę tak naprawdę robić w swoim życiu.
Aleksandra Stępień
*****
Fantastyczne szkolenie, które od początku do końca pozwala poznać zagadnienia
związane z pracą Konsultanta Ślubnego.
Przekazana wiedza jest konkretna i bardzo pomocna przy rozpoczęciu pracy w zawodzie.
Dziękuję za wspaniałą atmosferę!
Aneta Makowiak
*****
Jestem bardzo, bardzo zaskoczona.
Bardzo mnie zainspirowaliście, przekazaliście po prostu „JAK”!
Jesteście wyjątkowymi ludźmi z pasją w odpowiednim miejscu.
Wiedza, informacja, triki – genialne!
Życzę powodzenia w realizacji dalszych planów 🙂
Ewelina Posadowska
*****
Uważam Wasze szkolenie za bardzo cenne
szczególnie na początku mojej kariery w tym zawodzie.
Czas spędzony razem z Wami był prawdziwą przyjemnością
i mam ogromną nadziję, że będę miała okazję wykorzystać wszystkie
cenne, zdobyte informacje e praktyce zawodowej.
Dziękuję 🙂
Ewa Łopuszko
*****
Szkolenie warte swojej ceny, istotne informacje,
odpowiednie podejście do Klienta.
Dziękuję 🙂
Jowita Steinhof
*****
Konkretne podejście do tematu.
Dzięki informacjom zawartym na szkoleniu
w inny sposób spojrzałam na robienie interesów.
Aneta Stania
Hotel Magiczny Zakątek – Raszowa
*****
Dziękuję!
Szkolenie było rzeczowe, konkretne, spełniało
moje oczekiwania w 100%.
Chętnie będę rekomendować, a jeszcze chętniej wracać 🙂
Życzę Wam dużo pomyślności w realizacji wielkich planów
zasianych na gruncie zawodowym jak i prywatnym.
Marta Rajca
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę hotelowi Mercure Warszawa Centrum **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
*****
Rewelacja!
Najlepiej wydane pieniądze w życiu!
Profesjonalizm, rzetelność, szczerość,
otwartość na wszelkie pytania.
Dziękuję za tak szeroką wiedzę,
którą zechcieliście się podzielić.
Sylwia Kustra
*****
Szkolenie przerosło moje oczekiwania!
Dzięki za narzędzia, wiedzę i szczerość!
Nie pozostaje nic innego jak działać.
Dzięki jeszcze raz!
Klaudyna Biesaga
*****
Szkolenie na wysokim poziomie.
Doskonale przekazana wiedza przez wspaniałe osoby,
mające doświadczenie.
Przekaz informacji prosty i zrozumiały dla wszystkich.
Bardzo dziękuję.
Jaśmina Mich
*****
Szkolenie w punkt, rzeczowe i profesjonalne.
Informacje przekazane rzetelnie i fachowo.
Prowadzący w pełni zaangażowani.
Bardzo dobra luźna atmosfera szkolenia.
Ewa Charles
*****
Szkolenie zorganizowane przez Was na bardzo wysokim poziomie.
Wiedza przekazana przez Was w bardzo dobry sposób.
Sympatyczny klimat. Całość spójna.
Życzę sobie aby na mojej drodze pojawiało się więcej takich ludzi jak Wy!
A Wam życzę dalszej wspaniałej drogi.
Bardzo dziękuję!
Patrycja Zalewska
*****
Szkolenie konkretne i na temat.
W pełni przygotowujące do podjęcia samodzielnej
pracy jak Wedding Planner i przedsiębiorca.
Miła atmosfera.
Byłam bardzo zadowolona.
Maria Trojan
*****
Szkolenie było konkretne i na temat.
Profesjonalne, przede wszystkim oparte na doświadczeniu,
na konkretnych przykładach, a nie na szablonach, schematach,
które nijak mają się do rzeczywistości.
Dzięki serdeczne za przekazaną wiedzę w sposób ciekawy 🙂
Pozdrawiam.
Marzena Jewsienia
*****
Przede wszystkim szkolenie obejmowało tematy, które pozwolą rozpocząć biznes każdego rodzaju.
Mnóstwo cennych wskazówek, mnóstwo porad, ale również wspaniała atmosfera.
Miło, sympatycznie, ciekawie.
Przerwy i poziom miejsca były świetnie zorganizowane. Częstotliwość przerw nie pozwoliła, aby
mimo tak ogromnej ilości informacji nie czuć się zmęczonym.
To już druga usługa,z której skorzystałam i jak narazie jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i Waszego ciepła!
Teraz moim zdaniem jest spróbować odpowiednio wykorzystać przekazaną przez Was wiedzę.
Trzymajcie kciuki i dziękuję!
Ania Frąckowiak – Wyszyńska
*****
Szkolenie przekazało mi bardzo dużo wiedzy,
która na pewno pomoże mi przy założeniu działalności
oraz na czym skupić uwagę pozyskując Klienta.
Tak naprawdę wkroczyłam na właściwy tor, bo moja wizja
Wedding Plannera dale odbiegała od rzeczywistości.
Aleksandra Raszewska
*****
Szkolenie było bardzo merytoryczne, bardzo dużo potrzebnej wiedzy zostało przekazane.
Bardzo wiele pomocnych wskazówek.
Rewelacyjne wsparcie i pomoc w każdej kwestii.
Dodatkowo super fantastyczna atmosfera i informacje dodatkowe przekazane w takiej formie, że
tylko trzeba mieć chęci podkasać rękawy i zacząć.
Więc do dzieła!
Adriana Śmigielska
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę hotelowi Mercure Warszawa Grand **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie jakie otrzymaliśmy od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
*****
Szkolenie na pewno przyda mi się w przyszłości.
Długo zastanawiałam się czy pieniądze, które wydam na szkolenie to będzie dobra inwestycja.
Teraz wiem, że to była jedna z najlepszych inwestycji w moim życiu.
Szkolenie bardzo rzeczowe.
Tak jak Robert wielokrotnie powiedział: „Po co na szkoleniu mamy uczyć się układania babeczek?”
Dziękuję, że utwierdziliście mnie w tym,że jest to zawód dla mnie 🙂
Nic nie zmieniajcie w programie szkolenia, ponieważ jest świetny!
Natalia Krzemińska
*****
Szkolenie idealnie zorganizowane i poprowadzone.
Warte swojej ceny – wysoka jakość i pełna satysfakcja.
Drugi raz również zdecydowałabym się na to szkolenie
i firmę DecorAmor.
Po szkoleniu jedyne co zostaje to działać i realizować marzenia.
Bardzo dziękuję, to nie był stracony czas!!!
Ada Gołaszewska
*****
Profesjonalne podejście, chęć udzielenia pomocy, genialna atmosfera 🙂
W 100% genialnie zainwestowane przeze mnie pieniądze.
Dajecie moc i energię do działania.
Od jutra zaczynam! 🙂
Dziękuję.
Kamila Struzik
*****
Szybko, fajnie i konkretnie 🙂
Magdalena Janik
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Cieszymy się bardzo, z tego iż ostatnia nasze grupa szkoleniowa liczyła aż 19 osób i podzielona była po równo na osoby które chcą zacząć wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego oraz na właścicieli / managerów obiektów weselnych.
Dzięki temu w czasie szkolenia mogliśmy spojrzeć i przeanalizować proces organizacji wesela z dwóch perspektyw – Konsultanta Ślubnego oraz Menedżera obiektu weselnego. Było to bardzo inspirujące doświadczenia dla naszych uczestników szkolenia.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu hotelowi Mercure Warszawa Centrum **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej kilka opinii nadesłanych od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
Szkolenie przeprowadzone z wielką pasją. Bardzo ciekawe.
Dwa dni minęły błyskawicznie.
Byłam na kilkudziesięciu szkoleniach różnego typu,
ale na żadnym z nich nikt nie skupił mojej uwagi na tak długi czas (szkolenie od godz. 9:00 do 20:00).
Ogrom informacji, które są przydatne i pomocne nie tylko przy prowadzeniu własnej działalności.
Jestem naprawdę pod wrażeniem.
Dziękuję.
Katarzyna Gawłowska
*****
Najlepsze szkolenie na jakim byłam w swojej karierze a przeszłam ich dziesiątki.
Mimo wielu lat doświadczenia w sprzedaży, dowiedziałam się ciekawych i wartościowych
chwytów marketingowych o których nie miałam pojęcia.
Gosia i Robert to świetny, uzupełniający się duet,
który w jasny i przystępny sposób sprzedał całą swoją wiedzę.
Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, z poczuciem humoru
i w bardzo interesującym klimacie (moim klimacie :).
Nawet na moment nie czułam się znudzona!
To było moje drugie szkolenie na Konsultanta Ślubnego i nawet nie można tego porównać!
Tamto to było nieporozumienie i pieniądze wyrzucone w błoto!
Po Waszym szkoleniu czuję satysfakcję i „power” by ruszyć z kopyta ze swoim interesem.
Dziękuję!
Jesteście THE BEST!
P.S. Jeszcze pewnie o mnie usłyszycie 🙂
Joanna Białoszewska
*****
Długo zastanawiałam się nad wzięciem udziału w tym szkoleniu,
ale teraz wiem, że naprawdę było warto!
Mnóstwo przydatnej wiedzy przekazanej w bardzo przystępny i ciekawy sposób.
Gosia i Robert są bardzo otwarci i chętni do dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Świetne zorganizowane szkolenie w bardzo miłej atmosferze 🙂
Serdecznie dziękuję za wspólnie spędzony czas!
Serdecznie polecam!
Dorota Murat
*****
Wspaniała inwestycja!
Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w szkoleniu!
Czuję, że mój start w ogóle w życie zawodowe, dzięki temu szkoleniu będzie dużo bardziej efektywny.
Jestem bardzo zmotywowana dzięki Waszemu przykładowi i mam nadzieję,
że jako Wasz kursant odniosę sukces.
Otworzyliście mi oczy na wiele tematów.
Bardzo dziękuję!
Asia Orłowska
*****
Pełen profesjonalizm!
Szkolenie przekazało mi ogrom informacji, dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy.
Atmosfera jest bardzo przyjazna i miła. Państwa podejście jest profesjonalne i pozytywne.
Odpowiadacie z chęcią na pytania co jest super.
Dziękuję za miło spędzony czas i przekazane informacje oraz podzielenie się ogromem wiedzy 🙂
Magda Usow
*****
Długo zastanawiałam się nad udziałem w Waszym szkoleniu.
Była to doskonała decyzja!.
Szkolenie i sposób jego prowadzenia, a także wszystkie poruszane na nim tematy były bardzo ciekawe.
Szkolenie daje szanse na sprawny start w branży ślubnej dla początkującego Konsultanta Ślubnego.
Jesteście świetni jako ludzie i super profesjonalni jako szkoleniowcy i profesjonaliści.
Dzięki ! 🙂
Katarzyna Bombar
*****
Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie w bardzo milej atmosferze.
Bardzo się cieszę, że wybrałam Was kurs.
Uważam, że był to strzał w „10”.
Dziękuję za przekazanie mi wielu cennych informacji, które ułatwią mi start w branży ślubnej.
Joanna Drużkowska
*****
Uważam, że szkolenie to spełniło moje oczekiwania.
Czuję się niesamowicie zmotywowana i pełna nadziei,
że to co sobie wymyśliłam, czyli praca Konsultanta Ślubnego jest dla mnie i ma sens.
Przekazaliście mi potrzebne materiały, wiedzę i wiem, że to wykorzystam 🙂
Dziękuję, bo dzięki Wam dostałam wiatr w żagle 🙂
Małgorzata Tomaszewska
*****
Szkolenie było super! Dużo rzetelnych informacji. Kopalnia wiedzy.
Wielkie dzięki!
Ania Wuttke – Wieczorek
*****
Najbardziej użyteczne szkolenie biznesowe na jakim byłam!
Marta Pasternacka
*****
Szkolenie bardzo przydatne, naprowadzające młode osoby, które zaczynają na właściwe tory.
Na Waszym doświadczeniu uczymy się jakich błędów nie popełniać
i to jest bardzo fajne, to nie są puste rozmowy.
Szkolenie było genialne.
Kasia Rućkowska
*****
Szkolenie profesjonalne!
Bardzo szczerze i otwarcie przekazana wiedza.
Udostępniono nam informacje, które wydaje się, że inne firmy zachowałyby tylko dla siebie!
Chętnie skorzystam z kolejnych szkoleń,
które poszerzyłyby jeszcze wiedzę na temat marketingu i sprzedaży!
Beata Chylińska
*****
Szkolenie prowadzone w sposób dynamiczny. Przyjazna atmosfera.
Danuta Jenek
*****
Szkolenie nie zniechęciło mnie do dalszego rozkręcenia biznesu w tej branży.
Cieszę się, że nie zdecydowałam się na ofertę konkurencyjnego szkolenia przez internet (szkolenie innej firmy).
Ważne informacje zostały przekazane w jasny i zrozumiały sposób.
Kwestie biznesowe będę musiała jeszcze przerobić 🙂
Dominika Markiewicz
*****
Super Szkolenie! Czekam na następne!
Ewelina Struska
*****
Szkolenie było bardzo interesujące.
Zdobyłam na nim bardzo cenne informacje 🙂
Więcej takich szkoleń! Było super!
Klaudia Tarczoń
*****
Szkolenie wyczerpujące wszelkie pytania, prowadzący profesjonalni i nie uchylający się od odpowiedzi.
Dobry start w karierę Wedding Plannera.
Barbara Tomczak
*****
Szkolenie ciekawe i interesujące dla ludzi zajmujących się tematyką ślubną
lub ludzi, którzy chcą zacząć swą przygodę z tym tematem.
Z mojego punktu widzenia, będąc kierownikiem obiektu
najbardziej interesujący był drugi dzień szkolenia – czyli sprzedaż.
Bogusław Błaszków
*****
Tematy były bardzo ciekawe, dużo przykładów z własnej działalności.
Wiedza była przekazana bardzo dobrze. Jasno, na temat,
z bardzo rozbudowanymi przykładami.
Wiedza bardzo ciekawa i pomocna dla nowicjusza, ale także dla osób z doświadczeniem.
Było dużo elementów, w szczególności biznesowych bardzo przydatnych
i pomocnych. Także drugi dzień szkolenia był dla mnie najcenniejszy.
Ogólnie, bardzo pozytywne szkolenie.
Pozdrawiam!
Aldona Sienkiewicz
***** KATOWICE *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy w Katowicach.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę hotelowi Novotel Katowice Centrum **** w Katowicach!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej kilka opinii nadesłanych od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
Byłam juz na kilku szkoleniach w swoim życiu i musze przyznać, ze Wasze było najlepsze.
Było bardzo intensywnie – mnóstwo cennych informacji, wskazówek,
nie uchylaliście się od odpowiedzi na zadane pytanie.
Po moich doświadczeniach ze szkoleniem w innej agencji ślubnej mogę z czystym sumieniem powiedzieć,
że poprzednio wyrzuciłam pieniądze, a te zostawione u Was to bardzo dobra inwestycja.
Dostałam wiele materiałów, które na szkoleniu w innej agencji były dla kursantów tajemnicą.
Zaskoczyliście mnie bardzo pozytywnie – oby więcej takich firm i ludzi w branży ślubnej (i nie tylko).
Dziękuje i czekam na Wasze kolejne projekty:)
Patrycja Stryjczak
*****
Bardzo profesjonalne szkolenie. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam wziąć w nim udział.
Dowiedziałam się wielu ciekawych i przydatnych rzeczy, które napewno będą chciała wykorzystać.
Jak wahałam się czy ten zawód jest dla mnie, to po tym szkoleniu jestem zdeterminowana by działać w tym kierunku.
Dodatkowo będę wiedziała na co zwrócić uwagę przy organizacji własnego wesela 🙂
Pozdrawiam,
Ania Kamieniarz
*****
Szkolenie daje ogromny zastrzyk wiedzy na temat organizacji wesel.
Bardzo motywujące.
Bardzo dobrze przygotowani prowadzący.
Monika Chojnacka – Piekarek
*****
Na chwilę obecną myślę, iż 5 lat studiów (w tym przedmioty takie jak ekonomia, marketing, zarządzanie) nie dały mi tyle pozytywnego kopa do działania
jak Wasze szkolenie.
Dziękuję
Ewa Kowalik
*****
Wiedza przekazana podczas szkolenia jest dobrą inwestycją w rozwój siebie oraz nauką
jak zwiększyć dochody w kolejnych przedsięwzięciach.
Dziękuję za spotkanie i otwartość z Waszej strony
Justyna Kocur – właściciel obiektu Hotel Laguna – Gliwice
*****
Szkolenie w 100% spełniło moje oczekiwania.
Uzyskałam wszelkie informacje, które były przedstawione w planie szkolenia.
Sposób prowadzenia oraz przekazywania wiedzy bardzo profesjonalny.
Dziękuję Wam za wspaniałe szkolenie i dobrze zagospodarowany czas.
Po szkoleniu wiem, że warto walczyć o marzenia.
Mam nadzieję, że to nie jest nasze ostatnie spotkanie 🙂
Karolina Pancewicz
*****
Interesujące tematy przekazane w przystępny sposób.
Mili prowadzący. Część wiedzy była dla mnie zupełnie nowa.
Sposób sprzedaży super!
Duże zaangażowanie, fajny kontakt z kursantami. Ciekawe przykłady z własnej praktyki.
Z pozdrowieniami
Beata Strząbała
*****
Szkolenie prowadzone w łatwy i przystępny sposób dla osób, które wcześniej nie miały stycznością z zawodem.
Praktyczne porady i przykłady z życia wzięte pokazały czy zawód jest odpowiedni dla danej osoby.
Aneta Zbozień
*****
Świetne szkolenie, dzięki któremu dowiedziałem się, że można założyć swój biznes nie wydając na początku fortuny.
Niesamowita atmosfera, jasno i klarownie wytłumaczone zasady funkcjonowania biznesu ślubnego.
Dzięki Wam uwierzyłem w swoje siły i umiejętności, teraz zabieram się do działania.
Michał Wesołowski
*****
Jesteście wiarygodni, kompetentni, umiecie przekazać wiedzę.
Jestem bardzo, bardzo zadowolona – nie mogłam trafić lepiej.
To ja dziękuję 🙂
Patrycja
*****
Szkolenie bardzo mi się podobało.
Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, o których wcześniej nawet nie wiedziałam.
Polecam wszystkim zainteresowanym.
Klaudia Bylewska
*****
Szkolenie było bardzo ciekawe. Informacje są przydatne i zachęcają do rozkręcenia własnej działalności.
Atmosfera na szkoleniu bardzo pozytywna, a wiedza i doświadczenie prowadzących robi wrażenie i wzbudza podziw.
Uczestnicząc w tym szkoleniu zrobiłam pierwszy krok do spełnienia marzeń.
Michasia Mielimonka
*****
Na szkoleniu dowiedziałam się wielu interesujących rzeczy.
Otworzyliście mi oczy na prowadzenie takiej działalności z sukcesem.
Byłam pełna obaw, ale po Waszym szkoleniu jestem pełna determinacji.
Dziękuję,
Anna Adamowicz
*****
Swobodna i miła atmosfera.
prowadzący przesympatyczni. Wprowadziliście luźną atmosferę, ale nie ujmując profesjonalizmowi szkolenia.
Bardzo dziękuję. Trzymajcie kciuki za powodzenie naszego biznesu.
Wszystko w moich rękach, ale daliście mi power do działania.
Magda Rogala
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Cieszymy się bardzo, z tego iż ostatnia nasze grupa szkoleniowa podzielona była po równo na osoby które chcą zacząć wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego oraz na właścicieli / managerów obiektów weselnych.
Dzięki temu w czasie szkolenia mogliśmy spojrzeć i przeanalizować proces organizacji wesela z dwóch perspektyw – Konsultanta Ślubnego oraz Menedżera obiektu weselnego. Było to bardzo inspirujące doświadczenia dla naszych uczestników szkolenia.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu hotelowi Mercure Warszawa Centrum **** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej kilka opinii nadesłanych od uczestników naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
Merytoryczne, praktyczne i profesjonalnie przygotowane szkolenie.
Szeroki zakres doświadczenia zawodowego osób prowadzących
stanowi o jego wysokiej wartości.
Jeszcze raz dziękuję.
Jestem przekonany, że czas który poświęciłem szkoleniu
to dobrze zainwestowany kapitał!
Michał Kępa
właściciel restauracji Pod Starym Głogiem
*****
Bardzo cenne informacje, których nigdzie indziej nie wyczytałam i nikt inny mi nie powiedział.
Zmieniło to mój pogląd na prowadzoną przeze mnie działalność.
Po szkoleniu DecorAmor wiele zmienię w sposobie prowadzenia swojego biznesu.
Małgosia i Robert to super ludzie, szczerzy i życzliwi.
Polecam prowadzone przez nich szkolenie każdemu kto prowadzi obiekt weselny.
Irena Drobińska
właściciel – Gościniec Żurawiec
*****
Szkolenie organizowane przez DecorAmor pierwsza klasa!
Super atmosfera, doskonała wiedza merytoryczna i biznesowa.
Gosia i Robert to ludzie sukcesu!
Prowadzący chętnie dzielą się swoim doświadczeniem z kursantami.
Jeżeli zależy Wam na czasie i na konkretach śmiało możecie postawić na szkolenie z DecorAmor!
Szczerze polecam!
Michał Banasiak
właściciel – Magic Night
*****
Witajcie Gosiu i Robercie
Naprawdę było bardzo miło uczestniczyć w waszym szkoleniu.
Do dnia dzisiejszego nie mogę ochłonąć z wrażenia.
Wasz profesjonalizm, urok osobisty, doświadczenie są niesamowite.
Szkolenie na wysokim poziomie – warte tych pieniążków.
Dziękuję za przekazanie takiej wiedzy i tylu inspiracji.
Gorąco pozdrawiam
Daria Batkowska
*****
Szkolenie w ogólnym odczuciu bardzo pozytywne.
Profesjonalne podejście do kursantów, a przekazana wiedza jest bardzo praktyczna.
Dużym plusem był drugi dzień szkolenia pod względem przekazanej wiedzy (biznes).
Jesteście genialni w tym co robicie!
Iza Borczyk
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem ponownie byliśmy w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy wszystkim 12 wspaniałym dziewczynom, naszym przyszłym Konsultantkom Ślubnym, za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu Mercure Grand Hotel **** w Warszawie!
Więcej na temat naszych szkoleń możecie poczytać tutaj.
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej opinie od naszych 12 kursantek na temat naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
Olśniewające! Praktyczne! Motywujące! Profesjonalne!
Szkolenie DecorAmor kompleksowo przygotowuje do rozpoczęcia działalności w zawodzie Konsultanta Ślubnego.
Prowadzący posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie, którym w bardzo przystępny sposób się dzielą.
Do tego przyjazna atmosfera i odpowiedzi na każde pytanie.
Polecam!
Martyna Karwowska
*****
Nigdy wcześniej nie byłam bardziej zadowolona z udzielonej mi nauki! 🙂
Profesjonalne szkolenie! Nigdzie nie zdobyłam takich informacji!
Bardzo ciekawe tematy – szczególnie dzień drugi szkolenia – BIZNES!
Świetni prowadzący, którzy bardzo mobilizują i na pewno ich zapamiętam 🙂
To ja dziękuję Wam! 🙂
Maja Czelińska
*****
Niesamowity duet prowadzących!
Pieniądze wydane na szkolenie były najlepiej zainwestowanymi pieniędzmi w moim życiu.
Dziękuję bardzo i życzę jak najwięcej sukcesów!
Natalia Kolasińska
*****
Szkolenie na Konsultanta Ślubnego zorganizowane przez Agencję Ślubną DecorAmor okazało się strzałem w 10! Przeprowadzone zostało w sposób profesjonalny, na temat, po prostu genialnie!
Co więcej, atmosfera panująca podczas szkolenia nie do opisania.
Jednym słowem, fantastycznie!
Naprawdę godne polecenia i warte swojej ceny szkolenie.
Dziękuję Gosiu i Robercie! Fantastyczna robota!
Anna Terebińska
*****
Można by powiedzieć naprawdę dużo.
Wiedza, którą uzyskałam na Waszym szkoleniu przeszła wszelkie moje oczekiwania!
Klasa! Klasa! I jeszcze raz klasa!
Gdyby ktoś zapytał mnie jak mi się podobało szkolenie DecorAmor, powiedziałabym: „wow!”
To najlepiej zainwestowane pieniądze! 🙂
Anna Chruszcz
*****
Szkolenie otwiera szerokie spektrum wiedzy.
Bardzo użyteczna i praktyczna wiedza
przekazana w oparciu o zdobyte przez prowadzących doświadczenie i życiowe przykłady.
Dziękuję za super atmosferę i podzielenie się cenną wiedzą!
Justyna Ledwójcik
*****
Wiedza przekazana w sposób, który można określić: perfekcyjnym!
Miłe zaskoczenie tak poważnego i treściwego podejścia do tematu.
Bardzo dużo się nauczyłam i zafascynowałam tym zawodem.
To był wspaniały weekend!
Anna Schabikowska
*****
Szkolenie niewątpliwie rzuciło nowe światło na moje postrzeganie zawodu Konsultanta Ślubnego.
Najbardziej wartościowym elementem było prezentacja metod sprzedaży.
Cudowna atmosfera, szkolenie minęło w mgnieniu oka.
Dziękuję 🙂
Ewelina Błaszczyk
*****
Szkolenie trafione w 100%! Rewelacja!
Jestem bardzo zadowolona, super zainwestowane pieniądze!
Nie wiem na ile przełoży się to na moją pracę, ale czuję się „mądrzejsza”.
Dzięki jeszcze raz!
Patrycja Furman – Kaszuba
*****
Szkolenie było dla mnie bardzo pomocne!
Zmieniło mój pogląd na temat zawodu Konsultanta Ślubnego.
Duży zastrzyk wiedzy na pewno wprowadzę w życie swojej własnej agencji.
Dziękuję DecorAmor!
Natalia Hyży
*****
Szkolenie bardzo przydatne, szeroka tematyka, konkretne, istotne informacje!
Jest to w prawdzie obszerny zakres informacji w krótkim czasie.
Idealny jest roczny suport (bardzo dziękujemy).
Szybki docelowy przekaz, dodatkowo również inspiracja.
Bardzo dziękuję za dzielenie się osobistymi doświadczeniami i przestrogami na podstawie własnych błędów.
Super atmosfera!
Bardzo efektywny kurs!
Dziękuję!
Agata Kubiak
*****
Fajne, ciekawe szkolenie. Bardzo motywujące!
Przez to, że jesteście uśmiechnięci, mega sympatyczni i luźni,
bardzo szybko mija czas i to w dodatku przyjemnie.
Wiedza na pewno przyda mi się w przyszłości.
Wielkie dzięki za przekazaną wiedzę i zmotywowanie mnie do działania!
Kasia Szymszal
***** WROCŁAW *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Event Manager już za nami. Tym razem byliśmy we Wrocławiu.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy Wszystkim za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę przepięknemu Hotelowi Platinum Palace ***** we Wrocławiu!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej kilka opinii naszych kursantów na temat naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
Renata Suchocka
„Szkolenie organizowane przez Agencję Ślubną DecorAmor przeszło moje najśmielsze oczekiwania!
Prowadzone było konkretnie i rzetelnie i przez bardzo kompetentne osoby.
Już po godzinie czułam się bardzo swobodnie, a po zakończeniu szkolenia jestem pewna w 100%,
że zawód Konsultanta Ślubnego jest dla mnie!
Dziękuję Wam bardzo 🙂
Renata Suchocka”
*****
Agnieszka Kłodzińska
„Szkolenie bardzo profesjonalne!
Świetne przygotowanie do rozpoczęcia pracy w zawodzie Konsultanta Ślubnego.
Szkolenie nie tylko daje wiedzę teoretyczną
ale również praktycznie przygotowuje do startu w tym zawodzie.
Szczerze polecam!
Agnieszka Kłodzińska”
*****
Dorota Sroka
„Rzetelnie i uczciwie przekazana konkretna wiedza
zarówno z tematu „Organizacja Wesela” jak i z tematu „Biznes”.
Przyjemna i przyjazna atmosfera.
Dziękuję! 🙂
Dorota Sroka”
*****
Paweł Tokarczyk
„Dużo konkretnej merytorycznej zawartości szkolenia.
Życiowo, nie napuszone, z dystansem, ale i na poważnie.
Bardzo przydatne informacje!
Paweł Tokarczyk„
*****
Z Wrocławia udaliśmy się prosto do przepięknej Pragi, gdzie mieliśmy spotkanie z naszym Klientem
oraz zrealizowaliśmy ślubną sesję zdjęciową i nie omieszkaliśmy również trochę pozwiedzać 🙂
Jeśli chodzi o Pragę, to nie da się jej opisać słowami.
Trzeba ją po prostu zobaczyć, ponieważ jest przepiękna i magiczna.
Jeśli śledzicie naszego bloga, to zapewne wiecie, że spośród wszystkich osób, które uczestniczyły w naszych szkoleniach Konsultant Slubny / Event Manager wylosowaliśmy jedną osobę – Renatę Bartaszewicz,
która uczestniczyła w naszym szkoleniu w Katowicach i stała się właścicielką nowego iPada ufundowanego przez naszą agencję 🙂
Kolejny iPad będzie wylosowany spośród uczestników naszych kolejnych szkoleń 😉
Także zapraszamy 🙂
***** WARSZAWA *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny / Wedding Planner już za nami. Tym razem byliśmy w Warszawie.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy Wszystkim za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę Hotelowi Radisson Blu Sobieski**** w Warszawie!
zdjęcia wykonał: www.robertpieczynski.com
A poniżej kilka opinii naszych kursantów na temat naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
Katarzyna Jakubowska
Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny.
Informacje przekazane uczestnikom były zrozumiałe,
mimo iż tematy nie zawsze były proste.
Atmosfera podczas szkolenia była bardzo miła i koleżeńska,
ale przy tym i bardzo profesjonalna.
Katarzyna Jakubowska
*****
Karolina Szwed
Szkolenie bardzo fajne, praktyczne i bardzo przydatne!
Szczególnie dla osób, które „nie wiedzą jak zacząć”.
Karolina Szwed
*****
Violetta Wojciechowska
Bardzo pozytywnie jestem zaskoczona ilością i jakością przekazanej wiedzy!
Szkolenie w 100% zaspokoiło moje potrzeby!
Violetta Wojciechowska
*****
Ewa Sznurawa – Wałęga
Bardzo efektywne szkolenie w miłej atmosferze.
Wiele cennych informacji i przekazanych uwag.
Poleciłabym wszystkim zainteresowanym!
Ewa Sznurawa – Wałęga
*****
Alicja Wlazły
Bardzo ciekawe informacje przekazane w ciekawy i profesjonalny sposób.
Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie.
Alicja Wlazły
*****
Aleksandra Lotek
Bardzo profesjonalne szkolenie.
Poruszane tematy oraz wiedza którą zdobyłam pozwolą mi na
zrobienie czegoś nowego w swoim życiu.
Polecam wszystkim, którzy lubią szkolenia interesujące, profesjonalne
i przekazana w przystępny sposób
Aleksandra Lotek
*************************************************************************
***** KATOWICE *****
Kolejne szkolenie – Konsultant Ślubny już za nami. Tym razem byliśmy w Katowicach.
Poniżej krótka fotorelacja.
Dziękujemy Wszystkim za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy za miłą współpracę Hotelowi Novotel **** w Katowicach!
A poniżej kilka opinii naszych kursantów na temat naszego szkolenia.
Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy 🙂
Gosiu i Robercie
Dziękuję za miło spędzony czas. Szkolenie było na bardzo wysokim poziomie.
W ciągu tych dwóch dni wiele się nauczyłam. Z pewnością takiej wiedzy nigdzie bym nie otrzymała.
Dzięki Wam za rewelacyjne narzędzia do pracy.
Gorąco polecam szkolenie prowadzone przez DecorAmor 🙂
Daria Mołczan
*****
Od kiedy pamiętam moim marzeniem był kurs Konsultanta Ślubnego.
Nie wiedziałam tak naprawdę czego się spodziewać.
Szkolenie prowadzone przez DecorAmor jest rzetelne i kompleksowe.
Teraz poza pracą konsultanta wiem, czego spodziewać się po tym biznesie.
Czas spędzony z Robertem i Gosią pokazał mi, że marzenia można spełniać.
Trzeba tylko tego chcieć i ciężko pracować.
Teraz wiem, że mój czas i pieniądze były dobrze zainwestowane.
Lila Pander
*****
Szkolenie było poprowadzone w bardzo interesujący sposób.
W pierwszym dniu szkolenia dowidziałam się wszystkiego co dotyczy organizacji ślubów.
Natomiast drugiego dnia – stricte BIZNES!
Dowiedziałam się o szczegółach które mnie interesowały. Teraz wiem jak i od czego trzeba zacząć.
Teraz mam bazę, pole wiedzy na której mogę pracować i rozwijać się.
Nie spodziewałam się takiej dawki energii!
Teraz na 100% wiem, że chcę spróbować to robić.
Oczywiście wszystko zależy od mojego zaangażowania i mojej pracy,
ale pokazaliście mi, że można, że wszystko się da i żeby się nie poddawać!!!
Dziękuję Wam bardzo!
Reneta Bartaszewicz
*****
Szkolenie zostało przeprowadzone w bardzo ciekawy i przystępny sposób.
Marta Kinel
*************************************************************************
***** POZNAŃ *****
Konsultant Ślubny Poznań 6 -7 grudnia. Dziewczyny dziękujemy za mile spędzony czas!!!
Dziękujemy również Platinum Palace Residence **** za miłą i profesjonalną obsługę.
Tym razem było troszkę więcej więcej czasu, więc mieliśmy chwilę, aby przygotować krótki reportaż ze szkolenia.
Pierwszy dzień szkolenia większość tematów prowadziła
Małgosia – Wedding Planner, Właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor.
Nasze dziewczyny otrzymały ogromną dawkę wiedzy na tematy bezpośrednio związane
z pracą Konsultanta Ślubnego oraz organizacją wesel.
Drugiego dnia naszego szkolenia przekazaliśmy naszym dziewczynom sporo praktycznej
i użytecznej wiedzy. Oczywiście uchyliliśmy rąbka tajemnicy na temat tego
jak dokładnie my pracujemy i prowadzimy swój biznes.
Jednak ten dzień naszego szkolenia w główniej mierze poświęcony był przede wszystkim
aspektom biznesowym pracy Konsultanta Ślubnego. Bo przecież wiedza jak
skutecznie prowadzić swój biznes i jak skutecznie pozyskiwać Klientów i osiągnąć zamierzony przychód jest niezbędna.
Panele poświęcone biznesowi głównie poprowadził Robert – Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor.
A poniżej opinie naszych kursantek na temat naszego szkolenia. Dziękujemy za miłe słowa dziewczyny i pozdrawiamy 🙂
„Dziękuję bardzo za podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Wywiązaliście się z obietnicy złożonej w formie programu szkolenia.
Jestem pewna, że w swojej pracy również wywiązujecie się ze wszystkich swoich obietnic.
Szkolenie jest bogate w informacje i cenne wskazówki, które z pewnością mi się przydadzą.
Nie żałuję, że zapłaciłam za ten kurs i zrealizowałam marzenie. Teraz czas na ciąg dalszy.
Pozdrowienia,
Ania Radowicz„
„Profesjonalne przygotowanie, szkolenie na bardzo wysokim poziomie, genialna energia,
konkretne informacje i rady które są poparte ogromnym doświadczeniem.
Gratuluję wiedzy, sukcesu i życzę dalszych sukcesów!
Szkolenie warte tych pieniędzy bez dwóch zdań.
Praca z takimi ludźmi – profesjonalnymi i energetycznymi to sama przyjemność.
Marta Paszkowska„
„Sposób przekazywania wiedzy interesujący. Kontakt z prowadzącymi – super!
Jakość usługi – super! Zakres wiedzy OGROMNY!
Dziękuję 🙂
Ewelina Ślusarek„
„Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, wiedza przekazana jest bardzo potrzebna
do doskonałego funkcjonowania firmy.
Jestem gotowa do spełniania Marzeń każdej Młodej Pary.
Dziękuję za wspaniale przeprowadzony kurs 🙂
Marta Zierke„
„Bardzo ciekawe pouczające szkolenie, dobrze przygotowany merytorycznie i praktycznie.
Świetnie sprzedana wiedza.
Aleksandra Giernaś„