W ciągu ostatnich kilku lat obiekty weselne zgłaszają nam problem, iż coraz trudniej jest im sprzedać wesela, że jest coraz mniej Klientów na rynku a coraz więcej konkurencyjnych obiektów weselnych oraz, że panuje kryzys w branży ślubnej/hotelarskiej… itd. Nic bardziej mylnego! Po prostu zmiany technologiczne, które zaszły w ciągu ostatnich lat spowodowały, że diametralnie zmieniła się „podróż zakupowa” Klienta. Gdzie indziej i w innym czasie tej podróży zapadają u Klienta decyzje zakupowe. Nie dostosowując swoich procesów sprzedażowych do tych zmian, powodujecie Państwo, że tracicie przewagę konkurencyjną na rynku. Kto pierwszy dostosuje się do tych zmian, ten wygrywa. Te obiekty weselne / hotele, które do tych zmian nie potrafią się dostosować zaczynają konkurować wyłącznie ceną. A przy dużej presji kosztowej, w dłuższej perspektywie sytuacja sprawia, że biznes przestaje być rentowny a tym samym opłacalny. Zaczyna się w tym momencie równia pochyła w dół. Niby przychody jakieś tam są, ale niestety wynik finansowy na koniec roku jest bardzo słaby. Najgorszą rzeczą jaką można wtedy zrobić, to trwanie przy „starym” dotychczasowym sposobie sprzedaży swoich usług. Reklama w prasie branżowej, wyjazdy na targi, linki sponsorowane… to najgorsze (gdyż najdroższe i mało rentowne) przy czym można trwać (przy okazji zachęcam Państwa do lektury naszego artykułu „Dlaczego nie wystawiamy się na targach ślubnych…? – Poradnik: Jak skutecznie utopić 30 000 PLN ;)”). Totalny spadek rentowności. My już od ponad 7 lat nie reklamujemy się w prasie ani nie jeździmy na Targi Ślubne a co roku podwyższamy ceny naszych usług i mamy coraz więcej Klientów.
Poniższa grafika diagnozuje ten problem
Jeśli chcielibyście Państwo zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku, musicie nauczyć się sprzedawać usługi nim Klient skontaktuje się z Wami telefonicznie bądź wyśle maila z zapytaniem bądź przyjdzie do Was do obiektu! My wiemy jak to robić i skutecznie robimy to od kilku lat. Nim Klient się z nami bądź inną konkurencyjną firmą skontaktuje, my już wiemy jaką usługą/ produktem jest zainteresowany. Znamy jego adres email, nr telefonu, gdzie przebywa, czym się interesuje… i wiele innych. Takie informacje pozwalają nam przygotować dla potencjalnego Klienta spersonalizowaną ofertę i dostarczyć mu ją nim on wyśle zapytanie ofertowe w rynek. Dlatego jesteśmy pierwsi! Dlatego wygrywamy!
Chcecie Państwo wiedzieć jak to robimy aby pozyskiwać z roku na rok coraz więcej wartościowych Klientów, przy jednoczesnym podnoszeniu cen?
Zawsze powtarzamy, że na rynku pozostaną jedynie NAJLEPSI i NAJTAŃSI. W której grupie chcecie Państwo się znaleźć?
Jeśli chcecie Państwo zgłębić wiedzę biznesową w obszarach sprzedażowych w branży ślubnej oraz chcecie pozyskiwać coraz więcej wartościowych Klientów przy jednoczesnym podnoszeniu cen, zapraszamy Was na najlepsze na polskim rynku szkolenie
>> KONSULTANT ŚLUBNY / EVENT MANAGER <<<
Jeśli chcielibyście Państwo wiedzieć jak my skutecznie i rentownie sprzedajemy usługi w branży ślubnej,
nasze szkolenie jest dla Państwa.
Po naszych szkoleniach obiekty weselne:
– zwiększają sprzedaż o ok 20-30 wesele rocznie
– na każdym weselu zarabiają 2-5 tys PLN dodatkowo
– dodatkowo zwiększają przychód o ponad 100.000 PLN rocznie!
Wyszkoliliśmy już ponad 100 Managerów Obiektów weselnych / Wedding Plannerów w Polsce,
którzy zaczęli skuteczniej niż Państwo sprzedawać swoje usługi.
Na naszym szkoleniu oprócz wielu innych cennych informacji i wiedzy, damy Państwu gotowy przepis co zrobić krok po kroku, aby wyprzedzić swoją konkurencję i trafić z ofertą do wszystkich Par z Państwa regionu, które w obecnym i przyszłym roku planują swoje wesele. Koszt dotarcia do tych wszystkich Par Młodych to max 500 PLN, a zrobicie to Państwo szybciej niż Wasza konkurencja.