• DLACZEGO JESTEŚMY NAJLEPSI?
  • TRENERZY
  • OPINIE O SZKOLENIACH
  • FOTORELACJE
  • Nasze Szkolenia
    • WEDDING PLANNER BEST EXPERT
      • INFORMACJE O SZKOLENIU
      • PROGRAM SZKOLENIA
      • CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU
      • OPINIE UCZESTNIKÓW
      • TERMINY I CENY
      • ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
    • KOORDYNATOR DNIA ŚLUBU – KURS ONLINE
      • INFORMACJE O KURSIE
      • PROGRAM KURSU
      • CO OTRZYMASZ PO KURSIE
      • OPINIE UCZESTNIKÓW
      • TERMINY I CENY
      • KUP KURS ONLINE
    • BUSINESS FOR WEDDING PLANNERS
      • INFORMACJE O SZKOLENIU
      • PROGRAM SZKOLENIA
      • CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU
      • OPINIE UCZESTNIKÓW
      • TERMINY I CENY
      • ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
  • ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
    • Wedding Planner Best Expert
    • KOORDYNATOR DNIA ŚLUBU – KURS ONLINE
    • Business for Wedding Planners
  • BLOG
  • SKLEP
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Praca

Kurs Wedding Planner w DecorAmor Academy

  • WEDDING PLANNER BEST EXPERT
    • INFORMACJE O SZKOLENIU
    • PROGRAM SZKOLENIA
    • CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU
    • OPINIE UCZESTNIKÓW
    • TERMINY I CENY
    • ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
  • KOORDYNATOR DNIA ŚLUBU – KURS ONLINE
    • INFORMACJE O KURSIE
    • PROGRAM KURSU
    • CO OTRZYMASZ PO KURSIE
    • OPINIE UCZESTNIKÓW
    • TERMINY I CENY
    • KUP KURS ON-LINE
  • BUSINESS FOR WEDDING PLANNERS
    • INFORMACJE O SZKOLENIU
    • PROGRAM SZKOLENIA
    • CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU
    • OPINIE UCZESTNIKÓW
    • TERMINY I CENY
    • ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
  • OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Business for Wedding Planners – program szkolenia

Program szkolenia „Business for Wedding Planners” – poziom MasterClass

Mój biznes

  • Analiza modeli biznesowych  najczęściej stosowanych w  działalności Wedding Planner. Dlaczego większość firm działających w branży ślubnej ma nieprowidłowy model biznesowy, co ma swoje skutki w nieprawidłowej formie opodatkowania?
  • Zdefiniowanie właściwego modelu biznesowego Agencji Ślubnej (Wedding Planner)
  • Prawidłowa forma opodatkowania usług organizacji wesel
  • Wpływ modelu biznesowego na formy opodatkowania
  • Wybór właściwego modelu biznesowego Agencji Ślubnej (Wedding Planner) oraz jego wpływ na łatwość i skuteczność pozyskiwania Klientów
  • Dolina śmierci w biznesie (czyli dlaczego osobom bez stosownej wiedzy oraz kompetencji biznes „nie idzie”?)

Rynek ślubny oraz konkurencja na rynku ślubnym

  • Rynek ślubny oraz jego segmenty
  • Wartość rynku ślubnego w Polsce
  • Wartość rynku usług planowania wesel
  • Analiza konkurencji vs. tworzenie własnej przestrzeni rynkowej jako element budowania przewagi konkurencyjnej

Wprowadzenie nowej marki (firmy) na rynek

  • Elementy komunikacji z Klientem na etapie wprowadzania nowej marki na rynek
  • Strategia marki

Wprowadzenie nowego produktu / usługi na rynek

  • Strategia lean product jako najefektywniejsze działanie dopasowujące produkt / usługę do wybranego segmentu rynku usług Wedding Planner
  • Zwroty w stretegii lean product jako działania modyfikujące produkt / usługę / ofertę do zmieniających się warunków rynkowych oraz zachowań zakupowych Klienta (Par Młodych)
  • Osiągnięcie MVP (Minimum Viable Product) oraz osiągnięcie product – market fit
  • Strategie cenowe produktu wprowadzanego na rynek (kreowanie ceny w czasie + komunikacja sprzedażowa z Klientem)
  • Strategie szybkiego wzrostu udziału w rynku usług Wedding Planner
  • Strategie penetracji rynku
  • Strategie wycofywania z rynku i poszukiwania nowej przestrzeni rynkowej (nowego błękitnego oceanu). Analiza wskaźników wynikowych KPI jako podstawa do podejmowania decyzji modyfikujących ofertę

Sprzedaż usług Wedding Planner

  • Klient oraz jego avatar i Digital Body Language
  • Podróż zakupowa Klienta. Jak wyglądała kiedyś, a jak wygląda dzisiaj?
  • Miejsce zapadania decyzji zakupowych (tutaj dowiecie się dlaczego ilość fanów w social media nie przekłada się bezpośrednio na wysokość przychodów, powiemy Wam dlaczego nie wystawiamy się od 10 lat na targach ślubnych i co roku podnosimy ceny swoich usług oraz pozyskujemy coraz więcej Klientów)
  • Konwersja sprzedażowa
  • Lead nurturing
  • Realtime marketing
  • Dowiecie się dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności
  • Funkcjonalna budowa strony www, która „sprzedaje”
  • Lejek sprzedażowy – definicja lejka dla usług Wedding Planner
    • Analiza kompletnego lejka sprzedażowego usług Wedding Planner
    • Analiza alternatywnych scenariuszy lejka sprzedażowego
  • Kampanie sprzedażowe usług Wedding Planner
    • Analiza kampanii sprzedażowej usługi kompleksowej organizacji wesela
    • Analiza kampanii sprzedażowej usługi koordynacji dnia ślubu
  • Definicja etapów kampanii sprzedażowych dla usług Wedding Planner
    • Prekampania (presale), zimny ruch, ruch organiczny, ruch nieorganiczny (kupowanie ruchu jako czynnik inicjujący proces sprzedaży)
    • Analiza rentowności miejsc zakupu ruchu
    • Wygrzewanie leadu (lead nurturing), ciepły ruch + aktywizacja Klienta
    • Kampania właściwa (sale)
    • Postkampania (aftersale), up-sell i down-sell
    • Rekampania
  • Automatyzacja procesów sprzedaży (marketing automation). Pokażemy Wam jak w całej naszej firmie osiągamy średnio 40 tyś. kontaktów handlowych w ciągu miesiąca, oczywiście nie wykona Wam tego nawet najlepszy handlowiec
    • Analiza i definicja scenariuszy procesów automatyzacji
  • Definicja procesu pełnej automatyzacji sprzedaży
    • Otwarcie sprzedaży
    • Wyzwalacze sprzedaży
    • Lead Magnet jako element komunikacji z Klientem oraz czynnik inicjujący procesy lejka sprzedażowego
    • Zapis na listę opt-in
    • Autoresponder
    • Real Time Marketing
    • Sposoby i strategie budowania relacji z listą

Social Media – strategia komunikacji

  • Co jeśli z dnia na dzień wyłączono by Wam social media? Jak dalej funkcjonowałby Wasz biznes?
  • Budowanie najważniejszych aktywów Waszej firmy, które pozwolą utrzymać Wam przychody
  • Ochrona aktywów
  • Budowanie społeczności w social mediach. Omówienie najskuteczniejszych strategii (facebook, instagram, youtube)
  • Tworzenie treści, które sprzedają

Budowanie zespołu w firmie

  • Rozwijanie biznesu samodzielnie czy w zespole?
  • Jakich kompetencji potrzebujesz Ty i Twój zespół?
  • Jakie kompetencje wynosimy na zewnątrz firmy, a jakie bezwarunkowo utrzymujemy w firmie

Skalowanie biznesu

  • Skalowanie poprzez produkt
  • Skalowanie poprzez usługę
  • Franchising jako jedna z najgorszych form skalowania biznesu usług Wedding Planner – analiza przypadku polskich sieci opartych na tym modelu biznesowym
  • Skalowanie poprzez budowanie wartości Klienta w czasie

Sieć afiliacyjna jako narzędzie skutecznego skalowania biznesu

  • Czym jest marketing afiliacyjny?
  • Zastosowanie marketingu afiljacyjnego w branży ślubnej
  • Model „pierwszego kliknięcia” – zalety i wady tego modelu
  • Model „ostatniego kliknięcia” – zalety i wady tego modelu
  • Sekwencje kampanii sprzedażowych z udziałem partnerów afiliacyjnych
  • Korzyści z bycia partnerem afiliacyjnym

Narzędzia, czyli jak pracować efektywnie

  • Omówienie narzędzi pozwalających efektywnie pracować w biurze, na spotkaniach wyjazdowych oraz w trakcie zlecenia
  • Prezentacja narzędzi za pomocą których my realizujemy procesy sprzedażowe oraz prowadzimy komunikację sprzedażową z Klientem

Po szkoleniu otrzymasz:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia akredytowany przez Polskie Stowarzyszenie Wedding Plannerów (www.pswp.pl)
  • Materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • Ale przede wszystkim ogrom wiedzy eksperckiej, której nie otrzymacie nigdzie indziej, a która pozwoli Wam skutecznie budować i rozwijać Wasz biznes usług Wedding Planner
  • No i oczywiście naszą ogromną energię i motywację do tego, aby budować swój biznes
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

Copyright © 2023 Kurs Wedding Planner w DecorAmor Academy
Theme by SheShoppes