Kochani, jeśli śledzicie naszego bloga, to zapewne już wiecie, że w sezonie ślubnym 2017/2018 prawie 2.000 wesel zostało zorganizowanych oraz skoordynowanych przez Absolwentów naszej DecorAmor Academy, Wedding Plannerów, którzy ukończyli szkolenie „Konsultant Ślubny / Event Manager” w naszej DecorAmor Academy. Informowaliśmy Was o tym w poprzednim wpisie na naszym blogu. Wspominaliśmy również o tym, że jest to nasz największy sukces, który potwierdza, że nasze szkolenia dla Wedding Plannerów, są najskuteczniejsze, a tym samy są najlepszymi szkoleniami na polskim rynku ślubnym. Były to bardzo różne wesela. Wesela z różnymi tematami przewodnimi, wesela o bardzo różnej złożoności procesów logistycznych, wesela z bardzo różnymi budżetami. Zarówno takie, gdzie Pary Młode miały do dyspozycji budżet 40-50 tyś PLN, ale również wesela znacznie przekraczające budżet 100 tyś PLN, a kilkukrotnie nawet 300 tyś PLN! Uroczystości odbywały się w różnych częściach Polski, natomiast kilkadziesiąt z nich zostało zorganizowanych za granicą.
W związku z powyższym, wraz z Wedding Plannerami, Absolwentami naszych szkoleń skonsolidowaliśmy dane zebrane podczas realizacji tych prawie 2.000 wesel i przygotowaliśmy dla Was coś bardzo szczególnego. Coś czego do tej pory nie dokonano w polskiej branży ślubnej! A jak wiecie lubimy tworzyć, kreować ciekawy i wartościowy kontent, więc powstał nasz autorski RAPORT NA TEMAT POLSKIEJ BRANŻY ŚLUBNEJ.
Zatem na podstawie danych zebranych podczas realizacji tych prawie 2.000 wesel przygotowaliśmy dla Was Pierwszy w Polsce RAPORT NA TEMAT POLSKIEJ BRANŻY ŚLUBNEJ.
W raporcie naszym przyjrzeliśmy się Parom Młodym, dla których Absolwenci naszych szkoleń organizowali oraz koordynowali przyjęcia weselne. Przeanalizowaliśmy ich motywacje oraz decyzje zakupowe w odniesieniu do procesu organizacji wesela oraz poszczególnych podmiotów świadczących usługi w polskiej branży ślubnej. Świadomości marek oraz znajomości usług. Sprawdziliśmy jakie czynniki miały wpływ i decydowały o wyborze poszczególnych Podwykonawców w procesie organizacji przyjęć weselnych. Zachowania zakupowe Par Młodych zbadaliśmy przez pryzmat danych demograficznych, poziomu dochodów, miejsca zamieszkania oraz wielu innych. Przyjrzeliśmy się oraz dokonaliśmy analizy również Podwykonawców pracujących w branży ślubnej. Dokonaliśmy analizy ich ofert, zakresu usług oraz cen w zależności od wybieranej przez Parę Młodą oferty oraz terytorium działalności Podwykonawcy.
Wnioski płynące z dokonanych przez nas analiz zebrane zostały w treści raportu.
CEL BADANIA
- Celem badania było dokonanie kompletnej analizy polskiej branży ślubnej, podmiotów działających w polskiej branży ślubnej oraz analizy procesów, decyzji zakupowych dokonywanych przez Pary Młode podczas realizacji procesu organizacji wesela oraz dokonywania wyborów Podwykonawców zatrudnianych do realizacji projektów weselnych
- Dokonaliśmy analizy danych generowanych zarówno po stronie Podwykonawców działających w branży ślubnej, ale również danych po stronie Par Młodych dla których realizowane były projekty weselne
- Celem niniejszego badania jest dostarczenie kompleksowej informacji ilościowej oraz jakościowej Podwykonawcom pracującym w branży ślubnej, która pomocna będzie w pozycjonowaniu swojej oferty. Pomocna będzie również w planowaniu przyszłych działań handlowych realizowanych na zmieniającym się rynku ślubnym
- Celem raportu jest również dostarczenie Parom Młodym planującym swoje wesela kompleksowej informacji na temat cen rynkowych Podwykonawców z branży ślubnej na interesującym Parę Młodą obszarze. W raporcie również Pary Młode otrzymają informacje oraz analizy zarówno ilościowe jak i jakościowe branży ślubnej, które pomocne będą przy planowaniu i organizacji ich przyjęć. W raporcie znajdują się również informacje jakimi kryteriami należy kierować się przy wyborze Podwykonawcy
METODOLOGIA BADANIA
- Badanie zostało zrealizowane za pomocą ankiet jakie Wedding Plannerzy, wypełniali podczas realizacji procesów związanych z organizacją, częściową organizacją oraz koordynacją przyjęć weselnych
- Dane zbierane były w okresie od 1 stycznia 2017 do 31 grudnia 2018 (dwa lata / dwa pełne sezony ślubne)
- Analizie poddane zostały dane ilościowe oraz jakościowe zebrane podczas kompleksowych organizacji, częściowych organizacji oraz koordynacji prawie 2.000 wesel, które odbyły się na terenie Polski oraz 31 wesel zorganizowanych na terenie innych krajów europejskich
- Struktura próby została skorygowana przy użyciu wagi analitycznej, tak by odpowiadała strukturze polskich Par Młodych oraz Podwykonawców działających w branży ślubnej pod względem kluczowych cech związanych z przedmiotem niniejszego badania. Przy konstrukcji wagi uwzględniono zmienne społeczno – demograficzne takie jak płeć, wiek, wykształcenie, dochód, miejsce zamieszkania, lokalizację przyjęcia weselnego oraz miejsce prowadzenia działalności (w przypadku Podwykonawców), a także zmienne związane z szeroko pojętym stylem życia
Ze względu na obszerną ilośc zebranych danych oraz dokonanych przez nas analiz, raport podzieliliśmy na kategorie odbiorców do których kierowane będą dane oraz analizy zaprezentowane w raporcie. W chwili obecnej przygotowaliśmy raporty dedykowane dla:
- Wedding Plannerów
- Właścicieli lub Menedżerów Obiektów i Sal Weselnych
- Fotografów Ślubnych
- Par Młodych
Premiera naszego raportu nastąpi podczas wydarzenia POLISH WEDDING PLANNERS SUMMIT 1.0, które odbędzie się 2 lutego w Warszawie.
POLSKA BRANŻA ŚLUBNA W LICZBACH – raport dla Wedding Plannerów – kup raport
Jeśli jesteś Wedding Plannerką / Wedding Plannerem działających, bądź zamierzasz działać w polskiej branży ślubnej, raport ten stanowić będzie dla Ciebie kompendium wiedzy niezbędnej do prowadzenia i rozwoju Twojego biznesu. Przedstawione w raporcie dane oraz dokonane analizy pozwolą Ci właściwie pozycjonować swoją ofertę na polskim rynku ślubnym. Pozwolą Ci właściwie pozycjonować dostarczane przez Ciebie usługi oraz produkty. W raporcie otrzymasz informacje o kryteriach oraz sposobie podejmowania decyzji przez Pary Młode podczas wyboru Wedding Plannera do organizacji oraz koordynacji swoich wesel. Z raportu dowiesz się, które czynniki i kiedy decydują o wyborze Wedding Plannera oraz jego oferty. W badaniu wykonaliśmy również analizę porażek ofert. Dowiesz się jakie są powody odrzucania oferty przez Pary Młode podczas sprzedaży usług planowania wesel oraz dowiesz się, które czynniki decydują o tym, czy Para Młoda skorzysta z oferty, czy też nie. Dane te będą Ci pomocne przy planowaniu aktywności handlowych w czasie realizacji działań lejka sprzedażowego.
Raport ten dostarczy Ci również wielu cennych informacji na temat wielkości budżetów realizowanych projektów ślubnych w czasie 2 ostatnich sezonów.
W raporcie dokonaliśmy również analizy skuteczności kanałów sprzedaży usług Wedding Plannerskich. Z raportu dowiesz się, które kanały sprzedaży usług są najskuteczniejsze i najbardziej rentowne. Dokonaliśmy również analiz współczynników konwersji (stosunek ilości pozyskanych Klientów do podjętych aktywności handlowych) każdego z kanałów sprzedażowych.
Dane zawarte w niniejszym raporcie będą dla Ciebie pomocne podczas planowania strategii współpracy oraz komunikacji zarówno z Parami Młodymi jak i Podwykonawcami.
Jeśli jesteś lub zamierzasz zostać Wedding Plannerem – ten raport to dla Ciebie absolutne Must Have! Znajdziesz w nim naprawdę wiele bardzo cennych informacji niezbędnych do skutecznego prowadzenia swojego biznesu.
Raport POLSKA BRANŻA ŚLUBNA W LICZBACH – raport dla Wedding Plannerów możesz zamówić tutaj.
POLSKA BRANŻA ŚLUBNA W LICZBACH – raport dla Obiektów i Sal Weselnych – kup raport
Jeśli jesteś Właścicielem lub Menedżerem Obiektu Weselnego / hotelu działającego, bądź zamierzasz wkrótce działać w polskiej branży ślubnej, raport ten stanowić będzie dla Ciebie kompendium wiedzy niezbędnej do prowadzenia i rozwoju Twojego biznesu. Przedstawione w raporcie dane oraz dokonane analizy pozwolą Ci właściwie pozycjonować ofertę Twojego obiektu na polskim rynku ślubnym. Pozwolą Ci właściwie pozycjonować dostarczane przez Ciebie usługi. W raporcie otrzymasz informacje o kryteriach oraz sposobie podejmowania decyzji przez Pary Młode podczas wyboru obiektu weselnego do organizacji swoich przyjęć weselnych. Z raportu dowiesz się, które czynniki i kiedy decydują o wyborze obiektu weselnego oraz jego oferty. W badaniu dokonaliśmy również analizę porażek ofert. Dowiesz się jakie są powody odrzucania oferty przez Pary Młode podczas sprzedaży usług obiektów weselnych oraz dowiesz się, które czynniki decydują o tym, czy Para Młoda skorzysta z oferty obiektu, czy też nie. Dane te będą Ci pomocne przy planowaniu aktywności handlowych zmierzających do sprzedaży usług obiektu.
Raport ten dostarczy Ci również wielu cennych informacji na temat wielkości budżetów przeznaczanych przez Pary Młode na uroczyste kolacje weselne oraz pozostałe usługi realizowane przez obiekt weselny.
W raporcie dokonaliśmy również analizy skuteczności kanałów sprzedaży usług obiektu weselnego. Z raportu dowiesz się, które kanały sprzedaży usług są obecnie najskuteczniejsze i najbardziej rentowne dla Twojego biznesu. Wykonaliśmy również analizę współczynnika konwersji (stosunek ilości pozyskanych Klientów do podjętych aktywności handlowych) każdego z kanałów sprzedażowych.
Dane zawarte w niniejszym raporcie będą dla Ciebie pomocne podczas planowania strategii sprzedaży usług na rynku ślubnym.
Jeśli jesteś Właścicielem lub Menedżerem obiektu weselnego – ten raport to dla Ciebie absolutne Must Have! Znajdziesz w nim naprawdę wiele bardzo cennych informacji niezbędnych do skutecznego prowadzenia swojego biznesu.
Raport POLSKA BRANŻA ŚLUBNA W LICZBACH – raport dla Obiektów Weselnych możesz zamówić tutaj.
POLSKA BRANŻA ŚLUBNA W LICZBACH – raport dla Fotografów Ślubnych – kup raport
Jeśli jesteś Fotografem Ślubnym działającym lub chcącym, bądź zamierzasz wkrótce działać w polskiej branży ślubnej, raport ten stanowić będzie dla Ciebie kompendium wiedzy niezbędnej do prowadzenia i rozwoju Twojego biznesu. Przedstawione w raporcie dane oraz dokonane analizy pozwolą Ci właściwie pozycjonować swoją ofertę na polskim rynku ślubnym. Pozwolą Ci właściwie pozycjonować dostarczane przez Ciebie usługi. W raporcie otrzymasz informacje o kryteriach oraz sposobie podejmowania decyzji przez Pary Młode podczas wyboru Fotografa Ślubnego w czasie procesu organizacji swoich przyjęć weselnych. Z raportu dowiesz się, które czynniki i kiedy decydują o wyborze fotografa oraz jego oferty. W badaniu wykonaliśmy również analizę porażek ofert. Dowiesz się jakie są powody odrzucania ofert przez Pary Młode podczas sprzedaży usług fotografów ślubnych oraz dowiesz się, które czynniki decydują o tym, czy Para Młoda skorzysta z oferty fotografa, czy też nie. Dane te będą Ci pomocne przy planowaniu aktywności handlowych zmierzających do sprzedaży usług na rynku ślubnym.
Raport ten dostarczy Ci również wielu cennych informacji na temat wielkości budżetów przeznaczanych przez Pary Młode na usługi fotografii ślubnej.
W raporcie dokonaliśmy również analizy skuteczności kanałów sprzedaży usług fotografa ślubnego. Z raportu dowiesz się, które kanały sprzedaży usług są najskuteczniejsze i najbardziej rentowne dla Twojego biznesu. Wykonaliśmy również analizę współczynników konwersji (stosunek ilości pozyskanych Klientów do podjętych aktywności handlowych) każdego z kanałów sprzedażowych.
Dane zawarte w niniejszym raporcie będą dla Ciebie pomocne podczas planowania strategii sprzedaży usług na rynku ślubnym.
Jeśli jesteś fotografem ślubnym – ten raport to dla Ciebie absolutne Must Have! Znajdziesz w nim naprawdę wiele bardzo cennych informacji niezbędnych do skutecznego prowadzenia swojego biznesu.
Raport POLSKA BRANŻA ŚLUBNA W LICZBACH – raport dla Fotografów Ślubnych możesz zamówić tutaj.
POLSKA BRANŻA ŚLUBNA W LICZBACH – raport dla Par Młodych – kup raport do 10 marca i dodatkowo otrzymaj ebook za FREE
Jeśli swoje wesele organizujecie samodzielnie, raport ten stanowić będzie dla Was kompendium wiedzy na temat Polskiej Branży Ślubnej. Będzie on również dla Was swoistym przewodnikiem, który pozwoli Wam zaplanować Wasze wesele. Z raportu dowiecie się jakie są ceny poszczególnych usług Podwykonawców pracujących na Waszym terenie. Dowiecie się również jakimi kryteriami należy kierować się dokonując wyboru Podwykonawców. Z raportu dowiecie się również jakie budżety przeznaczane są przez Pary Młode zarówno na całe wesele jak i na poszczególne usługi. W raporcie dokonaliśmy również analizy zmian wysokości cen Podwykonawców w czasie. Dane te podpowiedzą Wam, czy są takie okresy w czasie sezonu, które pozwolą Wam zaoszczędzić na organizacji swojego wymarzonego dnia, nawet kilka tysięcy złotych!
W raporcie otrzymacie informacje o kryteriach oraz sposobie podejmowania decyzji przez Pary Młode podczas dokonywania wyboru Podwykonawców w czasie procesu organizacji swoich przyjęć weselnych. Z raportu dowiecie się, które czynniki i kiedy decydują o wyborze Podwykonawcy oraz jego oferty. W badaniu wykonaliśmy również analizę porażek ofert. Dowiecie się jakie są powody odrzucania ofert przez Pary Młode podczas planowania wesel oraz dowiecie się, które czynniki decydują o tym, czy Para Młoda skorzysta z oferty Podwykonawcy, czy też nie.
Jeśli samodzielnie planujecie swoje wesele – ten raport to dla Was absolutne Must Have! Znajdziecie w nim naprawdę wiele bardzo cennych informacji niezbędnych do zaplanowania swojego wymarzonego dnia.
Jeśli zamówisz ten raport do 10 marca otrzymasz raport za jedyne 67 PLN! Dodatkowo kompletnie za FREE otrzymasz e-booka „Czarna strona Polskiej Branży Ślubnej” W e-booku tym opisujemy praktyki stosowane przez nieuczciwych Podwykonawców pracujących w branży ślubnej. Zapewne nie raz słyszeliście o tym, że podczas organizacji wesela jakiś Podwykonawca oszukał Parę Młodą, nie do końca wywiązał się z umowy, zataił pewne koszty o których Para Młoda dowiedziała się, kiedy już było za późno na zmiany. Pewnie nie raz słyszeliście o tym, że zamiast wynajętego kamerzysty czy fotografa na realizację zlecenia przyjechał ktoś inny, a fotograf lub kamerzysta tłumaczył się, że to jego „pracownik”. Pewnie nie raz słyszeliście o przypadkach kiedy to Właściciel obiektu weselnego na 2 tygodnie przed weselem poinformował Parę Młodą o tym, że cena menu zmieniła się o 20 PLN od osoby lub za tak zwany „talerzyk” (przy weselu na 120 osób cena wzrasta Wam, aż o 2400 PLN!).. itd. W naszym e-booku „Czarna strona Polskiej Branży Ślubnej” opisujemy wiele takich przykładów. Wskazujemy Wam również jak należy się właściwie zabezpieczyć, jak zabezpieczyć umowy, aby uniknąć kłopotów z nieuczciwymi Podwykonawcami lub po prostu nie zostać oszukanym lub naciągniętym. Niestety tego typu praktyki, nieuczciwość Podwykonawców czy oszustwa ze strony Podwykonawców są zjawiskiem dosyć często spotykanym w branży. Brak wiedzy w tym obszarze może niestety spowodować kłopoty, niepotrzebne dodatkowe wydatki, niepotrzebny stres, złość i złe samopoczucie, które z pewnością nie są Wam potrzebne w trakcie planowania Waszego wymarzonego dnia, jakim jest Dzień Ślubu.
Kup raport już teraz i odbierz e-booka „Czarna strona Polskiej Branży Ślubnej” za FREE.