Wszystkich chętnych chcących wykonywać zawód Konsultanta Ślubnego / Event Managera
zapraszamy na kolejne nasze najlepsze w Polsce szkolenia w terminach
- 13-14 stycznia 2018 (weekend) – Katowice (BRAK MIEJSC) – zapisz się na szkolenie
- 20-21 stycznia 2018 (weekend) – Warszawa (BRAK MIEJSC) – zapisz się na szkolenie
- 17-18 lutego 2018 (weekend) – Warszawa (4 OSTATNIE MIEJSCA) – zapisz się na szkolenie
- 17-18 marca 2018 (weekend) – Warszawa (WOLNE MIEJSCA) – zapisz się na szkolenie
Przypominamy, że spośród uczestników naszych szkoleń
co jakiś czas losujemy osobę, która
otrzymuje od nas w prezencie nowego iPada Mini!
2 dni intensywnego szkolenia! Aż 20 godzin wykładów i ćwiczeń!
Teraz tylko 2190 PLN!!!
Przy zapisie 2 osób jednocześnie otrzymacie, aż 400 PLN rabatu łącznie.
Serdecznie zapraszamy 🙂
Program szkolenia
Ćwiczenia i materiały szkoleniowe
Terminy szkoleń i cennik
Referencje i opinie o naszych szkoleniach
Galerie z naszych szkoleń
Chcesz wiedzieć dlaczego nasze szkolenia Konsultant Ślubny
są najlepszymi szkoleniami w Polsce?
Dlaczego po szkoleniach konkurencyjnych absolwentki nadal szukają pracy
i swojego miejsca w życiu, a po naszych szkoleniach
prowadzą z sukcesami swoje agencje ślubne?
Tu znajdziesz odpowiedź ->
Czytaj porównanie polskich
programów szkoleniowych<
Jesteśmy Agencją Ślubną, która ma najwyższy w Polsce współczynnik skuteczności szkoleń Wedding Planner (ilość absolwentów pracujących w zawodzie Konsultanta Ślubnego w stosunku do całkowitej ilości przeszkolonych osób).
Kolejne już szkolenie (18-19 listopada 2017) – Konsultant Ślubny / Event Manager za nami.
Ponownie mieliśmy okazję przeprowadzić je we wspaniałym
4* hotelu Mercure Warszawa Grand w Warszawie.
Kolejna grupa 17 wspaniałych dziewczyn, świetna energia i chęć nauki. To jest to co lubimy najbardziej.
Jeszcze raz dziękujemy Wam za zaufanie i za to, że wybrałyście nasze szkolenie.
Kibicujemy Wam całym sercem!
I czekamy na Wasze sukcesy! 🙂
To szkolenie, było dla nas szczególne, ponieważ właśnie na tym szkoleniu naszą DecorAmor Academy ukończył 300 Absolwent!!
Tak, już 300!!! Absolwentów, Wedding Plannerów oraz Event Managerów ukończyło nasze szkolenie Konsultant Ślubny / Event Manager realizowane przez naszą firmę.
SUKCES! SUKCES! SUKCES!
Jest to nasz ogromny sukces, którym chcemy się z Wami podzielić.
Naszemu doświadczeniu oraz ogromnej wiedzy w zakresie organizacji wesel oraz skutecznego prowadzenia biznesu, zaufało już 300 osób w ciągu 3 lat. Jest to absolutnie najlepszy i najwyższy wynik w Polsce! Absolutnie żadna inna firma szkoląca Wedding Plannerów w Polsce niestety nie może pochwalić się takim wynikiem! Po naszych szkoleniach, aż 126 osób czynnie pracuje w zawodzie Wedding Plannera (stan na dzień 23 listopada 2017). Osoby te prowadzą swoje Agencje Ślubne, prowadzą swoje hotele i obiekty weselne lub są menedżerami w tych obiektach. Jest to absolutnie najwyższy wynik spośród firm szkolących Wedding Plannerów w Polsce!
300 Absolwentką, która ukończyła naszą DecorAmor Academy była Emilia Ptak, kóra uczestniczyła w naszym szkoleniu 18-19 listopada 2017 w Warszawie.
Poniżej możecie przeczytać opinie i referencje na temat naszego szkolenia otrzymane od Emilii:
„Wasze szkolenie zdecydowanie przerosło moje oczekiwania!
Bardzo pozytywnie się zaskoczyłam.
To było pierwsze szkolenie, z którego wyniosłam wiele praktycznych informacji.
Oby więcej w Polsce takich firm jak Wy!”
Emilia Ptak – właścicielka – Stary Folwark – Machnice
- Prawie 300 opinii oraz referencji na tema naszego szkolenia otrzymanych od pozostałych uczestników naszych szkoleń możecie poczytać TUTAJ.
- Dlaczego nasze szkolenia Konsutlant Ślubny / Event Manager są najlepszymi szkoleniami w Polsce możecie poczytać TUTAJ.
- Oprócz osób prywatnych, które uczestniczą w naszych szkoleniach dla Wedding Plannerów, naszej eksperckiej wiedzy oraz doświadczeniu zaufało wiele największych i najlepszych hoteli i obiektów weselnych w Polsce. W październiku firma nasza przeprowadziła szkolenie dla Menedżerów 5* Hotelu Bristol Tradition & Luxury.
Z okazji naszego 300 Absolwenta
mamy dla Was super prezent!
Zapisując się do 30 listopada na nasze styczniowe szkolenia
(13-14 stycznia Katowice, 20-21 stycznia Warszawa), otrzymacie aż 300 PLN rabatu!!!
W chwili obecnej pozostało już tylko kilka ostatnich wolnych miejsc
(Katowice – 9 ostatnich miejsc, Warszawa – 8 ostatnich miejsc).
>>> ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE JUŻ TERAZ <<<
A poniżej tradycyjnie już zamieszczamy fotorelację ze szkolenia, które odbyło się 18-19 listopada w Warszawie.
Dziękujemy za miłą i profesjonalną obsługę naszego szkolenia przepięknemu 4 gwiazdkowemu
hotelowi MERCURE WARSZAWA GRAND **** w Warszawie!
A poniżej referencje i opinie jakie otrzymaliśmy od Uczestniczek naszego szkolenia 🙂
Dziękujemy Wam za miłe słowa, życzymy Wam samych sukcesów,
pozdrawiamy Was serdecznie i do zobaczenia niebawem 🙂
*****
Było wspaniale!
Unikatowe szkolenie!
Najciekawszy panel biznesowy, bardzo aktualna, przydatna wiedza.
Niezwykle inspirujące szkolenie.
Bardzo dziękuję.
Liczę na kolejne edycję z wiedzy dla wtajemniczonych.
Julia Senderowicz
*****
Wasze szkolenie zdecydowanie przerosło moje oczekiwania!
Bardzo pozytywnie się zaskoczyłam.
To było pierwsze szkolenie, z którego wyniosłam wiele praktycznych informacji.
Oby więcej w Polsce takich firm jak Wy!
Emila Ptak – właścicielka – Stary Folwark Machnice
*****
Cudowne szkolenie przeprowadzone na najwyższym poziomie.
Udzielone porady trafione oraz bardzo praktyczne.
Z pewnością dzięki Wam zaoszczędzimy dużo czasu, energii oraz pieniędzy 🙂
Uważam, że Wasze szkolenie jest cudowną rzeczą, dzięki której rozwiniemy skrzydła.
Dziękuję 🙂
Ewa Ostromecka – firma Cuda Wianki
*****
Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie,
dużo przekazanej wiedzy, praktyczne wskazówki
i rozwiązania mogących pojawić się trudnych sytuacji w pracy wedding plannera.
Uważam, że jest to szkolenie dzięki któremu,
będę mogła wprowadzić w praktykę zdobytą wiedzę z powodzeniem.
Sylwia Komorska – firma Cuda Wianki
*****
Szkolenie odbyło się w bardzo miłej i ciepłej atmosferze.
Małgosiu i Robercie chętnie odpowiadając na wszelkie pytania
jesteście wiarygodni oraz posiadacie ogrom wiedzy.
Dzięki wielkie za podzielenie się wiedzą i doświadczeniem
oraz za motywację do działania.
Magdalena Toporek
*****
Szkolenie było super.
Wszystko wyłożone na tacy.
Na ten moment zostały rozwiane wszystkie moje wątpliwości.
Mogłoby, być trochę dłuższe np. jakiś dodatkowy panel dyskusyjny.
Organizacja również perfekcyjna.
Cena w stosunku do przekazanej wiedzy rewelacyjna!
Ola Kowalczyk – Roman
*****
Bardzo dobre szkolenie.
Zgrany team prowadzących.
Dużo cennej wiedzy. Szczególnie drugi dzień szkolenia.
Otrzymane informacje nie do zdobycia gdzie indziej.
Myślę, że zdobyta wiedza zostanie wkrótce przeze mnie wykorzystana.
Prowadzący bardzo komunikatywni i otwarci.
Bardzo dobrze wykorzystany czas.
Jestem naprawdę zadowolona ze szkolenia, było super!!! 🙂
Dzięki 🙂
Klaudia Gospodarowicz
*****
Bardzo trafnie i profesjonalnie dobrane tematy szkoleniowe.
Wiedza zdecydowanie przydatna do pracy w zawodzie konsultanta ślubnego.
Dzięki bardzo przejrzystym informacjom i treściom
zdecydowanie będę mogła rozpocząć pracę w tym zawodzie
mając zasób doświadczeń i tajników, którymi podzieliły się z nami osoby prowadzące szkolenie.
Byłam na wielu różnych szkoleniach, ale to było najlepsze w jakim uczestniczyłam!
Beata Piechowska
*****
Wasze szkolenie daje mega kopa do działania!
Niesamowicie motywujące i rzetelnie przygotowane.
Jadąc tutaj marzyłam, żeby pracować w Agencji DecorAmor,
teraz zastanawiam się jak będzie wyglądało logo mojej firmy 🙂
Dwoje wspaniałych i profesjonalnych ludzi.
POLECAM!
Magdalena Kurłowicz
*****
Bardzo duża wiedza konkretnych informacji,
która pomoże prowadzić własny biznes.
Motywacja do działania, która jest bardzo przydatna
na sam początek kariery konsultanta ślubnego.
Magdalena Gromadzka
*****
Bardzo ciekawe szkolenie i prowadzone w przystępny sposób.
Merytoryczne porady, które z pewnością wykorzystam w swojej działaności.
Bardzo Wam dziękuję za ogromną dawkę motywacji!
Adriana Gonet
*****
Szkolenie baaaardzo zmotywowało mnie do dalszego działania!
Pomimo zmęczenia czuję ogromną satysfakcję
i nareszcie czuję, że to odpowiedni czas i miejsce na realizację własnych marzeń 🙂
DZIĘKUJĘ!
Izabela Kalitka
*****
Bardzo ciekawe szkolenie,
najbardziej drugi dzień – biznesowa część.
Dużo odpowiedzi na różne nurtujące pytania,
w zasadzie wszystko, co mnie interesowało.
Pomocne dla wedding plannera, ale nie tylko i bardzo mi się podobało.
Atina Peevska – Milacic
*****
Szkolenie było interesujące, inspirujące, motywujące do działania.
Ogrom wiedzy w pigułce, którą mam nadzieję przełożyć w praktyce.
Renata Ogórek
*****
Szkolenie bardzo owocne.
Teraz perspektywa prowadzenia własnej działalności
i praca w tej dziedzinie stała się bardziej realna.
Dzięki organizatorom spędziłam dwa dni w miłej atmosferze chłonąc wiedzę.
Agnieszka Trubalska
*****
Kompetentni i doświadczeni szkoleniowcy zapewniają wysoką jakość szkolenia.
Dużo cennych rad oraz informacji, a to wszystko w przyjemnej atmosferze.
Szkolenie zakończyłam z ogromem cennej wiedzy oraz z poczuciem,
że wydane pieniądze nie poszły na marne 🙂
Emila Tao
Do kogo kierowane są nasze szkolenia Konsultant Ślubny / Event Manager?
- Do osób, które chcę zostać indywidualnymi Konsultantami Ślubnymi
- Do osób, które planują otwarcie Agencji Ślubnej
- Do właścicieli nowo powstałych Agencji Ślubnych
- Do właścicieli oraz menedżerów hoteli oraz lokali weselnych, chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie organizacji przyjęć weselnych oraz w obszarach skutecznego nowoczesnego marketingu i sprzedaży w branży ślubnej
- Do wszystkich tych, którzy chcą i lubią poszerzać swoją wiedzę oraz zamierzają zmienić swoje życie oraz swój zawód
Dlaczego warto wybrać właśnie nasze szkolenie?
Porównanie dostępnych w Polsce kursów Wedding Planner.
- Jako jedyna Agencja Ślubna w Polsce oferujemy Wam program szkoleniowy, którego jeszcze do tej pory nie było. Know how bez konieczności zakupu franczyzy. Przekażemy Wam wiedzę zarówno z tematów związanych bezpośrednio z organizacją przyjęć weselnych jak i wiedzę czysto biznesową, pozwalającą Wam skutecznie pozyskiwać Klientów oraz zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku
- Funkcjonujemy już od 2008 roku, zatem świetnie poznaliśmy branżę ślubną w Polsce oraz zachowanie i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez Klientów
- W województwie zachodniopomorskim jesteśmy niekwestionowanym liderem
- Zorganizowaliśmy ponad 200 wesel i obsłużyliśmy ponad 400 zadowolonych Klientów, a nasza marka jest rozpoznawalna w całej Polsce
- Nasze eksperckie publikacje wielokrotnie zostały doceniane przez polskie portale branżowe i wiele z nich zaprasza nas do współpracy
- Posiadamy ogromne doświadczenie w organizacji różnego rodzaju ślubów. Najwięcej zorganizowaliśmy ślubów międzynarodowych oraz wesel wielowyznaniowych i wielokulturowych. Na swoim koncie mamy śluby i wesela plenerowe, humanistyczne oraz tradycyjne
- Zorganizowaliśmy również śluby i wesela dla osób znanych, między innymi dla polityków i dziennikarzy. Możemy również pochwalić się organizacją wesel dla osób z pierwszych stron gazet. Zorganizowaliśmy śluby i wesela zarówno z małymi budżetami 20tyś. jak i śluby wysokobudżetowe. Największy do tej pory budżet to 500tyś
- Stworzyliśmy swój autorski program szkoleniowy i przeszkoliliśmy już ponad 300 Wedding Plannerów, Managerów i Właścicieli obiektów weselnych
Co nas wyróżnia?
- Nasz największy atut to dwóch doświadczonych trenerów mających ogromne doświadczenie w branży ślubnej oraz w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jako jedyni w Polsce postanowiliśmy dać kursantom od siebie coś lepszego, niż inne firmy szkolące Wedding Palnnerów i Event Managerów z branży. W ten sposób został stworzony nowy autorski program szkoleniowy. Oprócz rewolucyjnego programu dajemy również nową jakość szkoleń dla osób chcących zaistnieć w naszej branży, bez nudy, bez ściemy i obiecywania złotych gór. Tylko czyste fakty, kreatywny rodzaj wykładów, a wszystko oparte o nasze wieloletnie doświadczenie, umiejętności sprzedaży i PR-u oraz nowoczesnego marketingu.
- Małgorzata Pieczyńska – Wedding Planner, właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor, która ma za sobą ogromne doświadczenie i szeroką wiedzę w branży ślubnej oraz biznesowej. Założycielka i pomysłodawczyni Agencji Ślubnej DecorAmor, której marka jest rozpoznawalna w całej Polsce. Pomysłodawczyni i autorka najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów i Event Managerów w Polsce. Autorka wielu znakomitych publikacji o tematyce ślubnej, opartych wyłącznie na własnym doświadczeniu. Specjalista od kreatywnego myślenia, ekonomista z wykształcenia, „psycholog” naszej firmy. Zwolennik i praktyk rozwoju osobistego. Rewelacyjny mówca oraz motywator – to już opinia naszych kursantów 🙂 Kobieta niezależna!
Małgosia poprowadzi panele związane z zawodem Wedding Plannera, funkcjonowaniem Agencji Ślubnej, organizacją wesel, panele dotyczące pracy z Klientem i podwykonawcami oraz część programu w tematach związanych ze sprzedażą.
- Robert Pieczyński – Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor. 10 lat doświadczenia zawodowego na szczeblu menedżerskim w międzynarodowej korporacji. Absolwent elitarnych studiów zarządzania – Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School. Ekspert z dziedziny marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Profesjonalny fotograf, który ściśle współpracuje z naszą Agencją i zrealizował z nią wiele ślubów i wesel. Pomysłodawca i autor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów, Event Managerów oraz Fotografów Ślubnych (szkolenia Biznes) w Polsce. Robert poprowadzi natomiast panele biznesowe. Dokładnie opowie Wam czym są Social Media i jak wykorzystywać je do skutecznego i rentownego pozyskiwania Klientów. W czasie ćwiczeń zaprezentuje Wam jak efektywnie korzystać z narzędzi informatycznych niezbędnych do sprawnej pracy Konsultanta Ślubnego. W czasie swoich prezentacji opowie i zaprezentuje Wam czym jest CRM, Business Intelligence, marketing automation, lejek sprzedażowy, konwersja sprzedażowa, lead nurturing, realtime marketing oraz dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności. Opowie Wam jak w chwili obecnej w branży ślubnej wygląda zakupowa podróż Klienta, jak i gdzie zapadają decyzje zakupowe. Cała ta wiedza jest Wam niezbędna do tego aby skutecznie pozyskiwać wartościowych Klientów oraz sprawnie rozwijać swój biznes.
- Przykłady i case study z życia naszej Agencji, czyli nasze realizacje, doświadczenia oraz relacje i foto relacje, abyście mogli sami zobaczyć, ocenić, zapamiętać i utrwalić przekazaną Wam wiedzę
- Materiały szkoleniowe:
- Skoroszyt z omawianymi tematami szkolenia
- Prezentacje przeprowadzane na szkoleniu (płyta DVD)
- Kwestionariusz niezbędny do rozmowy z Klientem
- Ankieta dla Pary Młodej
- Tabele niezbędne do przygotowania budżetu uroczystości
- Tabele niezbędne do kontroli rentowności projektu
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Klientami
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z podwykonawcami
- i wiele wiele innych…
- Zajęcia Praktyczne, na których nauczycie się:
- Jak prowadzić rozmowy z Klientami
- Jak negocjować warunki handlowe
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Jak planować budżet uroczystości oraz jak go kontrolować
- Jak budować swoją ofertę
- W czasie naszych ćwiczeń również pokażemy Wam jak posługiwać się narzędziami informatycznymi pozwalającymi skutecznie pozyskiwać Klientów, zarządzać relacjami z Klientami, podwykonawcami oraz procesami w Waszej firmie
- W czasie trwania tych ćwiczeń pokażemy Wam w jaki sposób i jakimi narzędziami my pracujemy. Pokażemy Wam również jak skutecznie pracować w grupie oraz przedstawimy Wam system CRM, Business Intelligence oraz system marketing automation, którymi my się posługujemy
- Indywidualne konsultacje na których:
- Odpowiemy na wszystkie istone dla Was pytania
- Skonsultujemy każdego uczestnika
- Miła i wyluzowana atmosfera, która pozwoli Wam:
- Łatwiej przyswoić przekazaną przez nas wiedzę
- Poczuć, że nauka nie musi być nudna i dać Wam poczucie przyjemnie i owocnie spędzonego czasu, który zapoczątkuje w Was zmianę i chęć do działania 🙂
- A ponad to lubimy co jakiś czas naszym kursantom wręczać fajne prezenty takie jak iPad 😉