Coraz częściej uczestnikami naszych szkoleń KONSULTANT ŚLUBNY / EVENT MANAGER są również właściciele oraz menedżerowie obiektów weselnych. Osoby te chcę w swoich biznesach konkurować nie ceną, ale wartością dodaną, jaką jest stanowisko Konsultanta Ślubnego w Obiekcie Weselnym. Dlatego też uczestniczą w profesjonalnym najlepszym na polskim rynku szkoleniu prowadzonym przez naszą DecorAmor Academy.
Poniżej kilka wybranych opinii właścicieli i menedżerów obiektów weselnych:
Katarzyna Gawłowska
Szkolenie przeprowadzone z wielką pasją. Bardzo ciekawe.
Dwa dni minęły błyskawicznie.
Byłam na kilkudziesięciu szkoleniach różnego typu,
ale na żadnym z nich nikt nie skupił mojej uwagi na tak długi czas (szkolenie od godz. 9:00 do 20:00).
Ogrom informacji, które są przydatne i pomocne nie tylko przy prowadzeniu własnej działalności.
Jestem naprawdę pod wrażeniem.
Dziękuję.
Katarzyna Gawłowska – Prezes Zarządu – ANDARE SP. Z O.O. (Kraków)
********************************************************************************
Michał Kępa
Merytoryczne, praktyczne i profesjonalnie przygotowane szkolenie.
Szeroki zakres doświadczenia zawodowego osób prowadzących
stanowi o jego wysokiej wartości.
Jeszcze raz dziękuję.
Jestem przekonany, że czas który poświęciłem szkoleniu
to dobrze zainwestowany kapitał!
Michał Kępa – właściciel restauracji Pod Starym Głogiem (Głogów)
********************************************************************************
Małgorzata i Robert świetnie poprowadzili szkolenie.
Jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy, którą przekazują innym.
Pomimo, iż pracuję w tej branży ponad 12 lat, czuję się dużo mądrzejsza po udziale w szkoleniu.
Wszystkim będę polecała usługi DecorAmor.
Już dawno nie byłam na tak ciekawym oraz profesjonalnie poprowadzonym szkoleniu.
Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać.
Agata Jasińska – manager obiektu Stalowa52 – (Warszawa)
********************************************************************************
Irena Drobińska
Bardzo cenne informacje, których nigdzie indziej nie wyczytałam i nikt inny mi nie powiedział.
Zmieniło to mój pogląd na prowadzoną przeze mnie działalność.
Po szkoleniu DecorAmor wiele zmienię w sposobie prowadzenia swojego biznesu.
Małgosia i Robert to super ludzie, szczerzy i życzliwi.
Polecam prowadzone przez nich szkolenie każdemu kto prowadzi obiekt weselny.
Irena Drobińska – właściciel – Gościniec Żurawiec
********************************************************************************
Beata Chilińska
Szkolenie profesjonalne!
Bardzo szczerze i otwarcie przekazana wiedza.
Udostępniono nam informacje, które wydaje się, że inne firmy zachowałyby tylko dla siebie!
Chętnie skorzystam z kolejnych szkoleń,
które poszerzyłyby jeszcze wiedzę na temat marketingu i sprzedaży!
Beata Chilińska – właściciel Centrum Konferencyjno Weselne AMORE (Płock)
********************************************************************************
Danuta Jeneka
Szkolenie prowadzone w sposób dynamiczny. Przyjazna atmosfera.
Danuta Jenek – LUBINPEX Sp.z o.o. (Lubin)
********************************************************************************
Ewelina Struska
Super Szkolenie! Czekam na następne!
Ewelina Struska – właściciel Dom Weselny Wenecja (Markuszów)
********************************************************************************
Klaudia Tarczoń
Szkolenie było bardzo interesujące.
Zdobyłam na nim bardzo cenne informacje 🙂
Więcej takich szkoleń! Było super!
Klaudia Tarczoń – MIMAKS SP.z.o.o Spółka komandytowa (Dziekanów Nowy)
********************************************************************************
Bogusław Błaszków
Szkolenie ciekawe i interesujące dla ludzi zajmujących się tematyką ślubną
lub ludzi, którzy chcą zacząć swą przygodę z tym tematem.
Z mojego punktu widzenia, będąc kierownikiem obiektu
najbardziej interesujący był drugi dzień szkolenia – czyli sprzedaż.
Bogusław Błaszków – LUBINPEX Sp.z o.o. (Lubin)
********************************************************************************
Aldona Sienkiewicz
Tematy były bardzo ciekawe, dużo przykładów z własnej działalności.
Wiedza była przekazana bardzo dobrze. Jasno, na temat,
z bardzo rozbudowanymi przykładami.
Wiedza bardzo ciekawa i pomocna dla nowicjusza, ale także dla osób z doświadczeniem.
Było dużo elementów, w szczególności biznesowych bardzo przydatnych
i pomocnych. Także drugi dzień szkolenia był dla mnie najcenniejszy.
Ogólnie, bardzo pozytywne szkolenie.
Pozdrawiam!
Aldona Sienkiewicz – LUBINPEX Sp.z o.o. (Lubin)
********************************************************************************
Michał Banasik
Szkolenie organizowane przez DecorAmor pierwsza klasa!
Super atmosfera, doskonała wiedza merytoryczna i biznesowa.
Gosia i Robert to ludzie sukcesu!
Prowadzący chętnie dzielą się swoim doświadczeniem z kursantami.
Jeżeli zależy Wam na czasie i na konkretach śmiało możecie postawić na szkolenie z DecorAmor!
Szczerze polecam!
Michał Banasiak – właściciel – Magic Night
********************************************************************************
Paulina Stala
Bardzo sympatyczni prowadzący 🙂
Dziękuję za wiele przydatnych informacji i czas spędzony w miłej atmosferze
– będę stopniowo wdrażać Wasze rady w moim obiekcie.
Paulina Stala – Mansor Hotel – referencje na stronie hotelu Mansor
********************************************************************************
Rafał i Monika Madejscy
„Na początku marca mieliśmy okazję uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Roberta Pieczyńskiego.
Pamiętam, iż mieliśmy małe obawy, gdyż biznes swój prowadzimy od 6 lat i wydawało nam się,
że mamy już sporą wiedzę i doświadczenie w branży ślubnej.
Po szkoleniu Roberta dopiero uzmysłowiliśmy sobie jak mało wiemy.
W czasie szkolenia dowiedzieliśmy się co to jest lejek sprzedażowy,
jak wyprzedzać konkurencję i sprawnie dokonywać konwersji, jak sprawnie zarządzać
informacją w czasie prowadzenia naszego biznesu.
Zdobyta wiedza daje nam zupełnie nowy obraz prowadzonego przez nas biznesu.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy Robertowi Pieczyńskiemu i firmie DecorAmor
za fajnie spędzony czas i przekazaną nam bezcenną wiedzę!
Rafał i Monika Madejscy”
********************************************************************************
Izabela Ostachowska
Czas na realizację tematów wystarczający.
Zwięźle i na temat!
Izabela Ostachowska – Hotel Kossak & Hotel Senacki (Kraków)
********************************************************************************
Justyna Kocur
Wiedza przekazana podczas szkolenia jest dobrą inwestycją w rozwój siebie oraz nauką
jak zwiększyć dochody w kolejnych przedsięwzięciach.
Dziękuję za spotkanie i otwartość z Waszej strony
Justyna Kocur – właściciel obiektu Hotel Laguna (Gliwice)
********************************************************************************
Aneta Stania
Konkretne podejście do tematu.
Dzięki informacjom zawartym na szkoleniu
w inny sposób spojrzałam na robienie interesów.
Aneta Stania
Hotel Magiczny Zakątek – Raszowa