Wszystkich chętnych Fotografów Ślubnych zapraszamy na jedyne tego typu na Polskim rynku
wyjątkowe szkolenie:
BIZNES DLA FOTOGRAFÓW ŚLUBNYCH
12-13 grudnia 2015 (weekend) – Warszawa
&
23-24 stycznia 2016 (weekend) – Warszawa
2 dni intensywnego szkolenia!
Cena szkolenia 2990 PLN brutto.
Szkolenie 12-13 grudnia 2015 – zapisz się do 27 listopada a otrzymasz 500 PLN rabatu!
Szkolenie 23-24 stycznia 2016 – zapisz się do 15 grudnia a otrzymasz 500 PLN rabatu!
Do kogo kierowane są nasze szkolenia?
- Do osób, które zawodowo zajmują się fotografią ślubną i fotografią lifestyle’ową, a chcą poszerzyć swoją wiedzę związaną z rozwojem swojego biznesu i pozyskiwaniem wartościowych Klientów
- Dla fotografów, którzy chcieliby rozwinąć swoją firmę, przenieść ją w zupełnie nową przestrzeń biznesową polskiego rynku ślubnego
- Do osób, które zajmują się fotografią ślubną i fotografią lifestyle’ową amatorsko, a chciałyby rozpocząć tę działalność komercyjnie
- Do właścicieli oraz menedżerów agencji fotograficznych oraz studio foto
- Do wszystkich tych, którzy chcą i lubią poszerzać swoją wiedzę oraz poprzez swój rozwój biznesowy zamierzają zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku
Na naszym szkoleniu napewno NIE nauczysz się:
- Robić zdjęć
- Obrabiać zdjęć
- Retuszować zdjęć
- Nie będziemy rozmawiali o puszkach, obiektywach, monitorach, lampach… itd 😉
Za to na naszym szkoleniu rozmawiamy tylko o pieniądzach 😉 Powiemy Ci:
- Jak zarabiać pieniądze w polskiej branży ślubnej
- Jak zwiększyć ilość pozyskanych wartościowych Klientów
- Jak zwiększyć przychody
- Z resztą… zapraszamy do zapoznania się z Programem Szkolenia
A jak wyglądają nasze szkolenia możecie obejrzeć tutaj.
Opinie na temat naszych szkoleń możecie poczytać tutaj.
FORMULARZ ZAPISU NA SZKOLENIE JEST TUTAJ
PROGRAM SZKOLENIA
Mój biznes
- Wprowadzenie oraz wyjaśnienie podstawowych pojęć definiujących Twój biznes
- Rynek oraz jego segmenty. Wartość rynku
- Klient oraz jego Digital Body Language
- Podróż zakupowa Klienta. Jak wyglądała kiedyś, a jak wygląda dzisiaj
- Miejsce zapadania decyzji zakupowych (tutaj dowiecie się dlaczego ilość fanów na facebooku nie przekłada się wysokość przychodów, powiemy Wam dlaczego nie wystawiamy się od 6 lat na targach ślubnych i co roku podnosimy ceny swoich usług oraz pozyskujemy coraz więcej Klientów)
- Lejek sprzedażowy
- Konwersja sprzedażowa
- Lead nurturing
- Realtime marketing
- Dowiecie się dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności
- Aktywa – słowo które powinniście zapamiętać do końca życia. Najbogatsi ludzie na świecie właściwie nie pracują za pieniądze, ale tworzą aktywa
- Definicja oraz omówienie aktywów w biznesie foto (jeśli chcesz zarabiać więcej skupiaj się na rozwoju aktywów swojego biznesu, a nie na pieniądzach)
- Definicja najbardziej rentownego w polskiej branży ślubnej modelu biznesowego firmy (fotografia ślubna) w kontekście funkcjonowania w branży ślubnej (fotograf ślubny nie żyje tylko z robienia zdjęć)
- Analiza Waszych modeli biznesowych (jeśli takowe w ogóle posiadacie)
- Omówienie struktury przychodów fotografa ślubnego oraz lifestyle’owego
- Analiza zmiany modelu biznesowego oraz struktury przychodów w czasie życia Waszego biznesu
- Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku (nie cena decyduje przy wyborze fotografa)
- Zasady kontraktowania usług pozwalające Wam zachować dobry Cash Flow przez cały rok oraz uniknąć utraconych kontraktów
- Formalności związane z założeniem działalności gospodarczej
- Koszty założenia i prowadzenia biznesu
Marketing fotografa ślubnego i lifestyle’owego!
- Identyfikacja wizualna firmy, branding
- Definicja segmentów rynku ślubnego w Polsce
- Definicja Klienta docelowego w kontekście umiejscowienia go na mapie rynku
- Analiza konkurencji
- Niezbędne działania marketingowe i PR
- Sprzedaż produktów dobrej jakości – wpływ na markę firmy
- Korzyści z dobrego wizerunku firmy oraz silnej marki
- Działania podstawowe
- właściwie zbudowana pod względem funkcjonalnym oraz sprzedażowym Wasza strona www
- pozycjonowanie
- linki sponsorowane
- reklamy w Internecie
- targi ślubne
- co warto, a czego nie warto? Case Study „Jak łatwo dajecie się naciągać na 10 tyś w roku, jak łatwo można zrzucić Waszą stronę www z wysokiej pozycji w google…”
- Social Media – omówienie oraz analiza korzyści
- Social media. Z czego warto korzystać, a z czego nie?
- Powiemy Wam dokładnie z jakich social media my korzystamy i dlaczego właśnie z tych
- Opowiemy Wam dlaczego nie interesuje nas ilość fanów na faceboku
- Działania dodatkowe – akcje specjalne, konkursy, eventy, reklamy telewizyjne i w prasie ogólno tematycznej
- Współpraca z mediami oraz pozostałymi uczestnikami rynku ślubnego
- Sposoby dotarcia do Klientów
- Jak zdobyć Wartościowego Klienta?
- Jak zacząć budować i rozwijać swoje portfolio?
- Jak zbudować najlepszą dla Was ofertę cenową?
- Omówienie najczęściej popełnianych przez fotografów błędów przy budowaniu oferty
- Omówienie typów ofert w zależności do jakiego segmentu rynku są kierowane
- Omówienie ofert kierowanych do Wedding Plannerów
Narzędzia, czyli jak pracować efektywnie i efektownie!
- Omówienie narzędzi pozwalających efektywnie pracować w biurze, na spotkaniach wyjazdowych oraz w trakcie zlecenia
- Dlaczego my nie używamy laptopów?
- Jak zarządzać kilkudziesięcioma realizowanymi weselami. Omówienie narzędzi i sposobu pracy
- Jak zarządzać informacją? Co to jest CRM, Business Intelligence, Marketing Automotion i inne systemy informatyczne pozwalające skutecznie pozyskiwać Klientów oraz realizować projekty. Dlaczego bez tych systemów nie da się efektywnie pracować?
- Omówienie i prezentacja narzędzi informatycznych, którymi my pracujemy:
- CRM
- BUSINESS INTELLIGENCE
- MARKETING AUTOMATION
Wizerunek Fotografa Ślubnego
- Efekt pierwszego wrażenia
- Fotograf w trakcie spotkań z Klientem oraz w trakcie ślubu i wesela – jak się zaprezentować
- Wizerunek fotografa kreowany do rynku Wedding Plannerów
Współpraca fotografa ślubnego z Wedding Plannerem – wejście w zupełnie inną przestrzeń biznesową oraz finansową fotografa ślubnego
- Omówienie korzyści współpracy z Wedding Plannerem
- Zupełnie inna przestrzeń biznesowa
- Zupełnie inny, znacznie lepszy segment Klientów
- Klient bardzie wymagający, ale również bardziej wartościowy
- Rozwijanie znacznie lepszego portfolio
- Wyższe stawki za pracę fotografa
- Nawiązywanie relacji biznesowej z Wedding Plannerem
- Zapraszanie do współpracy
- Zasady współpracy z Wedding Plannerami
- Właściwe przygotowanie oferty dla Wedding Plannera
- Budowanie bazy danych partnerów biznesowych
- Weryfikacja i ocena partnerów
- Podpisywanie umów z Wedding Plannerem
- Rozliczenia z Wedding Plannerem
- Omówienie najczęstszych problemów z podwykonawcami
- Współpraca z Wedding Plannerem w dniu ślubu
Współpraca z Klientem
- Ankieta
- Oferta
- Kontakt mailowy (omówienie korzyści)
- Kontakt telefoniczny
- Przygotowanie materiałów do spotkania z Klientem
- Pierwsze spotkanie z Klientem
- Praca z Klientem na etapie ofertowania i negocjowania cen
- Umowa, wskazówki do przygotowania bezpiecznej dla fotografa umowy z Klientem
- Bieżąca obsługa Klienta
- Trudne sytuacje, rozmowy Fotograf – Klient
- Rozliczenia finansowe – zasady kontraktowania
- Przygotowywanie scenariusza dnia ślubu i wesela
- Rozliczenia z Klientem
- Współpraca z wymagającymi Klientami, Klientami VIP i ich rodzinami, oczekiwania Klienta wobec fotografa
ĆWICZENIA I MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Na szkolenie nasze zabierzcie ze sobą swoje laptopy, gdyż będziecie pod naszym okiem pracowali na narzędziach którymi my się posługujemy (narzędzia dostępne poprzez serwis www)
Podczas miło spędzonego czasu na naszych szkoleniach będą towarzyszyły Wam ćwiczenia z zakresu:
- Prezentacja i ćwiczenia w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi
- pozwalającymi skutecznie pozyskiwać wartościowych Klientów na usługi fotografii
- zarządzać relacjami z Klientami,
- oraz procesami w Waszej firmie
- W czasie trwania tych ćwiczeń pokażemy Wam w jaki sposób i jakimi narzędziami my pracujemy. Pokażemy Wam również w jaki sposób skutecznie pozyskujemy wartościowych Klientów z rynku i w jaki sposób budujemy przewagę konkurencyjną. Odniesiemy to wszystko do rynku fotografii ślubnej i lifestyle’owej w Polsce. Pokażemy Wam system CRM oraz system marketing automation, którymi my się posługujemy podczas pozyskiwania Klientów
- Analiza danych
- W czasie tych ćwiczeń pokażemy Wam jak właściwie analizować i interpretować dane pozwalające skutecznie zarządzać sprzedażą Waszych usług oraz skutecznie pozyskiwać Klientów. Google Analytics, System Business Inteligence, System Marketing Automation. Analiza skuteczności Social Media, czyli dlaczego duża ilość fanów na facebooku nie przekłada się na ilość i wartość pozyskanych Klientów
- Analiza struktury przychodów, definicja aktywów dla Waszego biznesu
- Analiza modelu biznesowego Waszej firmy – odniesienie się do najbardziej rentownego modelu dla branży ślubnej
- Przeanalizujemy Wasze procesy sprzedażowe w kontekście podróży zakupowej Klienta oraz odniesiemy je do cyklu życia produktu
- Negocjacje handlowe
- Przygotowanie właściwie zbudowanej pod względem funkcjonalnym i sprzedażowym Waszej strony www.
- Pozycjonowanie strony www – analiza Waszych stron www.
- Rozmowa z Klientem
- Spotkania z Klientami VIP
- Rozmowa i spotkanie z Wedding Plannerem
- Zapraszane do współpracy Wedding Plannerów. Omówienie oczekiwań Wedding Plannera w stosunku do fotografów ślubnych
- Praca z Parą Młodą i Wedding Plannerem w dniu ślubu. Budowa scenariusza dnia ślubu
- Budowanie właściwej dla konkretnego segmentu rynku oferty
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji związanych z pracą z Klientem oraz Wedding Plannerem
Po naszych szkoleniach oprócz certyfikatu ukończenia szkolenia otrzymacie następujące materiały:
- Skoroszyt z omawianymi tematami szkolenia
- Prezentacje przeprowadzane na szkoleniu (płyta DVD)
- Kwestionariusze niezbędne do rozmowy z Klientem
- Kwestionariusze niezbędne do pracy z Wedding Plannerem
- Tabele niezbędne do przygotowania właściwej i rentownej oferty
- Szablon do budowania modelu biznesowego Waszej firmy
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Klientami
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Wedding Plannerem
Dlaczego nasze szkolenie?
O NAS
- Funkcjonujemy już od 2008 roku, zatem świetnie poznaliśmy branżę ślubną w Polsce oraz zachowanie i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez Klientów
- W województwie zachodniopomorskim jesteśmy niekwestionowanym liderem
- Zorganizowaliśmy już niemalże 200 wesel i obsłużyliśmy ponad 350 zadowolonych Klientów, a nasza marka jest rozpoznawalna w całej Polsce
- Nasze eksperckie publikacje wielokrotnie zostały doceniane przez polskie portale branżowe i wiele z nich zaprasza nas do współpracy
- Posiadamy ogromne doświadczenie w organizacji różnego rodzaju ślubów. Najwięcej zorganizowaliśmy ślubów międzynarodowych oraz wesel wielowyznaniowych i wielokulturowych. Na swoim koncie mamy śluby i wesela plenerowe, humanistyczne oraz tradycyjne
- Zorganizowaliśmy również śluby i wesela dla osób znanych, między innymi dla polityków i dziennikarzy. Możemy również pochwalić się organizacją wesel dla osób z pierwszych stron gazet. Zorganizowaliśmy śluby i wesela zarówno z małymi budżetami 20tyś. jak i śluby wysokobudżetowe. Największy do tej pory budżet to 500tyś
- Stworzyliśmy swoje autorskie programy szkoleniowy i przeszkoliliśmy już ponad 100 Wedding Plannerów, Managerów i Właścicieli obiektów weselnych oraz fotografów ślubnych
Co nas wyróżnia?
- Nasz największy atut to dwóch doświadczonych trenerów mających ogromne doświadczenie w branży ślubnej oraz w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jako jedyni w Polsce postanowiliśmy stworzyć wyjątkowy i unikatowy program szkoleniowy dedykowany fotografom ślubnym. Celem naszego programu jest szerzenie wiedzy i umiejętności biznesowych oraz wysokiej jakości relacji w obszarach biznesowych branży ślubnej w Polsce. Dlatego został stworzony nasz autorski unikatowy program szkoleniowy. Oprócz unikatowego programu dajemy również nową jakość szkoleń dla osób chcących zaistnieć w naszej branży, bez nudy, bez ściemy i obiecywania złotych gór. Tylko czyste fakty, kreatywny rodzaj wykładów, a wszystko oparte o nasze wieloletnie doświadczenie, umiejętności sprzedaży i PR-u oraz nowoczesnego real time marketingu.
- Robert Pieczyński – Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor. 10 lat doświadczenia zawodowego na szczeblu menedżerskim w międzynarodowej korporacji. Absolwent elitarnych studiów zarządzania – Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School. Ekspert z dziedziny marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Profesjonalny fotograf, który ściśle współpracuje z naszą Agencją i zrealizował z nią wiele ślubów i wesel. Pomysłodawca i autor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Palnnerów, Event Managerów oraz Fotografów Ślubnych (szkolenia Biznes) w Polsce. Robert poprowadzi panele biznesowe. Dokładnie opowie Wam czym są Social Media i jak wykorzystywać je do skutecznego i rentownego pozyskiwania Klientów. W czasie ćwiczeń zaprezentuje Wam jak efektywnie korzystać z narzędzi informatycznych niezbędnych do sprawnej pracy biznesowej Fotografa Ślubnego. W czasie swoich prezentacji opowie i zaprezentuje Wam czym jest CRM, Business Intelligence, marketing automation, lejek sprzedażowy, konwersja sprzedażowa, lead nurturing, realtime marketing oraz dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności. Opowie Wam jak w chwili obecnej w branży ślubnej wygląda zakupowa podróż Klienta, jak i gdzie zapadają decyzje zakupowe. Cała ta wiedza jest Wam niezbędna do tego aby skutecznie pozyskiwać wartościowych Klientów oraz sprawnie rozwijać swój biznes.
- Małgorzata Pieczyńska – Wedding Planner, właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor, która ma za sobą ogromne doświadczenie i szeroką wiedzę w branży ślubnej oraz biznesowej. Jest doświadczonym florystą, odbyła szereg szkoleń i warsztatów u prestiżowych europejskich autorytetów branży weddingowej. Pomysłodawczyni i autorka najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Palnnerów i Event Managerów w Polsce. Autorka wielu znakomitych publikacji o tematyce ślubnej, opartych wyłącznie na własnym doświadczeniu. Z zamiłowania psycholożka, z wykształcenia ekonomistka. Te dwa elementy oraz szczypta innych cech charakteru zaowocowały stworzeniem Agencji Ślubnej DecorAmor, której marka jest rozpoznawalna w całej Polsce.
Małgosia natomiast poprowadzi panele związane z pracą i relacjami biznesowymy fotografów ślubnych z Wedding Plannerem, panele dotyczące pracy z Klientem (Fotograf – Wedding Planner – Klient) oraz część programu w tematach związanych ze sprzedażą.
- Przykłady i case study z życia naszej Agencji, czyli nasze realizacje, doświadczenia oraz relacje i foto relacje, abyście mogli sami zobaczyć, ocenić, zapamiętać i utrwalić przekazaną Wam wiedzę
- Materiały szkoleniowe:
- Skoroszyt z omawianymi tematami szkolenia
- Prezentacje przeprowadzane na szkoleniu (płyta DVD)
- Kwestionariusze niezbędne do rozmowy z Klientem
- Kwestionariusze niezbędne do pracy z Wedding Plannerem
- Tabele niezbędne do przygotowania właściwej i rentownej oferty
- Szablon do budowania modelu biznesowego Waszej firmy
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Klientami
- Szablony oraz wskazówki dot. umów z Wedding Plannerem
- i wiele innych…
- Zajęcia Praktyczne, na których nauczycie się:
- Jak prowadzić rozmowy z Klientami
- Jak negocjować warunki handlowe
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Jak budować swoją ofertę
- Jak nawiązać trwałe relacje z Wedding Plannerami oraz współpracować z nimi
- W czasie naszych ćwiczeń również pokażemy Wam jak posługiwać się narzędziami informatycznymi pozwalającymi skutecznie pozyskiwać Klientów, zarządzać relacjami z Klientami, Wedding Plannerami oraz procesami w Waszej firmie
- W czasie trwania tych ćwiczeń pokażemy Wam w jaki sposób i jakimi narzędziami my pracujemy. Pokażemy Wam również jak skutecznie pracować w grupie oraz przedstawimy Wam system CRM, Business Intelligence oraz system marketing automation, którymi my się posługujemy
- Indywidualne konsultacje na których:
- Odpowiemy na wszystkie istone dla Was pytania
- Skonsultujemy każdego uczestnika
- Miła i wyluzowana atmosfera, która pozwoli Wam:
- Łatwiej przyswoić przekazaną przez nas wiedzę
- Poczuć, że nauka nie musi być nudna i dać Wam poczucie przyjemnie i owocnie spędzonego czasu, który zapoczątkuje w Was chęć do działania 🙂
- A ponad to lubimy co jakiś czas naszym kursantom wręczać fajne prezenty takie jak iPad 😉