Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad tą publikacją. Czy powinnam ją napisać? Czy też nie. Czy poruszać ten temat? Czy o nim zapomnieć? I oczywiście nie byłabym sobą, gdybym pozostawiła ten temat, bez mojego komentarza. Zatem moja decyzja była prosta. Tak! Chcę wypowiedzieć się w poniższym temacie.
Od pewnego czasu jestem zasypywana mailami od dziewczyn, które ukończyły szkolenia dla Wedding Plannera dostępne na naszym rynku. I wciąż przysyłają do nas swoje CV oraz zapytania na przykład tego typu: „Czy szukamy Wedding Plannerów do pracy?” Bądź: „Chciałabym pracować w Państwa firmie, czy CV i certyfikat wystarczą do tego, abym mogła zacząć pracę w Państwa agencji?” Bądź: „Rok temu ukończyłam szkolenie i otrzymałam certyfikat Wedding Plannera i wydawało mi się, że to mi wystarczy. Niestety do chwili obacnej nie ruszyłam z miejsca i właściwie nie wiem, co mam dalej robić? Czy w ogóle można w Polsce znaleźć pracę jako Wedding Planner?” Bądź: „Widzę, że Pani funkcjonuje jako Wedding Planner od wielu lat, niech mi Pani podpowie, co ja mam dalej robić? Proszę o jakąś radę.” itd… Pamiętam, że po kilku tego typu mailach pomyślałam sobie, że pewnie są to jakieś mało gramotne, może mało „ogarnięte” osoby. Ale przez ostatnie pół roku napływ tego typu maili był ogromny! Kolejną grupą, która wpisuje się w ten temat są nasi kursanci, którzy odbyli wcześniej jakiś czas temu szkolenie dla Wedding Plannerów w konkurencyjnych firmach, ale od tamtej pory nie zrobili zbyt wiele, bo w zasadzie po szkoleniu nie wiedzieli co zrobić? Jak wystartować w tym biznesie? Postanowili dać sobie jeszcze jedną szansę i ponownie wydać swoje pieniądze. Tym razem wyboru szkolenia dokonali już bardzo świadomie, gdyż już wiedzieli jakiej konkretnie wiedzy potrzebują. Wybrali świadomie właśnie nasze szkolenie. Wybrali nas, jak mówią, na podstawie przeczytanych na naszej stronie DecorAmor Academy referencji od poprzednich uczestników naszych szkoleń oraz na podstawie naszego programu szkoleniowego. Sami porównują nasze szkolenie do poprzednio odbytego w konkurencyjnej firmie i uważają, że teraz dopiero otrzymali wiedzę/ informacje dokładnie takie jakich oczekiwali, że jest to świetne szkolenie! Że właśnie nasze szkolenie, to dla nich strzał w dychę! Inna grupa osób oscylująca na granicy tematu, to również nasi Kursanci, którzy odbyli szkolenie dla Wedding Plannerów online. I tutaj ich opinie i język według mnie jest ostry i niestety nie mają litości dla firm konkurencyjnych, które „szkolą” online. I znowu słyszę, że to była kpina! Że farsa! Że niestety poczuli, że zostali nabici w butelkę za też niemałe pieniądze. Mówią, że zupełnie inaczej takie szkolenie sobie wyobrażali. Najlepsze jednak jest to, że oni sami mi o tym mówią. Ja nie biorę ich na spytki, ponieważ nie mam tego w zwyczaju. Odkąd pamietam wszyscy mi się z czegoś zwierzają, czy tego chcę, czy nie. Ale moja babcia zawsze mówiła: „Dziecko masz dar! Dar porozumienia i zrozumienia i ludzie to czują w tobie i dlatego mówią Ci różne rzeczy o sobie. Wysłuchaj ich!” Więc tak robię. Słucham, zapamiętuję, gromadzę słowa, myśli i analizuje to, co mówią. Tak już jest.
Wracając do tematu, moim zdaniem problemem tych wszystkich osób, był po prostu zły wybór. Brak wnikliwej analizy programu i wybór nieopowdiniego szkolenia. Co stanowi o wartości szkolenia? Nie będę Was zanudzać. Podaję Wam prostą i przejrzystą informację/analizę wykonaną przez nas. Analiza dotyczy polskich programów szkoleniowych dla Wedding Plannera jakie są dostępne na naszym rynku. Ta analiza pokazuje różnice, w programie. Co łatwo zauważyć, ża są dość znaczące.
Jak pewnie zauważyliście wartością dodaną naszych szkoleń jest WIEDZA BIZNESOWA pozwalająca Wam skutecznie i rentownie funkcjonować na polskim rynku ślubnym. Uważam, że jest ona NIEZBĘDNA do tego, abyście mogli funkcjonować w tym biznesie.
Bez tej wiedzy w mniejszym lub większym stopniu będziecie potrafili organizować przyjęcia, ale niestety nie będziecie potrafili skutecznie i rentownie pozyskiwać wartościowych Klientów. Co niestety spowoduje, że po roku czasu lub jeszcze szybciej wypadniecie z rynku. Problem ten opisuję również w swojej publikacji „Od czego zależy sukces rynkowy Wedding Plannera? Dlaczego jednym się udaje, a innym nie?”. Zachęcam do przeczytania również tej publikacji.
Jako jedyna agencja ślubna w Polsce, przekazujemy taką wiedzę uczestnikom naszych szkoleń!
Poniżej zamieszczę kilka słów swojego komentarza do każdego z punktów.
- Podstawowa wiedza na temat organizacji wesel.
Podstawowa wiedza, to wiedza, która pozwoli Wam zorganizować proste przyjęcie weselne. Jeśli organizujesz to przyjęcie dla siebie, to zapewne ta wiedza Ci w zupełności wystarczy. Natomiast jeśli będzie to organizacja komercyjnego przyjęcia, przyjęcia dla Klienta, bądź Klienta wymagającego, to uwierz mi, że ta wiedza to za mało. Jestem niemalże pewna, że prawdopodobnie polegniesz! (Chyba, że Ty i Twój Klient będziecie mieli baaaaaardzo dużo szczęścia). - Rozszerzona wiedza na temat organizacji wesel.
To już komplet wiedzy niezbędny do realizacji świetnych wesel. Mając tę wiedzę z pewnością będziecie wiedzieli jak zorganizować komercyjne wesele, wesele dla wymagającego Klienta. Jeśli przyjdzie do Was Para Młoda, np. Polka wyznania katolickiego, Pan Młody będzie np. Francuzem wyznania żydowskiego i będą chcieli wziąć ślub katolicki w plenerze. Natomiast przyjęcie weselne miałoby być stylizowane lub z motywem przewodnim, to jeśli pilnie słuchaliście na szkoleniu, to zapewne będziecie wiedzieli jak od początku do końca zorganizować takie wesele. Choć to nadal sucha teoria. - Degustacja menu weselnego, tortu i wina.
Na naszym szkoleniu nie degustujemy menu weselnego, nie degustujemy tortów, babeczek i win. Dla mnie jest to bzdura i zupełna strata czasu. Taki zapychacz czasowy, oczywiście służy on temu, aby zająć Wasz czas, zachwycić Was formami ciast, babeczek, torów, smakami etc. Ale raczej nie przełoży się na ilość Klientów. Wg mnie efektywne zajęcie Waszego czasu na szkoleniu, to miedzy innymi nauka jak sprawnie prowadzić ten biznes i zarabiać pieniądze, poznawanie zależności biznesowych w branży ślubnej, a nie rozczulanie się nad smakiem nadzienia w torcie. Jeżeli chodzi o te kwestie, to zazwyczaj Para Młoda sama zdecyduje jaki smak tortu wybierze. Z resztą w dzisiejszych czasach chyba już każdy z Was miał okazję pobróbować menu weselnego, tortów czy wina. - Nauka rozstawiania zastawy na stołach.
Bzdura! Bzdura! Bzdura! To już nie te czasy, kiedy wesela organizowało się w salach gimnastycznych, wynajmowało się Panie kucharki, aby upichciły nam coś z przywiezionej przez nas połówki prosiaka 🙂 Teraz 99,9% wesel odbywa się w wynajmowanych restauracjach w których funkcjonuje obsługa kelnerska (lepsza lub gorsza). We wszystkich tych obiektach obsługa doskonale wie, jak poprawnie rozstawić zastawę. Wedding Planner nigdy się tym nie zajmuje! Choć oczywiście powinien wiedzieć, jak poprawnie nakryć do stołu. Niestety takie informacje można znaleźć w internecie, bez żadnego problemu. Opowiadanie o tym godzinami na szkoleniu, to w mojej ocenie zwykły zapychacz czasu. - Szablony rzeczywistych dokumentów umów na których pracuje Wedding Planner, komentarz do bardzo ważnych zapisów w dokumentach.
Niezmiernie istotny element każdego szkolenia. Niestety na większości szkoleń dostępnych na rynku nie otrzymacie tych dokumentów! Natomiast jeśli je otrzymacie, to będą to jakieś przykładowe formularze umów ogólnie dostępnych w internecie. My na naszych szkoleniach przekazujemy Wam stosowne dokumenty i omawiamy je. Wskazujemy Wam również ważne zapisy w tych dokumentach, co jest niezmiernie ważne, gdyż są to zapisy właściwie zabezpieczające Waszych Klientów oraz Was jako Wedding Plannerów. Źle zawarte kontrakty mogą okazać się katastrofalne w skutkach zarówno dla Waszych Klientów, jak również dla Was. - Case Study – omówienie realnych zdarzeń które na pewno przytrafią się Wam na zleceniach, nasze doświadczenie i praktyczne porady.
Tutaj dzielimy się z Wami naszym doświadczeniem zdobytym w czasie organizacji i koordynacji naszych wszystkich wesel. Nie teoretyzujemy, nie owijamy w bawełnę, nie ściemniamy. To, o czym mówimy, to prawdziwe zdarzenia i doświadczenia. To kopalnia wiedzy. Te informacje są dla Was bezcenne! Na szkoleniach konkurencyjnych w tym czasie będziecie oglądać filmy ze zrealizowanych zleceń! Fajnie obejrzeć czyjeś ładne wesele, tylko po co? Takie realizacje są dostępne w internecie zupełnie za free! - Model Biznesowy – jaką wartość dostarczamy, na czym zarabiamy. Jak model zmienia się w czasie. Analiza w kontekście cyklu życia Wedding Plannera na rynku.
TUTAJ JUŻ PRZENOSIMY SIĘ W ZUPEŁNIE INNY ŚWIAT.
Agencja Ślubna / Wedding Planner jest to biznes jak każdy inny. Jeśli masz świetny produkt / usługę to dopiero 40% sukcesu. Kolejne, te ważniejsze 60% Waszego sukcesu to właściwe zamodelowanie tego biznesu w kontekście polskiego rynku ślubnego. Tej wiedzy nie dostaniecie na ABSOLUTNIE ŻADNYM szkoleniu dostępnym w Polsce!!! Opowiemy Wam jak wygląda nasz model biznesowy, zaproponujemy Wam modele jakie można przełożyć na polski rynek ślubny, wskażemy Wam potencjały rynku. - Struktura przychodów oraz kosztów – analiza.
Jeśli myślicie, że McDonalds żyje ze sprzedaży hamburgerów, to się bardzo mylicie 😉 McDonalds żyje z zupełnie czegoś innego. My na naszym szkoleniu wskażemy Wam miejsca generowania zarówno przychodów jak i kosztów. Tej wiedzy nie otrzymacie absolutnie na żadnym innym szkoleniu dla Wedding Plannera!! - Generowanie wartości dodanej wpływającej na konkurencyjność naszej oferty. Budowanie przewagi konkurencyjnej.
Rynek ślubny w Polsce ma jeszcze ogromny niezagospodarowany potencjał. W sezonie 2017/2018 planowanych jest w Polsce ok 200 tyś wesel! Tak, to nie jest pomyłka 200 000 wesel. Bzdurą jest informacja, że wesel jest coraz mniej. Z 200 tyś około 30% są to Pary Młode mieszkające za granicą, które chcą zorganizować swoje wesele w Polsce. Wprawdzie Wedding Plannerów jest coraz więcej, ale miejsca na rynku jest jeszcze baaaaardzo dużo. Niemniej jednak już teraz musisz nauczyć się, jak budować przewagę konkurencyjną swojego biznesu. Czym i jak wygrywać z konkurencją. - Budowanie portfolio – jak zacząć nie mając nic?
Każdy kiedyś zaczynał 🙂 My również. 10 lat temu byliśmy w tym samym miejscu, w którym znajdujecie się Wy teraz. Nie mieliśmy portfolio, nie mieliśmy referencji… Byliśmy za to gotowi do ciężkiej pracy. Na naszym szkoleniu damy Wam gotowy przepis, co krok po kroku należy zrobić, aby odnieść sukces. Opowiemy Wam, co my robiliśmy, opowiemy jakie błędy popełnialiśmy w kontekście rozwoju biznesu. Nie wstydzimy się ich, gdyż wg nas porażki budują sukces. Powiemy Wam, co byśmy zmienili gdybyśmy mogli cofnąć czas. Od razu ustawimy Was na właściwe tory działania. To bezcenne! - Analiza właściwie zbudowanej oferty, analiza błędnie przygotowanych ofert.
Tutaj opowiemy Wam jak powinna być właściwie zbudowana oferta, aby sprawnie sprzedawała Wasze usługi. Źle zbudowana oferta spowoduje, że niestety trudno będzie się Wam sprzedawało. Wiem, że na niektórych szkoleniach uczą Wedding Plannerów właśnie jak budować ofertę w ten niepoprawny sposób. Zastanawiam się czy nie jest to działanie celowe, właśnie po to, abyście nie zarabiali, mieli trudności, a co za ty idzie zapłacili za kurs i odnieśli porażkę. - Generowanie wartości dodanej w kontekście partnerów biznesowych.
Podstawą w procesie organizacji wesela jest posiadanie rozbudowanej bazy partnerów, z którymi trzeba mnieć stworzone właściwe relacje biznesowe. Opowiemy Wam jak tworzyć wartość dodaną w stosunku do waszych partnerów biznesowych, aby Ci chętnie realizowali zlecenia dla Waszych Klientów. - Analiza całego pełnego procesu sprzedaży usług – powiemy Wam dlaczego to my wygrywamy z naszą konkurencją.
Nasza konkurencja czeka na maila z zapytaniem, czeka na telefon od potencjalnego Klienta, a my już sprzedajemy. Wiemy kto w przyszłym roku planuje swoje wesele, mamy kontakt do tej osoby. Konkurencja czeka, a my już tworzymy relacje sprzedażowe z naszymi potencjalnymi Klientami. Wiemy jak to robić i tego również Was na naszym szkoleniu nauczymy. My w ten sposób sprzedajemy cały sezon. - Analiza lejka sprzedażowego.
Największą bolączką procesów sprzedażowych jest wyciek leadów z lejka sprzedażowego. Dzieje się tak z powodu źle zestawionego procesu Lead Nurturing oraz źle zdefiniowanych miejsc zapadania procesów zakupowych. O tym również mówimy na naszym szkoleniu. - Analiza Lead Nurturing.
Kompletny od początku nasz cały proces sprzedażowy. Pokażemy Wam krok po kroku, jak to zrobić właściwie. - Analiza narzędzi informatycznych za pomocą których sprzedajemy.
Można doły kopać łopatką, ale można też to robić koparką 😉 Ważne jest to, aby w swojej pracy używać właściwych narzędzi po to, aby móc pracować wydajnie i efektywnie. Na naszym szkoleniu opowiadamy jakich dokładnie narzędzi pracy używamy na codzień. - CRM.
To jest nasza tajna broń za pomocą której pozyskujemy naszych Klientów. 1000% skuteczności. To za pomocą tych systemów pozyskujemy naszych Klientów i sprzedajemy sezon w 3 tygodnie. Tej wiedzy nie otrzymasz absolutnie NA ŻADNYM INNYM SZKOLENIU dostępnym na polskim rynku ślubnym!! Niestety na tym etapie nie mogę Wam więcej na ten temat nic powiedzieć. Zapraszam na nasze szkolenie 😉 - Business Inteligence.
Tu jest bardzo podobnie. To jest nasza tajna broń za pomocą której pozyskujemy naszych Klientów. 1000% skuteczności. To za pomocą tych systemów pozyskujemy naszych Klientów i sprzedajemy sezon w 3 tygodnie.Tej wiedzy nie otrzymasz absolutnie NA ŻADNYM INNYM SZKOLENIU dostępnym na polskim rynku ślubnym!! Niestety na tym etapie nie mogę Wam więcej na ten temat nic powiedzieć. Zapraszam na nasze szkolenie 😉 - Marketing Automation.
Tu także bardzo podobnie. I po raz trzeci się powtórzę 🙂 To jest nasza tajna broń za pomocą której pozyskujemy naszych Klientów. 1000% skuteczności. To za pomocą tych systemów pozyskujemy naszych Klientów i sprzedajemy sezon w 3 tygodnie. Tej wiedzy nie otrzymasz absolutnie NA ŻADNYM INNYM SZKOLENIU dostępnym na polskim rynku ślubnym!! Niestety na tym etapie nie mogę Wam więcej na ten temat nic powiedzieć. Zapraszam na nasze szkolenie 😉 - Budowanie trwałych relacji biznesowych z partnerami biznesowymi.
Wg mnie sukces w biznesie zależy w dużej mierze od zdolności/ umiejętności tworzenia trwałych relacji biznesowych z partnerami biznesowymi. Na naszym szkoleniu opowiemy Wam jakie relacje my tworzymy, jak je kreujemy i jak je utrzymujemy oraz dlaczego są takie ważne. - Ceryfikat WEDDING PLANNER.
Każdy uczestnik naszego szkolenia po ukończeniu szkolenia otrzymuje od nas certyfikat WEDDING PLANNER / EVENT MANAGER. Temat wydawałby się oczywisty, ale niestety tak nie jest. Zanim wybierzecie szkolenie konkurencyjne upewnijcie się czy na 100% otrzymacie certyfikat na jakim Wam bardzo zależy 😉 - Przekąski, ciastka, kawa, herbata, woda, soki podczas szkolenia.
Wydawałoby się to oczywiste, że skoro płacimy za szkolenie i raczej nie jest to mała kwota, to zapewne w tej cenie będziemy mogli częstować się przez cały dzień. Niestety z tym też różnie bywa na szkoleniach konkurencyjnych. Ale zaraz, zupełnie zapomniałam, że jednorazowo degustujecie sobie babeczki, wino ect 😉 Nasze szkolenia odbywają się w najlepszych 4 i 5 gwiazdkowych hotelach w Polsce. W sali konferencyjnej zawsze mamy pełen serwis. Ciasteczka, przekąski, woda, herbata, kawa, soki… nie rozczulamy się nad tym, tak jak nasza konkurencja. To po prostu jest. Ładne, smaczne, zdrowe i dostępne przez cały każdy dzień szkoleniowy. - Trzydaniowy obiad.
Cena naszego szkolenia obejmuje również 3 daniowy obiad dla każdego uczestnika naszego szkolenia, w obu dniach trwania szkolenia. Obiad serwowany jest w restauracji hotelu w którym odbywa się szkolenie. Dla osób będących wegetarianami, weganami, mającymi uczulenie na gluten itp. kucharz hotelowy przygotuje odpowiedni pełnowartościowy obiad. Szkolenia nasze odbywają się w najlepszych 4 i 5 gwiadkowych hotelach. Więc dla praowników tych hoteli, obsługa Gości naszego szkolenia jest priorytetem i przygotowanie odpowiednich posiłków nie stanowi jakiegokolwiek problemu. Przyznam szczerze, że nie wyobrażam sobie sytuacji, że przez 6 czy 10 godzin uczestnicy naszych szkoleń mieliby siedzieć przy suchych paluszkach lub jeść zamówioną w kartonie pizzę. A wiem, że takie „cuda” dzieją się! Wg mnie, to zwykłe skąpstwo!
Wiem również, że niektóre firmy szkolące Wedding Plannerów w cenie szkolenia nie zapewniają obiadu. Niby nic, ale jak uczestnik szkolenia przez 4 dni trwana szkolenia (bo tyle, to trwa w firmach konkurencyjnych) będzie chciał zamówić sobie obiad w restauracji, to będzie musiał do ceny szkolenia doliczyć sobie 4 x 60 PLN = 240 PLN. Wg mnie jest to dodatkowy ukryty koszt szkoleń u naszych konkurentów. - Nocleg w hotelu.
Niestety cena naszego szkolenia nie zawiera noclegu w hotelu. Często jest tak, że uczestnikami naszych szkoleń są osoby, które mieszkają niedaleko od miejsca odbywania się szkolenia. Im nocleg nie jest potrzebny, gdyż w pół godziny dojeżdżają na szkolenie. Z drugiej strony, szkolenia nasze odbywają się w 4 i 5 gwiazdkowych hotelach w dużych miastach. Cena noclegu w takim hotelu jest niemała. Zatem koszt szkolenia wraz z noclegiem musiałby być znacznie wyższy, niż jest. Ale oczywiście możecie zabookować sobie poprzez booking.com nocleg w np. 3 gwiazdkowym hotelu, pensjonacie położonym w pobliżu. W takich miejscach ceny noclegu będą znaaaaacznie niższe. Więc po co wybraliśmy hotele 4 i 5 gwiazdkowe? Ponieważ nie wyobrażam sobie, zapraszać ludzi/ kursantów do byle jakiego miejsca, aby tanim kosztem zorganizować miejsce w którym spędzą 2 lub 4 dni, a ja zarobię na nich więcej pieniędzy, bo tani hotel, tania sala konferencyjna, bez obiadu ect. To nie w moim stylu 🙂
Ufffff… troszkę się rozpisałam. Mam nadzieję, że udało mi się nakreślić Wam istotne różnice oraz to, co wyróżnia nasze szkolenia od szkoleń firm konkurencyjnych.
Tak jak już wcześniej wspominałam. Tym, co wyróżnia nasze szkolenia, to wiedza biznesowa, którą Wam przekazujemy na naszych szkoleniach. Takiej wiedzy nie otrzymacie na innych szkoleniach dla Wedding Plannerów dostępnych na polskim rynku. Nasze kompetencje, są czymś, co wyróżnia nasz program szkoleniowy. Robert Pieczyński – wykładowca w naszej DecorAmor Academy – absolwent elitarnych studiów zarządzania Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School, wieloletni dyrektor marektingu i sprzedaży w korporacjach informatycznych, obecnie Business Development Maganer w Agencji Ślubnej DecorAmor. Małgorzata Pieczyńska – wykładowca, właściciel i pomysłodawca Agencji Ślubnej DecorAmor oraz DecorAmor Academy, świetny sprzedawca, który sprzedaje nie tylko swoją markę, usługę, ale również to, jak się funkcjonuje i żyje w tej branży. Specjalista od kreatywnego myślenia, ekonomista z wykształcenia, „psycholog” naszej firmy. Zwolennik i praktyk rozwoju osobistego. Rewelacyjny mówca oraz motywator – to już opinia naszych kursantów 🙂 Kobieta niezależna!
Nasze kompetencje branżowe i wiedzę merytoryczną doceniają absolutnie wszyscy uczestnicy naszych szkoleń. Rownież osoby, które od wielu lat prowadzą swoje biznesy. Są ich właścicielami, managerami. Aktywa ich biznesów są nierzadko warte po kilka milionów złotych. Są bardzo świadomi potrzeby rozwoju i kreowana wartości dodanej swoich biznesów, poprzez którą budują swoją konkurencyjność na rynku. Nie ukrywam, że dla mnie szczególnie cenna jest opinia na temat naszych szkoleń wyrażona przez właśnie te osoby. Gdyż ich świadomość biznesowa jest dużo większa, niż osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z biznesem, choć wszystkie wasze opinie są dla nas ważne i są nagrodą za poświęcony Wam czas oraz wygenerowaną przez nas energię.
Poniżej kilka opinii właśnie tych osób:
Katarzyna Gawłowska
Szkolenie przeprowadzone z wielką pasją. Bardzo ciekawe.
Dwa dni minęły błyskawicznie.
Byłam na kilkudziesięciu szkoleniach różnego typu,
ale na żadnym z nich nikt nie skupił mojej uwagi na tak długi czas (szkolenie od godz. 9:00 do 20:00).
Ogrom informacji, które są przydatne i pomocne nie tylko przy prowadzeniu własnej działalności.
Jestem naprawdę pod wrażeniem.
Dziękuję.
Katarzyna Gawłowska – Prezes Zarządu – ANDARE SP. Z O.O. (Kraków)
********************************************************************************
Michał Kępa
Merytoryczne, praktyczne i profesjonalnie przygotowane szkolenie.
Szeroki zakres doświadczenia zawodowego osób prowadzących
stanowi o jego wysokiej wartości.
Jeszcze raz dziękuję.
Jestem przekonany, że czas który poświęciłem szkoleniu
to dobrze zainwestowany kapitał!
Michał Kępa – właściciel restauracji Pod Starym Głogiem (Głogów)
********************************************************************************
Małgorzata i Robert świetnie poprowadzili szkolenie.
Jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy, którą przekazują innym.
Pomimo, iż pracuję w tej branży ponad 12 lat, czuję się dużo mądrzejsza po udziale w szkoleniu.
Wszystkim będę polecała usługi DecorAmor.
Już dawno nie byłam na tak ciekawym oraz profesjonalnie poprowadzonym szkoleniu.
Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać.
Agata Jasińska – manager obiektu Stalowa52 – (Warszawa)
********************************************************************************
Irena Drobińska
Bardzo cenne informacje, których nigdzie indziej nie wyczytałam i nikt inny mi nie powiedział.
Zmieniło to mój pogląd na prowadzoną przeze mnie działalność.
Po szkoleniu DecorAmor wiele zmienię w sposobie prowadzenia swojego biznesu.
Małgosia i Robert to super ludzie, szczerzy i życzliwi.
Polecam prowadzone przez nich szkolenie każdemu kto prowadzi obiekt weselny.
Irena Drobińska – właściciel – Gościniec Żurawiec
********************************************************************************
Beata Chilińska
Szkolenie profesjonalne!
Bardzo szczerze i otwarcie przekazana wiedza.
Udostępniono nam informacje, które wydaje się, że inne firmy zachowałyby tylko dla siebie!
Chętnie skorzystam z kolejnych szkoleń,
które poszerzyłyby jeszcze wiedzę na temat marketingu i sprzedaży!
Beata Chilińska – właściciel Centrum Konferencyjno Weselne AMORE (Płock)
********************************************************************************
Alicja i Jacek Kwiatek
Małgosiu i Robercie
Dziękujemy za świetne szkolenie. Spotkanie z Wami, któremu towarzyszył pełen profesjonalizm merytoryczny,
to prawdziwa przyjemność.
Jako doświadczeni pedagodzy, z pełną odpowiedzialnością polecamy Was
wszystkim zainteresowanym rozpoczęciem i prowadzeniem własnego biznesu.
Życzymy pomyślności w Nowym Roku,
Alicja i Jacek Kwiatek
Właściciele Szczecińskiego Collegium Informatycznego
********************************************************************************
Danuta Jeneka
Szkolenie prowadzone w sposób dynamiczny. Przyjazna atmosfera.
Danuta Jenek – LUBINPEX Sp.z o.o. (Lubin)
********************************************************************************
Ewelina Struska
Super Szkolenie! Czekam na następne!
Ewelina Struska – właściciel Dom Weselny Wenecja (Markuszów)
********************************************************************************
Klaudia Tarczoń
Szkolenie było bardzo interesujące.
Zdobyłam na nim bardzo cenne informacje 🙂
Więcej takich szkoleń! Było super!
Klaudia Tarczoń – MIMAKS SP.z.o.o Spółka komandytowa (Dziekanów Nowy)
********************************************************************************
Bogusław Błaszków
Szkolenie ciekawe i interesujące dla ludzi zajmujących się tematyką ślubną
lub ludzi, którzy chcą zacząć swą przygodę z tym tematem.
Z mojego punktu widzenia, będąc kierownikiem obiektu
najbardziej interesujący był drugi dzień szkolenia – czyli sprzedaż.
Bogusław Błaszków – LUBINPEX Sp.z o.o. (Lubin)
********************************************************************************
Aldona Sienkiewicz
Tematy były bardzo ciekawe, dużo przykładów z własnej działalności.
Wiedza była przekazana bardzo dobrze. Jasno, na temat,
z bardzo rozbudowanymi przykładami.
Wiedza bardzo ciekawa i pomocna dla nowicjusza, ale także dla osób z doświadczeniem.
Było dużo elementów, w szczególności biznesowych bardzo przydatnych
i pomocnych. Także drugi dzień szkolenia był dla mnie najcenniejszy.
Ogólnie, bardzo pozytywne szkolenie.
Pozdrawiam!
Aldona Sienkiewicz – LUBINPEX Sp.z o.o. (Lubin)
********************************************************************************
Michał Banasik
Szkolenie organizowane przez DecorAmor pierwsza klasa!
Super atmosfera, doskonała wiedza merytoryczna i biznesowa.
Gosia i Robert to ludzie sukcesu!
Prowadzący chętnie dzielą się swoim doświadczeniem z kursantami.
Jeżeli zależy Wam na czasie i na konkretach śmiało możecie postawić na szkolenie z DecorAmor!
Szczerze polecam!
Michał Banasiak – właściciel – Magic Night
********************************************************************************
Paulina Stala
Bardzo sympatyczni prowadzący 🙂
Dziękuję za wiele przydatnych informacji i czas spędzony w miłej atmosferze
– będę stopniowo wdrażać Wasze rady w moim obiekcie.
Paulina Stala – Mansor Hotel
********************************************************************************
Rafał i Monika Madejscy
„Na początku marca mieliśmy okazję uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Roberta Pieczyńskiego.
Pamiętam, iż mieliśmy małe obawy, gdyż biznes swój prowadzimy od 6 lat i wydawało nam się,
że mamy już sporą wiedzę i doświadczenie w branży ślubnej.
Po szkoleniu Roberta dopiero uzmysłowiliśmy sobie jak mało wiemy.
W czasie szkolenia dowiedzieliśmy się co to jest lejek sprzedażowy,
jak wyprzedzać konkurencję i sprawnie dokonywać konwersji, jak sprawnie zarządzać
informacją w czasie prowadzenia naszego biznesu.
Zdobyta wiedza daje nam zupełnie nowy obraz prowadzonego przez nas biznesu.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy Robertowi Pieczyńskiemu i firmie DecorAmor
za fajnie spędzony czas i przekazaną nam bezcenną wiedzę!
Rafał i Monika Madejscy”
********************************************************************************
Izabela Ostachowska
Czas na realizację tematów wystarczający.
Zwięźle i na temat!
Izabela Ostachowska – Hotel Kossak & Hotel Senacki (Kraków)
********************************************************************************
Justyna Kocur
Wiedza przekazana podczas szkolenia jest dobrą inwestycją w rozwój siebie oraz nauką
jak zwiększyć dochody w kolejnych przedsięwzięciach.
Dziękuję za spotkanie i otwartość z Waszej strony
Justyna Kocur – właściciel obiektu Hotel Laguna (Gliwice)
********************************************************************************
Aneta Stania
Konkretne podejście do tematu.
Dzięki informacjom zawartym na szkoleniu
w inny sposób spojrzałam na robienie interesów.
Aneta Stania
Hotel Magiczny Zakątek – Raszowa