W czasie ostatnich kilku lat Fotografowie oraz Firmy produkujące filmy ślubne zgłaszają nam problem, iż coraz trudniej jest im sprzedać wesele, że jest coraz mniej Klientów na rynku a konkurencja jest coraz większa oraz, że panuje kryzys w branży ślubnej… itd. Nic bardziej mylnego! Po prostu zmiany technologiczne, które zaszły w ciągu ostatnich lat spowodowały, że zmieniła się „podróż zakupowa” Klienta. Gdzie indziej i w innym czasie tej podróży zapadają u Klienta decyzje zakupowe. Nie dostosowując swoich procesów sprzedażowych do tych zmian, powodujesz to, że tracisz przewagę konkurencyjną na rynku. Kto pierwszy dostosuje się do tych zmian, ten wygrywa. Ci co do tych zmian nie potrafią się dostosować zaczynają wyłącznie konkurować ceną. A przy dużej presji kosztowej, w dłuższej perspektywie powoduje, że biznes przestaje być rentowny a tym samym opłacalny. Niby przychody jakieś tam są, ale niestety wynik finansowy na koniec roku jest bardzo słaby. Zaczyna się w tym momencie etap wypalenia zawodowego. Najgorszą rzeczą jaką można wtedy zrobić, to trwanie przy „starym” sposobie sprzedaży usług foto i video. Reklama w prasie branżowej, wyjazdy na targi ślubne, linki sponsorowane… to najgorsze przy czym można trwać. (przy okazji zachęcam Was do lektury naszego artykułu „Dlaczego nie wystawiamy się na targach ślubnych…? – Poradnik „Jak skutecznie utopić 11 000 PLN 😉„”) Totalny spadek rentowności. My już od ponad 7 lat nie reklamujemy się w prasie, nie jeździmy na Targi Ślubne, w google jesteśmy na pierwszej pozycji po słowach kluczowych które nas interesują (a nie wydaliśmy na to ani 1 PLN!!! i nigdy nie mieliśmy linków sponsorowanych!) a co roku podwyższamy ceny naszych usług i mamy coraz więcej Klientów.
Poniższa grafika diagnozuje ten problem
Jeśli chcecie zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku, musicie nauczyć się sprzedawać usługi nim Klient skontaktuje się z Wami telefonicznie bądź wyśle maila z zapytaniem bądź przyjdzie do Was do biura! My wiemy jak to robić i skutecznie robimy to od kilku lat. Nim Klient się z nami bądź inną konkurencyjną firmą skontaktuje, my już wiemy jaką usługą/ produktem jest zainteresowany. Znamy jego adres email, nr telefony, gdzie przebywa, czym się interesuje… i wiele innych. Takie informacje pozwalają nam przygotować dla potencjalnego Klienta spersonalizowaną ofertę i dostarczyć mu ją nim on wyśle zapytanie ofertowe w rynek. Dlatego jesteśmy pierwsi! Dlatego wygrywamy!
Chcecie wiedzieć jak to robimy aby pozyskiwać z roku na rok coraz więcej wartościowych Klientów, przy jednoczesnym podnoszeniu cen?
Zawsze powtarzamy, że na rynku pozostaną jedynie NAJLEPSI i NAJTAŃSI. W której grupie chcecie się znaleźć?
Jeśli chcecie zgłębić wiedzę biznesową w obszarach skutecznej sprzedaży usług foto & video w branży ślubnej oraz chcecie pozyskiwać coraz więcej wartościowych Klientów przy jednoczesnym podnoszeniu cen, zapraszamy Was na najlepsze na polskim rynku szkolenie
Jeśli chcielibyście wiedzieć jak my skutecznie i rentownie sprzedajemy usługi w branży ślubnej,
nasze szkolenie jest dla Was.
Po naszych szkoleniach fotografowie oraz kamerzyści:
– zwiększają sprzedaż o ok 20-30 wesele rocznie
– na każdym weselu zarabiają 1-2 tys PLN dodatkowo
– dodatkowo zwiększają przychód o ponad 50.000 PLN rocznie!
Na naszym szkoleniu oprócz wielu innych cennych informacji i wiedzy, damy Wam gotowy przepis co zrobić krok po kroku, aby wyprzedzić swoją konkurencję i trafić z ofertą do Par Młodych, które w obecnym i przyszłym roku planują swoje wesele. Koszt dotarcia do tych wszystkich Par Młodych to jednorazowo max 500 PLN, a zrobicie to szybciej niż Wasza konkurencja.