Program szkolenia „Business for Wedding Planners” – poziom MasterClass
Mój biznes
- Analiza modeli biznesowych najczęściej stosowanych w działalności Wedding Planner. Dlaczego większość firm działających w branży ślubnej ma nieprowidłowy model biznesowy, co ma swoje skutki w nieprawidłowej formie opodatkowania?
- Zdefiniowanie właściwego modelu biznesowego Agencji Ślubnej (Wedding Planner)
- Prawidłowa forma opodatkowania usług organizacji wesel
- Wpływ modelu biznesowego na formy opodatkowania
- Wybór właściwego modelu biznesowego Agencji Ślubnej (Wedding Planner) oraz jego wpływ na łatwość i skuteczność pozyskiwania Klientów
- Dolina śmierci w biznesie (czyli dlaczego osobom bez stosownej wiedzy oraz kompetencji biznes „nie idzie”?)
Rynek ślubny oraz konkurencja na rynku ślubnym
- Rynek ślubny oraz jego segmenty
- Wartość rynku ślubnego w Polsce
- Wartość rynku usług planowania wesel
- Analiza konkurencji vs. tworzenie własnej przestrzeni rynkowej jako element budowania przewagi konkurencyjnej
Wprowadzenie nowej marki (firmy) na rynek
- Elementy komunikacji z Klientem na etapie wprowadzania nowej marki na rynek
- Strategia marki
Wprowadzenie nowego produktu / usługi na rynek
- Strategia lean product jako najefektywniejsze działanie dopasowujące produkt / usługę do wybranego segmentu rynku usług Wedding Planner
- Zwroty w stretegii lean product jako działania modyfikujące produkt / usługę / ofertę do zmieniających się warunków rynkowych oraz zachowań zakupowych Klienta (Par Młodych)
- Osiągnięcie MVP (Minimum Viable Product) oraz osiągnięcie product – market fit
- Strategie cenowe produktu wprowadzanego na rynek (kreowanie ceny w czasie + komunikacja sprzedażowa z Klientem)
- Strategie szybkiego wzrostu udziału w rynku usług Wedding Planner
- Strategie penetracji rynku
- Strategie wycofywania z rynku i poszukiwania nowej przestrzeni rynkowej (nowego błękitnego oceanu). Analiza wskaźników wynikowych KPI jako podstawa do podejmowania decyzji modyfikujących ofertę
Sprzedaż usług Wedding Planner
- Klient oraz jego avatar i Digital Body Language
- Podróż zakupowa Klienta. Jak wyglądała kiedyś, a jak wygląda dzisiaj?
- Miejsce zapadania decyzji zakupowych (tutaj dowiecie się dlaczego ilość fanów w social media nie przekłada się bezpośrednio na wysokość przychodów, powiemy Wam dlaczego nie wystawiamy się od 10 lat na targach ślubnych i co roku podnosimy ceny swoich usług oraz pozyskujemy coraz więcej Klientów)
- Konwersja sprzedażowa
- Lead nurturing
- Realtime marketing
- Dowiecie się dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności
- Funkcjonalna budowa strony www, która „sprzedaje”
- Lejek sprzedażowy – definicja lejka dla usług Wedding Planner
- Analiza kompletnego lejka sprzedażowego usług Wedding Planner
- Analiza alternatywnych scenariuszy lejka sprzedażowego
- Kampanie sprzedażowe usług Wedding Planner
- Analiza kampanii sprzedażowej usługi kompleksowej organizacji wesela
- Analiza kampanii sprzedażowej usługi koordynacji dnia ślubu
- Definicja etapów kampanii sprzedażowych dla usług Wedding Planner
- Prekampania (presale), zimny ruch, ruch organiczny, ruch nieorganiczny (kupowanie ruchu jako czynnik inicjujący proces sprzedaży)
- Analiza rentowności miejsc zakupu ruchu
- Wygrzewanie leadu (lead nurturing), ciepły ruch + aktywizacja Klienta
- Kampania właściwa (sale)
- Postkampania (aftersale), up-sell i down-sell
- Rekampania
- Automatyzacja procesów sprzedaży (marketing automation). Pokażemy Wam jak w całej naszej firmie osiągamy średnio 40 tyś. kontaktów handlowych w ciągu miesiąca, oczywiście nie wykona Wam tego nawet najlepszy handlowiec
- Analiza i definicja scenariuszy procesów automatyzacji
- Definicja procesu pełnej automatyzacji sprzedaży
- Otwarcie sprzedaży
- Wyzwalacze sprzedaży
- Lead Magnet jako element komunikacji z Klientem oraz czynnik inicjujący procesy lejka sprzedażowego
- Zapis na listę opt-in
- Autoresponder
- Real Time Marketing
- Sposoby i strategie budowania relacji z listą
Social Media – strategia komunikacji
- Co jeśli z dnia na dzień wyłączono by Wam social media? Jak dalej funkcjonowałby Wasz biznes?
- Budowanie najważniejszych aktywów Waszej firmy, które pozwolą utrzymać Wam przychody
- Ochrona aktywów
- Budowanie społeczności w social mediach. Omówienie najskuteczniejszych strategii (facebook, instagram, youtube)
- Tworzenie treści, które sprzedają
Budowanie zespołu w firmie
- Rozwijanie biznesu samodzielnie czy w zespole?
- Jakich kompetencji potrzebujesz Ty i Twój zespół?
- Jakie kompetencje wynosimy na zewnątrz firmy, a jakie bezwarunkowo utrzymujemy w firmie
Skalowanie biznesu
- Skalowanie poprzez produkt
- Skalowanie poprzez usługę
- Franchising jako jedna z najgorszych form skalowania biznesu usług Wedding Planner – analiza przypadku polskich sieci opartych na tym modelu biznesowym
- Skalowanie poprzez budowanie wartości Klienta w czasie
Sieć afiliacyjna jako narzędzie skutecznego skalowania biznesu
- Czym jest marketing afiliacyjny?
- Zastosowanie marketingu afiljacyjnego w branży ślubnej
- Model „pierwszego kliknięcia” – zalety i wady tego modelu
- Model „ostatniego kliknięcia” – zalety i wady tego modelu
- Sekwencje kampanii sprzedażowych z udziałem partnerów afiliacyjnych
- Korzyści z bycia partnerem afiliacyjnym
Narzędzia, czyli jak pracować efektywnie
- Omówienie narzędzi pozwalających efektywnie pracować w biurze, na spotkaniach wyjazdowych oraz w trakcie zlecenia
- Prezentacja narzędzi za pomocą których my realizujemy procesy sprzedażowe oraz prowadzimy komunikację sprzedażową z Klientem
Po szkoleniu otrzymasz:
- Certyfikat ukończenia szkolenia akredytowany przez Polskie Stowarzyszenie Wedding Plannerów (www.pswp.pl)
- Materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- Ale przede wszystkim ogrom wiedzy eksperckiej, której nie otrzymacie nigdzie indziej, a która pozwoli Wam skutecznie budować i rozwijać Wasz biznes usług Wedding Planner
- No i oczywiście naszą ogromną energię i motywację do tego, aby budować swój biznes