Kochani, to był dla nas bardzo pracowity tydzień.
Cieszymy się tym, że nasze szkolenia KONSULTANT ŚLUBNY cieszą się tak dużym zainteresowaniem w całej Polsce i dlatego w tym tygodniu przeprowadziliśmy, aż 2 szkolenia w zupełnie odmiennych oddalonych od siebie lokalizacjach.
Pierwsze z nich odbyło się w Warszawie jak większośc naszych szkoleń, w naszym ulubionym 4*Hotelu Mercure Warszawa Grand. Drugie zaś szkolenie przeprowadziliśmy, aż w Rzeszowie! W przepięknym 5*Hotelu BRISTOL Tradition & Luxury.
Podczas tych 2 szkoleń przeszkoliliśmy i przygotowaliśmy do rozpoczęcia pracy w zawodzie Konsultanta Ślubnego / Event Managera łącznie, aż 23 osoby! Za nami oraz przed nimi ogrom intensywnej pracy, spora dawka energii, wiedza merytoryczna oraz bezcenne doświadczenie jakie przekazaliśmy jak zawsze słuchaczom naszego szkolenia.
Bardzo cieszymy się również z tego, że naszej DecorAmor Academy zaufał 5* Hotel BRISTOL Tradition & Luxury i na nasze szkolenie wydelegował swoich Managerów odpowiedzialnych za organizację eventów oraz wesel w tym hotelu. Jak zapewne wiecie hotele BRISTOL to najwyższa jakość. Absolutny Top! Tym bardziej jesteśmy bardzo szczęśliwi, że wybrano właśnie naszą, a nie inną firmę do przeszkolenia Wedding Plannerów tego hotelu.
Po obu tych szkoleniach jak zwykle otrzymaliśmy od uczestników wspaniałe referencje oraz wiele cudownych i serdecznych maili z podziękowaniami, za które bardzo Wam wszystkim dziękujemy! 🙂
Fantastycznie, a przede wszystkim profesjonalnie
zorganizowane szkolenie przez fachowców.
Małgosia i Robert są prawdziwą kopalnią wiedzy
jeśli chodzi o tematy dotyczące branży ślubnej i biznesu.
Inspirują, uczą i motywują do działania.
Oprócz wiedzy przekazanej na szkoleniu, to świetny start,
dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w tym temacie,
a także motywacja i pomoc w rozwoju dla osób, które już działają na rynku.
Spełnili 200% moich oczekiwań!
Aleksandra Fedorowicz – Janik
*****
Szkolenie przeszło moje najśmielsze oczekiwania!
Ogrom wiedzy jaki od Was otrzymałam uspokoił mnie, nakierował i upewnił w przekonaniu,
że choć przede mną ogromnie dużo pracy, to dam sobie radę.
Jesteście świetnymi, ciepłymi, profesjonalnymi ludźmi.
Bije od Was świetna energia i radość życia!
DZIĘKUJĘ!
Anna Ułańska
*****
Niesamowite szkolenie!
Wiedza, praktyka – wszystko w jednym miejscu.
Jesteście inspiracją, wzorem do naśladowania.
Dziękuję za poświęcony mi czas, za Wasze chęci przekazania tej wiedzy.
Nikt Was nie zastąpi!
Mam nadzieję, że niedługo wykorzystam te wszystkie informacje.
Uwielbiam Was!
Karolina Nędzi
*****
Dziękuję Wam za ogrom WIEDZY jaka nam przekazaliście, za cudowną atmosferę.
Z tego szkolenia otrzymałam znacznie więcej, niż kiedykolwiek mogłabym przypuszczać.
Jesteście właściwymi osobami na właściwym miejscu.
Wyszłam z Waszego szkolenia zmotywowana, z głową pełną pomysłów oraz inspiracji.
Dziękuję.
Aleksandra Ułańska
*****
Jestem absolutnie zafascynowana, zmotywowana i zachwycona!
Kierując się na szkolenie nie miałam pojęcia co dalej. Teraz wiem!
Dodatkowo poczucie, że zawsze mogę się do Was zgłosić po radę – bezcenne!
Jesteście wspaniałymi ludźmi i nawet nie macie pojęcia ile daje iskierka nadziei,
którą przekazujecie.
Dodatkowo przekazana wiedza biznesowa jest poukładana, szczegółowa i przystępna!
To ja dziękuję!
Marysia Karkuszewska 🙂
*****
Najlepsze szkolenie na jakim mogłam być.
Użyteczna wiedza, ciekawe informacje i „tajniki” tworzenia firmy.
To jest niesamowite, że chcecie uczyć innych i nakierowywać na właściwe tory.
Czuję, że mam moc!
Dziękuję za wspólny czas! <3
Katarzyna Janelli
*****
Byłam w życiu na wielu różnych szkoleniach o różnej tematyce,
jednak nigdy wiedza oraz tematyka nie była przekazana w tak ciekawy sposób.
Wiem, że takie szkolenie ni było Waszym pierwszym i tym bardziej widać,
że robicie to z ogromna pasją.
A przede wszystkim lubicie ludzi.
Pozdrawiam,
Patrycja Kozłowska
*****
Fantastyczne szkolenie!
Mnóstwo wyłącznie użytecznej i specjalistycznej wiedzy.
Jestem zachwycona i świetnie przygotowana do działania i profesjonalnej obsługi
przyszłych Klientów.
Nic dodać, nic ująć!
Dziękuję!
Karolina Kasperuk
*****
Kopalnia wiedzy za którą dziękuję!
Otworzyliście mi oczy, pokazaliście, że niemożliwe nie istnieje.
Jakość szkolenia niesamowita.
Sama organizacja wypadła perfekcyjnie:)
Anna Mazurek
*****
Małgosiu, Robercie – przekazaliście mi niesamowicie
wiele ważnych informacji, za które bardzo dziękuję 🙂
To były 2 mega ciekawe dni, przez które wskazaliście mi
kilka kierunków i ja już wiem, w którym kierunku pójdę 🙂
Dziękuję 🙂
Lena Fremmel
*****
Szkolenie było bardzo profesjonalne.
Prowadzący są świetni i przekazują wiedzę w sposób, w który zrozumie KAŻDY!
Było dużo cennych rad i uwag i o to chodziło.
Jestem całkowicie zadowolona ze szkolenia, polecam wszystkim 🙂
Gosiu i Robercie dziękuję! <3
Wiktoria Jaromin
*****
Szkolenie bardzo pomocne i rzeczowe.
Tematy jakie były poruszane to najistotniejsze kwestie
tego biznesu bez zbędnych i nieistotnych spraw.
Podejście do tej pracy od najbardziej funkcjonalnej strony,
czyli „zrób to tak żeby odnieść sukces”.
jestem usatysfakcjonowana 🙂
Joanna Luzar
*****
Szkolenie w Waszej firmie nie było tanią zachcianką,
ale uważam, że było warte każdej złotówki!
Jestem pod wrażeniem Waszego profesjonalizmu i ogromu wiedzy,
a z drugiej strony podejścia na luzie.
Otrzymałam wiele cennych informacji
oraz odpowiedzi na pytania, które nurtowały mnie od dłuższego czasu.
Mam nadzieję, że nasze drogi się jeszcze skrzyżują,
może nawet na gruncie zawodowym 🙂
Maria Podlasek
*****
Skoro żyjemy tu i teraz, to trzeba to zrobić tak,
aby na końcu drogi uśmiechnąć się i powiedzieć: było warto!
Przez ostatnie kilka lat odkładałam decyzje o własnej działalności
i po zakończeniu tego szkolenia jestem pwna,
że nadszedł ten moment.
Wartościowo spędzony czas i profesjonalni prowadzący!
Natalia Szymiczek
*****
Bardzo dobre podejście do kursantów.
Profesjonalne przekazanie informacji.
Podsumowując:
– normalni ludzie!
– profesjonalne podejście!
– super atmosfera!
Hanna Juszczak
*****
Bardzo dużo ciekawych, praktycznych informacji.
Szkolenie przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze.
Przygotowane bardzo profesjonalnie, merytorycznie i rzetelnie.
Dziękuję!
Marta Czarny
*****
Bardzo ciekawe szkolenie.
Czas minął bardzo szybko.
Wiedza była przekazana w bardzo przystępny sposób.
Bardzo cenne uwagi i podpowiedzi.
Bardzo miła i przyjazna atmosfera.
Ciekawe przykłady.
Widać duże doświadczenie w organizowaniu przyjęć jak i w prowadzeniu szkoleń!
Pełen profesjonalizm!
Ewa Smolnik
*****
Bardzo Wam dziękuję!
To były najlepsze 2 dni szkoleniowe.
Ogrom przydatnej wiedzy jaką przekazaliście jest nieoceniony!
Merytoryka, humor, a przede wszystkim ludzkie podejście do nas i do tematu,
to największe walory Waszego szkolenia.
Dzięki za kopa do działania!
Sabina Pyza
*****
Szkolenie bardzo merytoryczne, konkretne i na temat.
Nie sądziłam, że pigułka wiedzy będzie aż tak potężna!
Czuję się bardzo zmotywowana i postaram się ta motywację wykorzystać
w odpowiedni sposób.
Tego mi było trzeba 🙂
Dziękuję!
Magdalena Świst
*****
Bardzo profesjonalne szkolenie,
a zarazem wiedza przekazana w prosty i przejrzysty sposób.
Kamil Wojna – Manager w 5* Hotelu BRISTOL Tradition & Luxury
*****
Bardzo pozytywna atmosfera.
Jesteście super ludźmi, którzy przekazują swoją wiedzę w sposób,
dzięki któremu chłonie się tą wiedzę jak gąbka wodę.
Aż się wydaje, że to za mało 🙂 Bo chciałoby się jeszcze więcej!
To co robicie i w jaki sposób nakręca do dalszego działania!
Gądek Justyna
*****
Dużo istotnych informacji;
Scenki z życia Wedding Plannera ubarwiające całość;
Poczucie humoru – pierwsza klasa!
Dzięki wielkie za możliwość uczestniczenia w szkoleniu!
Agnieszka Okoń – Manager w 5* Hotelu BRISTOL Tradition & Luxury
*****
Świetny pomysł, bardzo ciekawa realizacja,
szczerze i na temat.
Kocham Was!!!
Magdalena Gawęda
*****
Na pełne fotorelacje z tych dwóch szkoleń zapraszamy już niebawem!
A już dzisiaj zapraszamy Was na kolejne nasze szkolenie (ostatnie już w tym roku)
w terminie 18-19 listopada do Warszawy
Pozostały już tylko 3 ostatnie wolne miejsca na to szkolenie!
Po nowym roku zapraszamy Was:
- 13-14 stycznia 2018 (weekend) – Katowice (WOLNE MIEJSCA) – zapisz się na szkolenie
- 20-21 stycznia 2018 (weekend) – Warszawa (WOLNE MIEJSCA) – zapisz się na szkolenie