W naszej DecorAmor Academy sporo nowości w tym 2017 roku. O kolejnych będziemy informowali Was już wkrótce. Na początek zacznijmy może od pięciu pierwszych 🙂
1. Nowe logo – odświeżenie marki i certyfikatów
Jak pewnie już zauważyliście postanowiliśmy trochę odświeżyć nasz branding 😃 Nowe logotypy, nowe grafiki. Wszystko w naszej DecorAmor Academy jest już spójnie, jeśli chodzi o oprawę graficzną. Mogli już to zauważyć uczestnicy naszego kolejnego szkolenia w Warszawie.
Postanowiliśmy też odświeżyć szatę graficzną wydawanych przez nas certyfikatów, aby wszystko wyglądało spójnie.
W chwili obecnej nasze certyfikaty wyglądają jak poniżej.
Są ładniutkie, piękniutkie i pachnące 😉
Jeżeli chcielibyście otrzymać swoje certyfikaty w nowej, odświeżonej formie, to skontaktujcie się z nami na maila szkolenia@decoramor.pl
2. Coffee Time – #CTDAA
Absolutna nowość w naszej DecorAmor Academy!
Projekt ten skierowany jest wyłącznie do absolwentów naszych szkoleń. Z pewnością nie znajdziecie niczego podobnego na polskim rynku ślubnym! To bardzo wartościowy merytorycznie projekt naszego pomysłu. W naszej ocenie takiego projektu dla Wedding Plannerów po prostu jeszcze nikt nie stworzył. Zatem znowu będziemy pierwsi w innowacjach 😃 nie po raz pierwszy z resztą.
Od dzisiaj projekt ten będzie również wchodził w skład naszego szkolenia „Konsultant Ślubny / Event Manager„.
Tutaj niestety więcej nie mogę napisać na temat tego projektu, bo niestety każde nasze poczynania biznesowe śledzi nasza Konkurencja i nieudolnie, choć bezwzględnie próbuje je kopiować 😃
Z każdym z naszych absolwentów skontaktujemy się mailowo i opowiemy o co dokładnie chodzi. Oczywiście zaprosimy Was do udziału w tym projekcie 😉
3. Losowanie iPada, na każdym szkoleniu przy skompletowanej 16 osobowej grupie!
Wiele osób, które miało okazję nas poznać, bądź uczestniczyć w naszych szkoleniach doskonale wie, że podstawowym naszym narzędziem pracy jako Wedding Plannerów, są iPady firmy Apple. Mamy je zawsze i wszędzie ze sobą. Małe, lekkie, niezwykle funkcjonalne. W mojej ocenie jest to najważniejsze moje narzędzie pracy, oczywiście oprócz telefonu 😉
Pewnie też wiecie, iż raz do roku spośród wszystkich uczestników naszych szkoleń losujemy nowiutkiego iPada mini. Do tej pory odbyły się 2 losowania. Pierwszego iPada wylosowała Renata Bartaszewicz, a drugiego Patrycja Stryjczak.
Zatem mamy dla Was kolejną niespodziankę!
I tutaj również zupełna nowość w świecie firm szkolących Wedding Plannerów. Zamierzamy rozdawać Wam nowe iPady mini Apple totalnie za free!! Teraz losowanie iPadów, będzie odbywało się na każdym szkoleniu, na którym będzie kompletna 16 osobowa grupa! Na koniec każdego szkolenia, spośród uczestników grupy wylosujemy nowiutkiego iPada mini, którego ta wylosowana osoba otrzyma od nas bezpośrednio na szkoleniu 😃
Mam nadzieję, że podoba Wam się nasza niespodzianka? 😃
Takiego podarunku, niestety nie otrzymacie absolutnie na żadnym szkoleniu dla Wedding Plannerów w Polsce!
Zatem, jeśli wybieracie się do nas na szkolenie, oprócz doskonałej wiedzy merytorycznej, materiałów szkoleniowych, które będą niezbędne w Waszej pracy, dodatkowo możecie wrócić do domu z nowiutkim iPadem mini! 😃
4. Szkolenia Biznes dla Wedding Plannerów, którzy ukończyli szkolenie Wedding Planner w innych firmach szkolących
Temat, który od dłuższego czasu wraca do nas jak bumerang. Tak, jak już wspominałam w swojej publikacji na blogu DecorAmor Academy „Dlaczego nasze szkolenia są najlepsze? Co stanowi ich wartość dodaną? Dlaczego właśnie w naszych szkoleniach powinniście brać udział?” Od pewnego czasu jestem zasypywana mailami od osób, które ukończyły szkolenia dla Wedding Plannera dostępne na naszym rynku. I wciąż przysyłają do nas swoje CV oraz zapytania np. tego typu: „Czy szukamy Wedding Plannerów do pracy?” Bądź: „Chciałabym pracować w Państwa firmie, czy CV i certyfikat wystarczą do tego, abym mogła zacząć pracę w Państwa agencji?” Bądź: „Rok temu ukończyłam szkolenie i otrzymałam certyfikat Wedding Plannera i wydawało mi się, że to mi wystarczy. Niestety do chwili obacnej nie ruszyłam z miejsca i właściwie nie wiem, co mam dalej robić? Czy w ogóle można w Polsce znaleźć pracę jako Wedding Planner?” Bądź: „Widzę, że Pani funkcjonuje jako Wedding Planner od wielu lat, niech mi Pani podpowie, co ja mam dalej robić? Proszę o jakąś radę.” itd…
Problemem tych osób jest to, że tak naprawdę na szkoleniach konkurencyjnych nauczyły się co nieco na temat organizacji wesel, ale niestety zupełnie nie mają pojęcia jak prowadzi się ten biznes. Jaki jest model biznesowy agencji ślubnej? Nie znają definicji strumieni przychodów. Niestety, tak jak wspominałam już w swojej publikacji, takich informacji nie znajdziecie na szkoleniach konkurencyjnych.
Dlatego też, postanowiliśmy wyjść na przeciw takim osobom i stworzyliśmy program szkoleniowy „Business for Wedding Planners”.
Program ten kierowany jest wyłącznie do osób wykonujących już zawód Wedding Plannera oraz osób, które ukończyły konkurencyjne szkolenia dla Konsultantów Ślubnych, ale w zasadzie utknęły w miejscu. Nie wiedzą jak zacząć. Nie wiedzą jak pozyskiwać wartościowych Klientów na rynku ślubnym. Bądź zaczęły, ale chcą zwiększyć sprzedaż swoich usług lecz nie mają pojęcia jak to zrobić.
W czasie tego szkolenia całkowicie omówimy oraz pokażemy Wam jak wygląda proces sprzedażowy w naszej firmie. Omówimy sobie w całości lejek sprzedażowy, każde jego etapy wraz z działaniami sprzedażowymi jakie należy podejmować na każdym etapie lejka sprzedażowego. Wskażemy Wam dokładnie miejsca zapadania decyzji zakupowych przez Klientów na rynku ślubnym. Dokonamy analizy Waszych procesów sprzedażowych, wskażemy błędy i wspólnie dokonamy ich korekty, bądź ułożymy je zupełnie na nowo, jeśli nie istnieją.
Wszystko to omówimy w kontekście modelu sprzedażowego opartego o Lead Nurturing.
Takiej wiedzy niestety nie otrzymacie absolutnie na żadnym szkoleniu konkurencyjnym dostępnym na polskim rynku weddingowym!
Szkolenie odbędzie się w Warszawie (terminu jeszcze nie ustaliliśmy). Będzie trwało 2 dni. Przez 2 dni będziemy rozmawiali wyłącznie na temat biznesu i pieniędzy. Ze względu na to, iż będziemy chcieli każdemu z uczestników poświęcić maksymalną ilość czasu, grupa będzie liczyła max 15 osób. Koszt tego szkolenia będzie wynosił 8000 PLN brutto od osoby.
Część wiedzy ze szkolenia „Business for Wedding Planners” zawiera się w naszym sztandarowym szkoleniu „Konsultant Ślubny / Event Manager„.
Jeśli jesteście zainteresowani uczestniczeniem w tym właśnie szkoleniu, prosimy o kontakt na maila: szkolenia@decoramor.pl
5. Zjazd absolwentów naszych szkoleń
Stwierdziliśmy, że to już jest ten moment… ten czas. Szkolenia w naszej DecorAmor Academy ukończyło już ponad 200 Konsultantów Ślubnych oraz Event Managerów z całej Polski i Europy. Zapewne wiele i wielu z Was (tak, tak… w naszych szkoleniach uczestniczą również Panowie) nawiązało kontakty, znajomości w ramach swoich grup szkoleniowych. Chcielibyśmy dać Wam szansę spotkać się ponownie, również z pozostałymi uczestnikami naszych szkoleń, którzy są Wedding Plannerami i prowadzą swoje biznesy na terenie całej Polski i Europy. Myślę, że takie spotkanie będzie dobrym momentem, abyście nawiązały / nawiązali ze sobą nowe, trwałe relacje biznesowe. Myślę, że one przyniosą Wam korzyści w czasie budowania swojego biznesu na polskim i europejskim rynku ślubnym. Jako osoby będące już wiele lat przedsiębiorcami doskonale wiemy, jak bardzo ważne w biznesie jest tworzenie trwałych i dobrych relacji.
Chcielibyśmy, aby w czasie naszego zjazdu absolwentów kilkoro z Was zaprezentowało wszystkim naszym absolwentom swoje firmy, sukcesy, wszystko to, co udało Wam się stworzyć po naszym szkoleniu.
Znacie nas i wiecie doskonale, że miejsce oraz oprawa dla nas ma znaczenie, więc zamierzamy zaprosić Was do pięknego miejsca przy wspaniałej atmosferze. Myślimy o uroczystej kolacji w którejś z pięknych warszawskich restauracji hotelowych. Zjazd na chwilę obecną planujemy w majowy weekend, choć jeszcze nie wiemy w który. Jeśli jesteście zainteresowani uczestnictwem w naszym zjeździe, dajcie nam znać. Czekamy na Wasze zgłoszenia mailem na adres szkolenia@decoramor.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © Agencja Ślubna DecorAmor & DecorAmor Academy
Jakiekolwiek kopiowanie, powielanie, cytowanie, przedruk całości lub fragmentów tekstu na blogach
i stronach www zabronione, bez pisemnej zgody udzielonej przez firmę Agencja Ślubna DecorAmor.
Tekst w całości należy do Małgorzaty Pieczyńskiej, właściciela Agencji Ślubnej DecorAmor.